blazej Opublikowano 13 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 WitamMoże ma ktoś pomysł jak zwiększyć osiągi Kawasaki ZR7 z 2000 roku. Prosiłbym o coś konkretnego a nie odpowiedzi z serii to się nie opłaca itp. co się często zdarzawidziałem gdzieś filmik z hamowni gdzie taki motocykl osiągnął 91 koni, trochę ubyła mi znajomość języków obcych, więc nie wiem dokładnie co tam było zrobione, na pewno filtr KN i sportowy wydechZ góry dzięki 0 Cytuj Always Hardcore!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jędrzej Opublikowano 13 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 turbo. 0 Cytuj wolę dwieście po mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Nie znam się na mechanice za bardzo, więc nie będę tutaj teoretyzował, ale "tuning" to nie tania zabawa i zakładając większe dysze czy większą/mniejszą zębatkę mocy motocykla nie zwiększysz, a jedynie polepszysz swoje samopoczucie, iż motocykl będzie się zbierał trochę żwawiej na danym zakresie obrotów. Jeżeli ktoś uzyskał w takim motocyklu aż 15 koni więcej to zastanów się jak dużo pieniędzy musiał włożyć w ten silnik. Przypuszczam, że w tej jednostce prawie nic nie było seryjnego... Jeżeli Twój moto słabo jeździ Twoim zdaniem, to taniej Cię wyjdzie zmiana na inny model, bo profesjonalny wydech, dostrojenie silnika i inne bajery, które dadzą Ci te realne 5-7 koni zrujnują Twój portfel. Co innego jakbyś miał np.GSXR'a, z możliwością zmian map zapłonu etc. na pewno filtr KN i sportowy wydech Na pewno dzięki temu będziesz miał 10 koni więcej... 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Nie pamiętam z czego dokładnie pochodził silnik ZR7, ale w czasie premiery tego modelu jego serce już miało parę lat. Poszperaj w internecie w jakim mocniejszym motocyklu występował ten sam piec, a potem będziesz podmieniał części. Najzdrowszy i chyba najekonomiczniejszy sposób dodania powera w takich motocyklach. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazej Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 na pewno filtr KN i sportowy wydech Na pewno dzięki temu będziesz miał 10 koni więcej... Ja nie napisałem że po zrobieniu tego będę miał 10 koni więcej, tylko ze w opisie filmu tak było napisane 0 Cytuj Always Hardcore!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Konkretne pytanie mam do ciebie-Ile kasy chcesz przeznaczyć 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 16 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 widziałem gdzieś filmik z hamowni gdzie taki motocykl osiągnął 91 koni, trochę ubyła mi znajomość języków obcych, więc nie wiem dokładnie co tam było zrobione, na pewno filtr KN i sportowy wydech A jaką masz pewność, że pomiar na hamowni był prawidłowo i rzetelnie wykonany??? Jeżeli nawet był prawidłowo i wyszło 91 KM na wale to ktoś musiał nieźle pogrzebać w silniku - co niestety trochę kosztuje jak wspomniał Suchy... i chyba mija z celem Filtr sportowy + wydech + nawet dysze dynojet i dostrojenie nie podniosą mocy o 15 KM... Ja nie napisałem że po zrobieniu tego będę miał 10 koni więcej, tylko ze w opisie filmu tak było napisane W opisie filmu to może być wszystko napisane nawet, że ma 150 KM Jak dla mnie temat kiepski No ale kombinuj, powodzenia 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazej Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Byłem ciekawy opinii, a dla sprostowania i potwierdzenia tego co piszecie, znalazłem ten filmik i nie ma na nim wykresu z hamowni tylko w opisie gościu napisał że wyszło 91 kucy, więc może być to mocno naciągane 0 Cytuj Always Hardcore!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb94 Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 (edytowane) nawet nie ma foty wykresu lub choćby zbliżenia na monitor - FAIL lub ta hamownia nic nie ma wspólnego z realnymi wynikami PS. moto nawet nie podnosli lag do góry przy przyspieszaniu tylnego koła te rolki na tej hamowni nie mają praktycznie żadnego oporu - nijak to się ma do sytuacji na drodze Edytowane 17 Lipca 2013 przez seb94 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 moto nawet nie podnosli lag do góry przy przyspieszaniu tylnego koła Lagi jako pomiar?Daj spokój te rolki na tej hamowni nie mają praktycznie żadnego oporu Jedź na hamownię motocyklową i zobaczysz czy rolki stawiają opór. Chyba nie myślisz, że na rolkach podczas pomiaru są używane jakieś hamulce 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRRcin Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Mało mocy, zmień motocykl. Tuning za duzo ci nie da, a po co pakować kasę? