Skocz do zawartości

Mycie I "pieszczenie" :-)


Jumpy

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkujący, niedawno kupiłem piękną maszynę i chciałbym, żeby pozostała taka przez długie lata. Jakie macie sposoby, gdzie to robicie, czego używacie do mycia i pielęgnowania maszyny? Szczególnie z dużą ilością chromu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mycie możesz zrobić normalnym szamponem samochodowym, ew sa specjalne szampony do motocykli które usuwają smar, do tego pasta do aluminium i szmatka i jedziesz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie poprzedni właściciele chromy do właściwego metalu zmyli spolerowali,. nie ma ich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiadro + woda + jakiś szampon i gąbka    a po wszystkim pasta nabłyszczająca. Z myjek ciśnieniowych nie korzystałem nigdy bo się boję żeby go nie zalać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam po deszczowych pogodach najpierw zmywam karcherem na myjni a potem jak wyschnie flanelka i do połysku :smile: Można myć na myjni tylko trzeba uważać żeby nie lać po elektryce ... Jak trochę wody poleci nic się nie stanie, w końcu w deszczu też przecież motocykle działają :smile:

pozdrawiam
Micek

-----------
Yamaha Virago XV 750 ' 1993
----------------------
Nice to Be Important, But More Important to Be Nice
MOTOCYKLE-ZGIERZ.PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

w końcu w deszczu też przecież motocykle działają :smile:

ale myjka daje ciśnienie i woda może się przedostać przez "szczelne" połączenia a deszcze raczej nie wali takim ciśnieniem  :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie kombinuie czym wyczyścić owiewkę ze smaru. Troszke za duż prysnąłem na łańcuch przed ostatnią jazdą i zapaskudziłem pług. Wskakuje w google i szukam preparatów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myjka ciśnieniową można bez problemu umyć motocykla zachowując się zgodnie ze sztuką.