Skocz do zawartości

Grafika Komputerowa - Banery, Plakaty Itp. Itd.


fred89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Jestem dyplomowanym grafikiem i z przyjemnością podejmę się wszelkiego zlecenia związanego z grafiką :smile:.

Jeśli czegoś potrzebujesz, nie wiesz jak to zrobić, ile to wyniesie to po prostu napisz i postaram się pomóc.

 

Drobne rzeczy zrobię za piwko, a te większe sprawy można omówić i się dogadać ;)

 

Identyfikacja wizualna

. zaprojektowanie od początku do końca pełnego wizerunku firmy
. projekt profesjonalnego logo (3 propozycje + korekty) lub (5 propozycji + korekty)
. wizytówki, papier firmowy, koperty, pieczątki, katalogi, teczki, gadżety itp.
. szczegółowa Księga Znaku
. rewitalizacja aktualnego wizerunku
. przygotowanie materiałów promocyjnych

 

Grafika użytkowa

. bannery reklamowe, plakaty, ulotki
. katalogi, foldery, teczki
. nadruki na koszulki
. opakowa

 

DTP

. przygotowanie projektów do druku
. zamiana logo i ilustracji na krzywe
. doradztwo w doborze metod druku
. pomoc w wyborze drukarni

 

E-Marketing

. wykreowanie profesjonalnego wizerunku w internecie
. umieszczanie ogłoszeń na portalach ogłoszeniowych i społecznościowych oraz forach
. przygotowanie mailingu, ogłoszeń oraz banerów reklamowych
. fanpage na facebooku, google+
. planowanie strategi i rozwoju firm

 

Zapraszam do zapoznania się z moją stronką :smile:

http://ap5sh.cba.pl/index.html

 

(Portfolio ciągle się rozbudowuje i ciężko mi jest się zebrać i to wszystko wrzucić :smile:

qxK0W5f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zapraszam do zapoznania się z moją stronką :smile:http://ap5sh.cba.pl/index.html

 

Najlepszy jest ten napis strona w budowie ;)

I rozjeżdża się w FF ;)

Edytowane przez ridrick (wyświetl historię edycji)

Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!!