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 to jakiś farmazon - kolejny mit wypluty ku uciesze gawiedzi... Aby ten silnik uzyskał 91KM na tylnym kole powinien mieć ze 110KM na wale, czyli turbo, albo kute tłoki, korbowody, inną głowicę, inne zasilanie w paliwo, i dużo innych rzeczy, których wartość przekroczyłaby wartość tego motocykla. Pisałem kiedyś o takim tjuningu, więc jak Tobie się nie chce poszperać na forum, to mnie się nie chce pisać raz jeszcze... wydech z filtrem? może... może 4 do 6KM wzrostu mocy maksymalnej... pod warunkiem profesjonalnego strojenia zasilania silnika i jeszcze pytanie poza konkursem: po co Wam moc maksymalna, jak po ulicach "jeździ się momentem obrotowym"? ... chyba, że to kolejny syndrom "katalogułe bojzzz" 1 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 To ja dołoże może tekst nie związany z tematem. Zarzuć większą zębatkę na tył +10z kosztem v-max,silnik bedzie ten sam a będzie się zabierał 1 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb94 Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Lagi jako pomiar?Daj spokój Jedź na hamownię motocyklową i zobaczysz czy rolki stawiają opór. Chyba nie myślisz, że na rolkach podczas pomiaru są używane jakieś hamulce absolutnie nie użyłem przykładu jako metodę pomiaru chodziło mi bardziej o fakt iż w realnej sytuacji takie przyspieszenie jak na filmiku zaowocowałoby uniesieniem delikatnym przodu na lagach właśnie co jest z kolei efektem rzeczy następnej czyli oporem toczenia koła tylnego - skoro tamta hamownia na filmiku pokazała 91KM to ma mniejszy opró na rolkach niż daje asfalt przy jeździe - a to chyba nie dobrze? chyba lepiej jest wiedzieć jaką moc ma w warunkach drogowych? no chyba że coś źle rozumuję - jeśli tak to skrucha i postanawiam poprawę + proszę o wyjaśnienie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 9 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) wydech z filtrem? może... może 4 do 6KM wzrostu mocy maksymalnej... pod warunkiem profesjonalnego strojenia zasilania silnika W pełni się zgadzam z emerytem. Sam filtr nie da zwiększenia mocy bo mniejsze opory na zassaniu powietrza daje większą ilosć powietrza w mieszance a z powietrza nie ma mocy. Pewną nadzieją jest sprawdzenie układu wydechowego. Jeżeli nie jest przelotowy to można zdjąć taką siatkę lub doprowadzić do przelotowosci. I to jest możliwe w małych pieniądzach. Zysk nie będzie duży, parę koni. Chyba, że jest mocno zablokowany wydech i wtedy zysk będzie większy, nawet kilkanascie koni. hihihihi, chyba nie zwróciłem uwagę na daty. Edytowane 9 Marca 2016 przez Krzysiek rst1000 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mih00 Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) Zr7 ma piec starej konstrukcji, jeszcze starszej niż cały motocykl. Bo jest to jednostka z Zephyra 750 odrobinę tylko poprawiona. Cały ten motocykl nie został stworzony do zapir....dalania, chociażby zważywszy na charakterystykę zawieszenia. Jest to motocykl duży wygodny z piecem z przyzwoitym momentem obrotowym idealnym do nawijania kilometrów. Biegów ma 5 a nie 6 co sprawia, że są dłuższe i nie sprzyja odrywaniu płuc od klatki piersiowej podczas przyspieszania a moc w tym motocyklu oddawana jest bardzo liniowo. Nie ma tu tzw. pier...ęcia. Przelot nie wiele tu pomoże, chyba tylko akustycznie jak ktoś lubi jak mu dudni i strzela przy schodzeniu z obrotów. Zr`ka dobrze wyregulowana na seryjnym setupie jeździ bardzo przyzwoicie i daje się spokojnie na niej podnieść ciśnienie. Nie mniej jednak jeżeli Ci to za mało i szukasz czegoś z "pazurem", to ten motocykl nigdy taki nie będzie, nie tak został zaprojektowany. hmm.. chyba też nie zerknąłem na datę Edytowane 10 Marca 2016 przez mih00 (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.