Skocz do zawartości
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Jumpy

Mycie I "pieszczenie" :-)

Polecane posty

Jumpy

Jestem początkujący, niedawno kupiłem piękną maszynę i chciałbym, żeby pozostała taka przez długie lata. Jakie macie sposoby, gdzie to robicie, czego używacie do mycia i pielęgnowania maszyny? Szczególnie z dużą ilością chromu.

AndrzejCBR

Mycie możesz zrobić normalnym szamponem samochodowym, ew sa specjalne szampony do motocykli które usuwają smar, do tego pasta do aluminium i szmatka i jedziesz:)

pafcio

mnie poprzedni właściciele chromy do właściwego metalu zmyli spolerowali,. nie ma ich

Massi

wiadro + woda + jakiś szampon i gąbka    a po wszystkim pasta nabłyszczająca. Z myjek ciśnieniowych nie korzystałem nigdy bo się boję żeby go nie zalać.

Micek1968

ja tam po deszczowych pogodach najpierw zmywam karcherem na myjni a potem jak wyschnie flanelka i do połysku :smile: Można myć na myjni tylko trzeba uważać żeby nie lać po elektryce ... Jak trochę wody poleci nic się nie stanie, w końcu w deszczu też przecież motocykle działają :smile:

Massi

w końcu w deszczu też przecież motocykle działają :smile:

ale myjka daje ciśnienie i woda może się przedostać przez "szczelne" połączenia a deszcze raczej nie wali takim ciśnieniem  :smile:

rescuer

A ja właśnie kombinuie czym wyczyścić owiewkę ze smaru. Troszke za duż prysnąłem na łańcuch przed ostatnią jazdą i zapaskudziłem pług. Wskakuje w google i szukam preparatów.

Toschie

Myjka ciśnieniową można bez problemu umyć motocykla zachowując się zgodnie ze sztuką.

Nie za blisko trzymamy lance, nie bliżej niż 30 cm

W miejscach z uszczelkami nie przytrzymujemy lancy za długo, gdyż wywinie/podwinie  nam uszczelki.

Na olej/smar używam preparatów do zdejmowania smoły z lakieru.

Psotka2013

ja jestem kobietą i delikatnie się obchodze z moim cudeńkiem:)

bartek4026e