Skocz do zawartości

[Test] Odtwarzacz Multimedialny Dune Hd Tv-301


Rado

Rekomendowane odpowiedzi

Uprzedzając wszystkich czytaczy: nie jestem „specem od sprzętu”. Nie znam się na nim przesadnie, hardware kupuję raz na pięć lat albo rzadziej- zależy od tego jak szybko zepsuje się to co mam w domu i wszystkie wyrażone poniżej opinie nie są niczym więcej niż osobistym zdaniem „zwykłego użytkownika” który dostał do ręki „coś” z poleceniem „przetestuj i opisz”.

 

W pudełku nie znalazłem niczego „nieoczekiwanego”- odbiornik, zasilacz, pilot, dwa przewody (HDMI i przejściówka z cinche na micro-jacka), zestaw adapterów do wtyczki (brytyjski i US) i uchwyt do mocowania odbiornika na ścianie (w razie gdyby komuś przyszło do głowy coś takiego). Odbiornik jest nieduży- plus minus połowa kartki A4, gruby na jakieś trzy centymetry i zaskakująco lekki. Design... no cóż, mnie nie zachwyca- po prostu kanciaste pudełko z czarnego plastiku z kilkoma gniazdami z tyłu i na boku. Funkcjonalne, wystarczająco małe żeby nie zawalało za dużo miejsca, ale ozdobą kącika audio-video raczej nie będzie. Podobnie z pilotem- duży, dobrze leżący w dłoni, naprawdę bardzo funkcjonalny (podświetlane klawisze), ale jeśli idzie o design- produkt Apple to to nie jest, odpowiada raczej designom polskiego przemysłu RTV z początku lat 90-tych.

 

flm_1372125734__hd_301_2.jpg

 

 

To co na wierzchu przestaje być istotne kiedy dochodzimy do funkcji użytkowych. Interfejs użytkownika jest przejrzysty i łatwy do obsłużenia- widać że rosyjscy i ukraińscy programiści, którzy piszą oprogramowanie dla Dune HD GMBH, solidnie przysiedli. Wszystkie opcje łatwo dostępne w maximum trzech krokach, menu zrozumiałe, ikony duże. Plus.