Jump to content

Honda Cb 1300


Arthur
 Share

Recommended Posts

Witam, chciałem uzyskać trochę  informacji na temat tego motocykla , czy ktoś miał lub ma itd.

"Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu,,

Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

a po co Ci taki parowóz...? :P ... pisz priva do gościa o nicku "piekar" ;)

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Link to comment
Share on other sites

Nie widziałem tego na żywo, także nie wiem czy to parowóz ":)

A swoją drogą to myślałem , że ty tu coś napiszesz konkretnego :P

Edited by Arthur (see edit history)

"Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu,,

Link to comment
Share on other sites

Thebestof78

Eeeee zx10 było ładniejsze :P

Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ...

Link to comment
Share on other sites

Miałem CB1300. Jakoś nigdy mi się z parowozem nie kojarzyło ;) Bardzo poręczne moto. Jakiego typu informacje są potrzebne?

Link to comment
Share on other sites

W zasadzie to takie ogólne, czyli przyspieszenie z dołu :smile: zwrotność , wygoda ,oświetlenie,  które roczniki najlepiej patrzeć itd.

Chodzi mi o wersję bez owiewki z abs.

Edited by Arthur (see edit history)

"Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu,,

Link to comment
Share on other sites

Z dołu jedzie fajnie - trochę niuta w sumie ma. Bardzo równo oddaje moc w całym zakresie obrotów.  Mimo znacznej wagi jest to bardzo poręczne i niesamowicie zwrotne moto, no i tutaj jest to nie tylko moja opinia. Zawieszenie komfortowe, ale precyzyjne. Nie ma tendencji do walenia się w zakrętach, co często wkurzało mnie w innych dużych golasach. Heble poezja - hamuje to prawie jak sport. Oświetlenia nie testowałem, bo w nocy nie jeżdżę :smile: Mnie denerwował w sumie tylko brak 6stki. Co do roczników, to chyba głównie kwestia budżetu i upodobań - miałem moto z rocznika 2004, a w sumie najbardziej podobają mi się stare CB 1300 z lat 90tych (nie X4). Te na gaźnikach i z dwoma kominami, tylko, że to już bardzo ciężko trafić.

Link to comment
Share on other sites

Z dołu jedzie fajnie - trochę niuta w sumie ma. Bardzo równo oddaje moc w całym zakresie obrotów.  Mimo znacznej wagi jest to bardzo poręczne i niesamowicie zwrotne moto, no i tutaj jest to nie tylko moja opinia. Zawieszenie komfortowe, ale precyzyjne. Nie ma tendencji do walenia się w zakrętach, co często wkurzało mnie w innych dużych golasach. Heble poezja - hamuje to prawie jak sport. Oświetlenia nie testowałem, bo w nocy nie jeżdżę :smile: Mnie denerwował w sumie tylko brak 6stki. Co do roczników, to chyba głównie kwestia budżetu i upodobań - miałem moto z rocznika 2004, a w sumie najbardziej podobają mi się stare CB 1300 z lat 90tych (nie X4). Te na gaźnikach i z dwoma kominami, tylko, że to już bardzo ciężko trafić.

Ciekawe jak oświetlenie , a duże spalanie mimo tych 5 biegów?

Taki se jest :P

mało popularny na pewno :smile:

"Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu,,

Link to comment
Share on other sites

Spalanie - wiadomo zależy od stylu jazdy, ale to jest moto, które generalnie nie pali dużo.  Przy niezbyt ekstrawaganckiej jeździe (120- 140) w trasie CB zadowoli się ilością typu - 5,5 -5,8 L/ 100.  Myślę, że moto jest warte zainteresowania - konstrukcyjnie jest bardzo dopracowane, stylistycznie nieśmiertelne, no i przy tym mało popularne, co dla wielu jest na pewno sporym plusem.

Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

Arthur, jak widzisz - same superlatywy :smile: - bierij ;)

z opisu Pawła wygląda genialnie - spalanie jak na nakeda o poj 1300ccm jest poprostu superanckie, mój maked, mimo, że o mniejszej pojemności lekko przyciśnięty po mieście nie zejdzie poniżej 9,5 -10l/100km. Na trasie przy 140 nie udało mnie się zejść poniżej 6,5l.., więc jak widzisz Honda jedździ na "powietrze" :P hamulce, na wiotkim przednim zawieszeniu, standardowej konstukcji (nawet nie radialne) zaciski też piszą że super-hiper... co wydaje się być miodowym efektem przy cienkich lagach i masie motocykla równej parostatkowi. Z resztą w odniesieniu do czego? Do Hayabusy? Haya z resztą też nie hamuje, tylko spowalnia... ale CBeta nie będzie hamaowała tak, jak Twoja dycha, bo technicznie ani kontrukcyjnie nie jest w stanie... Zgodzę się z Pawłem, że motocykl będzie dysponował bardzo dużym momentem z dołu - dlatego tylko 5 przełożeń, no i dopracowana konstrukcja - w końcu na rynku jest od pokoleń ;)

Mała popularność - ekstra, dla mnie to kaurat zaleta, ale dostępność gadźetów czy akcesoriów (a wiem, że lubisz...) może być ograniczona (przynajmniej w PL) no i ceny tychże też nie będą niskie (to nie CBRka, gdzie klameczki czy inne tjuningduperszwaksy kupisz u Pani Jadzi w kiosku z gazetami za rogiem)...

Generalnie motocykl dla dużych chłopców :smile: ale fajny, mnie się podoba :smile:

Edited by działkowy emeryt (see edit history)

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Link to comment
Share on other sites

Generalnie jestem marudą i łatwiej znajduję wady niż zalety, ale w przypadku CB1300 ciężko mi się do czegoś przyczepić. Trudno się z Tobą Bart nie zgodzić - lagi są dość cienkie jak na budowę moto, oldskulowa rama, konstrukcja hebli w kontekście masy motocykla też wygląda niezbyt atrakcyjnie. Mimo wszystko, rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej. Uważam, że moto hamuje naprawdę super w swojej klasie (dużo lepiej niż np. XJRa czy Bandit). Konfrontować CB z motocyklem, który nie hamuje praktycznie wcale - czyli wspomnianą Hayabusą jakoś nie miałem zamiaru :biggrin: 

   Wracając do tematu spalania - w mieście jakoś mieściłem się w okolicach 7,5 -8L /1000, czyli wypadało ono lepiej niż w przypadku XJRy, którą się bujałem dość długo, jak i np. kilofazera.

Link to comment
Share on other sites

Generalnie chyba mogę stwierdzić , że jestem dużym chłopcem ::::::smile:

Co do akcesorii to zostaje UK z tym nie będę miał problemu.

Ale to wszystko to są na razie spekulacje.

Dziękuję za naświetlenie tematu.

"Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu,,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...