Skocz do zawartości

Tor Radom


KrzysztoFu

Rekomendowane odpowiedzi

Siema zmotoryzowani,
Z racji tego że zbliża się okres wakacyjny i pogoda mam nadzieję bedzie w miarę stabilna chciałbym zapoczątkować systematyczne wyjazdy na tor w Radomiu w celu podszkolenia i potrenowania trochę jazd po winklach.
Dni które mnie interesują to poniedziałek , środa oraz piątek. Chciałbym chociaż raz w tygodniu pojechać i pobawić się trochę.:
Każdy bez względu na motocykl oraz posiadane umiejętności będzie mile widziany :smile: W towarzystwie zawsze raźniej.

a teraz konkrety:

Sesje treningowe podzielone są na 2 tury (dołączam grafik)
http://automobilklub.radom.pl/www15/images/stories/dokumenty/2013/grafik-toru-2013.pdf
Osobiście będę się wybierał na sesję poranne. 8:45 -12:45. Co wiąże się z wyjazdem z Łodzi przed 6 rano (ale czego to się nie robi dla przyjemności :moto: )

Cennik:
koszt skorzystania z toru na 1 turze to 60zł , druga tura to 70zł a gdyby ktoś chciał zostać na 2 tury jest to koszt 90zł. Oczywiście jest możliwość pojechania w niedziele na cały dzień za 150zł ale niedziele lepiej przeznaczyć na inne przyjemności :whistling:
http://automobilklub.radom.pl/www15/images/stories/dokumenty/2013/cennik%20za%20korzystanie%20z%20toru%20w%20roku%202013.pdf

Trasa dojazdowa:
http://goo.gl/maps/Ny6dV
Trasa prowadzi przez dość urocze asfalty przez Spałę i Inowłódz wiec powinno być przyjemnie.

Zabawę rozpoczynam po 1 lipca.

Jeśli jest ktoś zainteresowany to będę informował tutaj który dokładnie dzień wyjazdu biorę pod uwagę. Jak coś zawsze możemy się dogadać i wspólnie wybrać któryś dzień w tygodniu.

Czy jest ktoś zainteresowany?

Pozdro :dance:


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko weekendy Krzysztofu.... i to nie każde

!!!


eh nie moge sie doczekac dziewiczego torowania!

niestety praca nie pozala na wiele...

Edytowane przez masiek (wyświetl historię edycji)

..................SEX, DRUGS, AND DRUM 'N' BASS.....................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko weekendy Krzysztofu.... i to nie każde

!!!

eh nie moge sie doczekac dziewiczego torowania!

niestety praca nie pozala na wiele...

Masiek rozumiem Cie doskonale.

Z racji oszczędności dlatego nie chce jechać w niedziele bo i tak nie damy rady jedzić od 10 do 18. Na tak krótkim torze byśmy chyba zdechli z nudów.

A tak aktywne 4h jazdy od rana od razu poprawiają człowiekowi humor na resztę dnia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Z racji oszczędności dlatego nie chce jechać w niedziele bo i tak nie damy rady jedzić od 10 do 18. Na tak krótkim torze byśmy chyba zdechli z nudów.

A tak aktywne 4h jazdy od rana od razu poprawiają człowiekowi humor na resztę dnia.

 

 

 

ej noo :smile:

 

na pewno z nudów nie zdechniecie w odpowiednim towarzystwie :P

Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym bardzo chciała, "rozdziewiczyć" ochraniacze. Pytanie z jakim wyprzedzeniem trzeba się zapowiadac? Wyjazd w tygodniu wiąże się z irlopem i przekonaniem domowników;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym bardzo chciała, "rozdziewiczyć" ochraniacze. Pytanie z jakim wyprzedzeniem trzeba się zapowiadac? Wyjazd w tygodniu wiąże się z irlopem i przekonaniem domowników;)

Po 1 lipca będziemy się zgadywać. W każdą niedzielę przed tygodniem wyjazdowym bede informował o wstępnym dniu wyazdu. Trzeba będzie sprawdzić pogodynkę i jakoś obowiązki sobie poukładać.

Będziemy w kontakcie. Do pierwszego wyjazdu jeszcze tydzien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, będe obserwowac posty na bieżąco. Nie wiem który tydzień, będzie ok, ale jak się jakoś wstrzelę to na bank dam znać:smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, będe obserwowac posty na bieżąco. Nie wiem który tydzień, będzie ok, ale jak się jakoś wstrzelę to na bank dam znać :smile:

W przyszłą niedzielę będę się określał który dzien tygodnia biorę pod uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę się na to :smile: Piątki i weekendy ogólnie to nie bardzo, ale w tygodniu nie ma problemu z rana.

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę się na to :smile: Piątki i weekendy ogólnie to nie bardzo, ale w tygodniu nie ma problemu z rana.

