Skocz do zawartości

Zr7 Więcej Mocy


blazej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Może ma ktoś pomysł jak zwiększyć osiągi Kawasaki ZR7 z 2000 roku. Prosiłbym o coś konkretnego a nie odpowiedzi z serii to się nie opłaca itp. co się często zdarza

widziałem gdzieś filmik z hamowni gdzie taki motocykl osiągnął 91 koni, trochę ubyła mi znajomość języków obcych, więc nie wiem dokładnie co tam było zrobione, na pewno filtr KN i sportowy wydech

Z góry dzięki

Always Hardcore!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na mechanice za bardzo, więc nie będę tutaj teoretyzował, ale "tuning" to nie tania zabawa i zakładając większe dysze czy większą/mniejszą zębatkę mocy motocykla nie zwiększysz, a jedynie polepszysz swoje samopoczucie, iż motocykl będzie się zbierał trochę żwawiej na danym zakresie obrotów. Jeżeli ktoś uzyskał w takim motocyklu aż 15 koni więcej to zastanów się jak dużo pieniędzy musiał włożyć w ten silnik. Przypuszczam, że w tej jednostce prawie nic nie było seryjnego...  B)  Jeżeli Twój moto słabo jeździ Twoim zdaniem, to taniej Cię wyjdzie zmiana na inny model, bo profesjonalny wydech, dostrojenie silnika i inne bajery, które dadzą Ci te realne 5-7 koni zrujnują Twój portfel. Co innego jakbyś miał np.GSXR'a, z możliwością zmian map zapłonu etc.

 

 

 

na pewno filtr KN i sportowy wydech

 

Na pewno dzięki temu będziesz miał 10 koni więcej...  ^_^

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam z czego dokładnie pochodził silnik ZR7, ale w czasie premiery tego modelu jego serce już miało parę lat. Poszperaj w internecie w jakim mocniejszym motocyklu występował ten sam piec, a potem będziesz podmieniał części. Najzdrowszy i chyba najekonomiczniejszy sposób dodania powera w takich motocyklach.

Odnośnik do komentarza