Jump to content

Zr7 Więcej Mocy


blazej
 Share

Recommended Posts

Witam

Może ma ktoś pomysł jak zwiększyć osiągi Kawasaki ZR7 z 2000 roku. Prosiłbym o coś konkretnego a nie odpowiedzi z serii to się nie opłaca itp. co się często zdarza

widziałem gdzieś filmik z hamowni gdzie taki motocykl osiągnął 91 koni, trochę ubyła mi znajomość języków obcych, więc nie wiem dokładnie co tam było zrobione, na pewno filtr KN i sportowy wydech

Z góry dzięki

Always Hardcore!!

Link to comment
Share on other sites

Nie znam się na mechanice za bardzo, więc nie będę tutaj teoretyzował, ale "tuning" to nie tania zabawa i zakładając większe dysze czy większą/mniejszą zębatkę mocy motocykla nie zwiększysz, a jedynie polepszysz swoje samopoczucie, iż motocykl będzie się zbierał trochę żwawiej na danym zakresie obrotów. Jeżeli ktoś uzyskał w takim motocyklu aż 15 koni więcej to zastanów się jak dużo pieniędzy musiał włożyć w ten silnik. Przypuszczam, że w tej jednostce prawie nic nie było seryjnego...  B)  Jeżeli Twój moto słabo jeździ Twoim zdaniem, to taniej Cię wyjdzie zmiana na inny model, bo profesjonalny wydech, dostrojenie silnika i inne bajery, które dadzą Ci te realne 5-7 koni zrujnują Twój portfel. Co innego jakbyś miał np.GSXR'a, z możliwością zmian map zapłonu etc.

 

 

 

na pewno filtr KN i sportowy wydech

 

Na pewno dzięki temu będziesz miał 10 koni więcej...  ^_^

Budujesz dom lub remontujesz mieszkanie? Zajrzyj na www.wega-lodz.pl

Link to comment
Share on other sites

Nie pamiętam z czego dokładnie pochodził silnik ZR7, ale w czasie premiery tego modelu jego serce już miało parę lat. Poszperaj w internecie w jakim mocniejszym motocyklu występował ten sam piec, a potem będziesz podmieniał części. Najzdrowszy i chyba najekonomiczniejszy sposób dodania powera w takich motocyklach.

Link to comment
Share on other sites

na pewno filtr KN i sportowy wydech

 

Na pewno dzięki temu będziesz miał 10 koni więcej...  ^_^

 

 

Ja nie napisałem że po zrobieniu tego będę miał 10 koni więcej, tylko ze w opisie filmu tak było napisane

Always Hardcore!!

Link to comment
Share on other sites

 

 

widziałem gdzieś filmik z hamowni gdzie taki motocykl osiągnął 91 koni, trochę ubyła mi znajomość języków obcych, więc nie wiem dokładnie co tam było zrobione, na pewno filtr KN i sportowy wydech

 

A jaką masz pewność, że pomiar na hamowni był prawidłowo i rzetelnie wykonany??? 

 

Jeżeli nawet był prawidłowo i wyszło 91 KM na wale to ktoś musiał nieźle pogrzebać w silniku - co niestety trochę kosztuje jak wspomniał Suchy... i chyba mija z celem :P 

 

Filtr sportowy + wydech + nawet dysze dynojet i dostrojenie nie podniosą mocy o 15 KM... 

 

 

 

Ja nie napisałem że po zrobieniu tego będę miał 10 koni więcej, tylko ze w opisie filmu tak było napisane

 

W opisie filmu to może być wszystko napisane :P nawet, że ma 150 KM :P 

 

Jak dla mnie temat kiepski :P No ale kombinuj, powodzenia ;) 

Link to comment
Share on other sites

Byłem ciekawy opinii,   a dla sprostowania i potwierdzenia tego co piszecie, znalazłem ten filmik i nie ma na nim wykresu z hamowni tylko w opisie gościu napisał że wyszło 91 kucy, więc może być to mocno naciągane   

Always Hardcore!!

Link to comment
Share on other sites

nawet nie ma foty wykresu lub choćby zbliżenia na monitor - FAIL

 

lub ta hamownia nic nie ma wspólnego z realnymi wynikami

 

PS. moto nawet nie podnosli lag do góry przy przyspieszaniu tylnego koła

 

te rolki na tej hamowni nie mają praktycznie żadnego oporu - nijak to się ma do sytuacji na drodze

Edited by seb94 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Łukasz_Sob
moto nawet nie podnosli lag do góry przy przyspieszaniu tylnego koła

 

Lagi jako pomiar?Daj spokój

 

te rolki na tej hamowni nie mają praktycznie żadnego oporu

 

Jedź na hamownię motocyklową i zobaczysz czy rolki stawiają opór. Chyba nie myślisz, że na rolkach podczas pomiaru są używane jakieś hamulce

http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE
Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

to jakiś farmazon - kolejny mit wypluty ku uciesze gawiedzi...