Super! Ekipa się powiększa :riding: 

Przygotujcie się mentalnie i fizycznie. Od deski do deski ze zrozumieniem przeczytać "Przyśpieszenie II" oraz obejrzeć film :biggrin:

A potem cieszyć się jazdą!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chętnie pojechał, ale u mnie nie jest fizycznie możliwe wyrwać się w tygodniu do godz 12;00, więc życzę miłego latania...

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu, zapodaj coś krótko i zwięźle o przygotowaniu: motóra i ubióru.

Czy wymagane jest zabezpieczanie zbiorniczków itp?

Czy dopuszczalne są jazdy w tekstylnych kombinezonach dwuczęściowych itp?

nie ufaj, nie proś, nie bój się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio mi nie wyszedł wyjazd z Wami na tor, przez wypadek .
Ale jak tylko mi druty wyciągną z łapy to też się piszę, ale myślę że koło sierpnia dopiero .

Jak mi coś do łba strzeli to wymienię fazera na GSX-r 750 K7 i będziemy już na sportowo latać ;)

Edytowane przez Fazer (wyświetl historię edycji)

Jeździjmy tak, aby było nas więcej a nie mniej ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu, zapodaj coś krótko i zwięźle o przygotowaniu: motóra i ubióru.

Czy wymagane jest zabezpieczanie zbiorniczków itp?

Czy dopuszczalne są jazdy w tekstylnych kombinezonach dwuczęściowych itp?

Widzę grono zainteresowanych się powiększa co mnie bardzo cieszy :smile:

Zacznę od ubioru. Najlepszym rozwiązaniem jest posiadanie skórzanego kombinezonu ( bez znaczenia czy jedno czy dwuczęściowego). Skóra najlepiej chroni w razie jakikolwiek upadków i zdecydowanie mniej się ślizga po siedzisku i zbiorniku co pomaga trochę w jeździe.Trzeba pamiętać że jazda po radomiu to czysta rekreacja i prędkości na tym małym obiekcie są niewielkie. Co do ciuchów tekstylnych nie ma przeciwwskazań ( no chyba że regulamin toru zabrania ale to juz trzeba się wczytać lub zadzwonić do zarządcy obiektu). Oczywiscie ciuch tekstylny ogranicza nas podczas mocnych złożeń motocykla ale rozumiem że nie kazdy tam jedzie aby uprawiać mega sportową jazdę wiec na spokojnie kombiak tekstylny dla utrzymania podstawowego bezpieczeństwa jest ok. Na pewno musi być kompletny strój motocyklowy a nie jeansy i adidasy... :whistling:

 

Motocykl:

Przede wszystkim musi być sprawny techniczne!

  • układ hamulcowy - Wymieniony płyn, klocki hamulcowe oraz tarcze w należytym stanie. Dobrze mieć chociaż na przód założone przewody w oplocie a jak nie ma to trudno. Jak się troche płyn podgrzeje i klamka zacznie wpadać to trzeba bedzie zrobić przerwę.
  • zawieszenie - bez żadnych wycieków, olej wypadało by mieć nowy. Myślę że nie ma co cudować aby stosować jakiś olej o większej odporności cieplnej.

    Ideałem byłoby aby mieć ustawioną geometrię oraz zawieszenie pod wagę jeźdźca (SAG) oraz tłumienie. W mojej Kawie zrobiłem pełną regeneracje amorków (przód i tył) i w lagach mam założone liniowe sprężyny pod moją wagę z SAG'ami ustawionymi na 34mm.

  • opony - wystarczą najnormalniejsze w świecie opony drogowe w których trzeba będzie zadbać o odpowiednie ciśnienie, ale to już na miejscu będziemy ustalać. Najważniejsze aby kazdy miał przed wjazdem na tor uzupełnione ciśnienie do 0,2 bara poniżej zalecanej wartości. Tak wyjściowo bo później i tak będziemy to korygować w stosunku do tempa jaki preferuje dany motonita.

    Opony nie mogą być zjechane ani juz leciwe tzn nie starsze niż 5 lat. Ma to sporo znaczenie dla związków krzemu które są bardzo ważnym składnikiem mieszanki.

  • Dla względnego bezpieczeństwa motonga wypadałoby założyć crash pady lub gmole. Na wszelki (odpukać) wypadek - glebe :hihi:
  • Nie jest wymagane żadne zabezpieczenie korków i innych podobnych zabiegów które wymaga PZM podczas wyścigów na torze Poznań. Rekreacja w czystej postaci.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ola jedziesz po to, aby przełamać strach i wszelkie stereotypy. Jedź z nami teraz, zanim będzie za późno bo samemu ciężko będzie CI się zebrać :smile:

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suchy, ja się nie boję:smile: wręcz przeciwnie aż mnie korci żeby jechać. Coś tam próbowałam się skłądac w zeszłym sezonie podczas wypadu do Kleszczowa, ale sama bez pomocy to bardziej na czuja jechałam no i przelotowa w zakrętach większa koło 100. Jeżlei moje moto się nada i pomożecie z ustawieniami to pojade choćbym miała skisnąć:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...