Skocz do zawartości

Cross Czy Enduro?


evolution09x

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Chciałbym kupić swojego pierwszego crossa/enduro (nie wiem dokładnie co jest mi potrzebne). W tych sprawach jestem KOMPLETNIE ZIELONY.. Nie wiem nawet co to tłok. Próbuję zrozumieć rzeczy na forach i komentarzy pod postami ale nie mam pojęcia o co chodzi. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć mi dokładnie podstawy? Ale do rzeczy. Mam 180cm wzrostu i 65kg wagi. Chciałbym jeździć przeważnie po lesie. Jest tam parę górek i parę wystających korzeni. (Akurat wiem że muszę uważać na linki w lesie, ale tam gdzie chcę jeździć nie ma czegoś takiego, sprawdzałem :smile: ). A później chciałbym może poskakać z jakiś małych górek. Co mi polecacie? Mam na wydanie około 6 - 7 tyś. Wolałbym już wydać te parę zł na jakoś crossa niż potem na zmienianie części. A moje kolejny pytanie brzmi; Jakie dokładne ochraniacze potrzebne mi do takiej jazdy? 

Dzięki wielkie chłopaki/dziewczyny już z góry. 

 

Pozdrawiam,

Filip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działkowy emeryt

Mam na wydanie około 6 - 7 tyś. Wolałbym już wydać te parę zł na jakoś crossa niż potem na zmienianie części.

 

zdecydowanie w tym budżecie wydasz drugie tyle na części, albo zawsze będziesz jeździł zmaltretowanym padłem...

 

 A moje kolejny pytanie brzmi; Jakie dokładne ochraniacze potrzebne mi do takiej jazdy? 

dokładnie to AXO albo UFO, albo przynajmniej jakieś Acerbis'a

 

Dzięki wielkie chłopaki/dziewczyny już z góry. 

 

... nie ma za co :P

 

ale skoro już się upierasz, poszukaj Hondę CR500 w 2T, powinna zadowolić Twoje oczekiwania i dać radę na początek B)

Edytowane przez działkowy emeryt (wyświetl historię edycji)

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach