Skocz do zawartości

Turboldz


Turboldz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam na imie Marcin lat.28 mieszkam w Łodzi i w zeszły piątek kupiłem swoje pierwsze moto którym jest Honda CBR 600 RR. Forum znalazłem na google :smile: chcąc poznać ludzi z okolicy. Mam nadzieje poznać tu troche bratnich dusz z którymi można będzie wybrać się na jakieś przejażdzki i nabyć od nich przydatnej wiedzy gdyż jak na ten moment jestem laikiem :P

www.szpiegowskie.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cebra 600 RR na pierwsze moto ;) ??? Ale chociaż śmigałeś jakimiś innymi moto poza kursem na prawko :smile: ?

 

Jeśli nie, to nie szalej zbytnio ;) na początku :P i KONIECZNIE dobry kombinezon musisz mieć ;) To PODSTAWA :smile:

 

Witamy ;)

qxK0W5f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjęciem było ciężko ale coś znalazłem, niestety ale większość fotek mam z jakimiś znajomkami :P. Sylwester poza prawkiem na niczym nie śmigałem ale mam pełną świadomość tego że takie moto na 1 pojazd to wielkie wyzwanie dla laika jakim jestem tak więc nie szaleje. Poza tym śmigam tylko w pełnym kombinezonie, nie żałowałem na to kasy bo cenie swoje życie i zdrowie :decayed: . Mam nadzieje że znajde tu gdzieś ciekawe info na temat tego gdzie i jak bezpiecznie doskonalić swoją technikę jazdy w okolicach Łodzi bo po naszej 1 wspólnej randce nie mogę się już doczekać kolejnych :riding:

www.szpiegowskie.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sylwester poza prawkiem na niczym nie śmigałem ale mam pełną świadomość

Buahahaha ta jasne.

 

Poza tym śmigam tylko w pełnym kombinezonie, nie żałowałem na to kasy bo cenie swoje życie i zdrowie :decayed:

No no może ktoś w to uwierzy.

 

Mam nadzieje że znajde tu gdzieś ciekawe info na temat tego gdzie i jak bezpiecznie doskonalić swoją technikę jazdy w okolicach Łodzi

Z okolicami jest problem  ale warto się dalej przejechać by się nauczyć.

 

Witamy