Aby ten silnik uzyskał 91KM na tylnym kole powinien mieć ze 110KM na wale, czyli turbo, albo kute tłoki, korbowody, inną głowicę, inne zasilanie w paliwo, i dużo innych rzeczy, których wartość przekroczyłaby wartość tego motocykla. Pisałem kiedyś o takim tjuningu, więc jak Tobie się nie chce poszperać na forum, to mnie się nie chce pisać raz jeszcze...

wydech z filtrem? może... może 4 do 6KM wzrostu mocy maksymalnej... pod warunkiem profesjonalnego strojenia zasilania silnika

 

i jeszcze pytanie poza konkursem: po co Wam moc maksymalna, jak po ulicach "jeździ się momentem obrotowym"? ... chyba, że to kolejny syndrom "katalogułe bojzzz" :P

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Link to comment
Share on other sites

Łukasz_Sob

To ja dołoże może tekst nie związany z tematem.

Zarzuć większą zębatkę na tył +10z  kosztem v-max,silnik bedzie ten sam a będzie się zabierał

http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE
Link to comment
Share on other sites

Lagi jako pomiar?Daj spokój

 

 

Jedź na hamownię motocyklową i zobaczysz czy rolki stawiają opór. Chyba nie myślisz, że na rolkach podczas pomiaru są używane jakieś hamulce

 

 

absolutnie nie użyłem przykładu jako metodę pomiaru

 

chodziło mi bardziej o fakt iż w realnej sytuacji takie przyspieszenie jak na filmiku zaowocowałoby uniesieniem delikatnym przodu na lagach właśnie

 

co jest z kolei efektem rzeczy następnej czyli oporem toczenia koła tylnego - skoro tamta hamownia na filmiku pokazała 91KM to ma mniejszy opró na rolkach niż daje asfalt przy jeździe - a to chyba nie dobrze? chyba lepiej jest wiedzieć jaką moc ma w warunkach drogowych?

 

no chyba że coś źle rozumuję - jeśli tak to skrucha i postanawiam poprawę + proszę o wyjaśnienie

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Krzysiek rst1000
wydech z filtrem? może... może 4 do 6KM wzrostu mocy maksymalnej... pod warunkiem profesjonalnego strojenia zasilania silnika

 

W pełni się zgadzam z emerytem. Sam filtr nie da zwiększenia mocy bo mniejsze opory na zassaniu powietrza daje większą ilosć powietrza w mieszance a z powietrza nie ma mocy. Pewną nadzieją jest sprawdzenie układu wydechowego. Jeżeli nie jest przelotowy to można zdjąć taką siatkę lub doprowadzić do przelotowosci. I to jest możliwe w małych pieniądzach. Zysk nie będzie duży, parę koni. Chyba, że jest mocno zablokowany wydech i wtedy zysk będzie większy, nawet kilkanascie koni.

 

hihihihi, chyba nie zwróciłem uwagę na daty.

Edited by Krzysiek rst1000 (see edit history)

large.593303dbf0906_NapisthebeginerR.jpg.d8326e9181116ec3f6b8722b716ec5c8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zr7 ma piec starej konstrukcji, jeszcze starszej niż cały motocykl. Bo jest to jednostka z Zephyra 750 odrobinę tylko poprawiona. Cały ten motocykl nie został stworzony do zapir....dalania, chociażby zważywszy na charakterystykę zawieszenia. Jest to motocykl duży wygodny z piecem z przyzwoitym momentem obrotowym idealnym do nawijania kilometrów. Biegów ma 5 a nie 6 co sprawia, że są dłuższe i nie sprzyja odrywaniu płuc od klatki piersiowej podczas przyspieszania a moc w tym motocyklu oddawana jest bardzo liniowo. Nie ma tu tzw. pier...ęcia. Przelot nie wiele tu pomoże, chyba tylko akustycznie jak ktoś lubi jak mu dudni i strzela przy schodzeniu z obrotów. Zr`ka dobrze wyregulowana na seryjnym setupie jeździ bardzo przyzwoicie i daje się spokojnie na niej podnieść ciśnienie. Nie mniej jednak jeżeli Ci to za mało i szukasz czegoś z "pazurem", to ten motocykl nigdy taki nie będzie, nie tak został zaprojektowany.  

 

hmm..  chyba też nie zerknąłem na datę :P

Edited by mih00 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...