Skocz do zawartości

Okolice Łodzi Z 3-Latkiem (Do Ok.100Km Od Łodzi, Woda)


gary

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono,

 

może ktoś ma doświadczenie i podzieli się informacją o tym, gdzie można pojechać z 3 letnim chłopcem na 1-2 tyg. urlopu?

Może być agroturystyka, może być domek byle woda do kąpieli była blisko, jakieś atrakcje w postaci placu zabaw, kałuży z wodą i piachu ;-) Będziemy mieć rower z fotelikiem więc wycieczki wchodzą w grę. Fajnie gdyby w nocy nie było imprez, a w soboty wesela w pobliskim budynku ;-) Odległość tak do 100km od Łodzi. Szukałem w pobliżu Jeziorska i Sulejowskiego ale straszą sinicą.

Jezioro Białe i Lucieńskie, Koszelówka - OK ale nie mam doświadczenia, a często gęsto płacę 100% za siebie i niespełna 3-letnie dziecko.

Urlop mogę wziąć tylko w lipcu więc już trzymam kciuki za pogodę.

 

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

 

pozdrawiam

gary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bronisławów - coś tam ciekawego mają, choć szczerze mówiąc nie wiem jak z atrakcjami dla takich małych dzieciaczków.

 

http://www.wodnikbronislawow.pl/wodnik/index.php?option=com_content&view=article&id=60&Itemid=65

 

Niby są żaglówki, jest coś do pozwiedzania, ale nie wiem jak na tą chwilę z jakimś placem zabaw itp. Ogólnie szału nie ma ale jest blisko i jest woda.

 

Oprócz tego, nieco bardziej zdecydowanie, polecałabym Wawrzkowiznę - ceny może trochę za mocno urywają d*pę, ale za dziecko do 4 nie płacisz i ubaw po pachy - z tego co pamiętam są konie, mini zoo, place zabaw, boiska, plaża - to co dla dzieciaczka, a także wędkowanie dla taty i spa dla mamy :smile:

 

http://wawrzkowizna.com.pl/pl/home/uroki-wawrzkowizny

 

Jak coś jeszcze mi się przypomni godnego polecenia to dorzucę.

Edytowane przez jabioka (wyświetl historię edycji)

Każdy motocyklista jest piękny - póki nie zdejmie kasku :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach