Jump to content

Kawa Er6N Jako Pierwsze Moto


Pitermen
 Share

Recommended Posts

Witam Panie i Panów :smile:

 

Pytanie tendencyjne :smile:

ER6N jako pierwsze moto .... brać czy sie bać ?

 

najbardzej zalezy mi na Waszych doświadczeniach serwisowych ..... jak często , jak drogo i jak boli :smile:

pozdrawiam ze słonecznej ulicy Aleksandrowskiej ( ale nie szpital ) ;)

 

Link to comment
Share on other sites

http://www.scigacz.pl/Kawasaki,ER-6n,ER-6f,3879.html

http://regiomoto.pl/portal/testy/testujemy-kawasaki-er-6n-lepsze-wrogiem-dobrego-zdjecia

http://forum.scigacz.pl/about4749-0.html

 

Nie wiem ,nie jeździłem tylko odsyłam do górnych linków może to Ci jakoś pomoże ;)

Edited by maloletni (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

nie może być, zaniżysz nam średnią na forum. Poniżej litra nie kupuj :P

 

                                                       TO BYŁ ŻART

                                                                                                                                          Nie chciałbym mieć młodego na sumieniu

:P
Link to comment
Share on other sites

ER-6N to fajny sprzęcik ale juz lata, jak sie nie czujesz na siłach to ja bym ER-5 szukał, bedzie taniej i wiecej wybaczy, a z ER-6 to juz sv650 bym szukał :-) Taką jak ma Fatum - pieknie gada!

Edited by Michallica (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ostatnio moja żona kupiła sobie ER-6F, zrobiłem nią parę testowych kilometrów i moim zdaniem motocykl dla osoby początkującej bardzo fajny .

Moc: d*py nie urywa, przesiadając się z litra czułem się jakbym jechał skuterem, v-max ok 200km/h

Pozycja: Nawet dla mnie 200cm wz. 85kg dosyć wygodna, łapy nie bolą w plecach nic nie strzela .
Hamulce: Nawet seryjne bez oplotów są bardzo dobre .
Spalanie: Myślę, że nawet poniżej 6L .
Zawieszenie: Dosyć twarde .
Cena: 10 - 12.000zł kupisz praktycznie nowy motocykl .

Mojej żonie też podobała się wersja "N", ale jej odradziłem bo jednak bez owiewki łeb urywa.

Podsumowując moim zdaniem idealny motocykl do rozdziewiczenia motocyklisty, mały, lekki, wygodny, ekonomiczny, tani .
Jedno na co musisz uważać to stawianie na gumę ten mały wariat nawet przy niskich obrotach jak dobrze mu dodasz to staje dęba .

Jednym słowem POLECAM
 

Jeździjmy tak, aby było nas więcej a nie mniej ...

Link to comment
Share on other sites

dzięki za odpowiedzi ...

 

dziś jest wielki dzień jade ogladać i dogadać KAWKĘ....

przy zalozeniu latania po mieście .... a nie w trasie  , to wersja N powinna wystarczyć......

 

jakbyście słyszeli z oddali  ( w łodzi ) wycie, to znaczy ze sie nie dogadałem :biggrin:

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...