panfillo Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Tak jak w temacie. Ostatnimi czasy próbuje coś tam się w końcu przechylać w zakrętach i mam poważna przeszkodę. Otóż jak już łapie jakiś większy przechył to mam wrażenie, że przednie koło jakby się uślizgiwało, może troszkę wężykowało. W każdym razie jest to na tyle nieprzyjemna sytuacja, że ogranicza moje chęci nauki jazdy na kolanie Co to może być? Czy to jakiś f*ck-up z widelcem/kołem czy może ręce mi się trzęsą ze strachu i takie kwiaty wychodzą? Jeśli ktoś miał podobny przypadek w Swojej karierze to proszę o pomoc. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyygy Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 po pierwsze stan opony, jeżeli będzie ok to szukaj przyczyny w ustawieniach i szczelności amorów 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek4026e Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 po pierwsze stan opony, jeżeli będzie ok to szukaj przyczyny w ustawieniach i szczelności amorów Dokładnie.Miałem to samo co ty,gdy przednia opona miała za małe ciśnienie. 0 Cytuj Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Gumę zmień,potem serwis zawiecha a potem?twoje siły 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 (edytowane) albo łożysko główki ramy kończy swój żywot albo masz ch*jowe gumy albo sie boisz i sam sobie to wmawiasz Edytowane 24 Maja 2013 przez Suchy-wolk słowa (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vader Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Zanim wymienisz połowę zawieszenia itp daj komuś karnąć, kto się lęków już wyzbył Bardzo często szuka się przyczyny a ona jest tam gdzie Majka11 napisał 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panfillo Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Guma ubiegłoroczna pirelli sport deamon rocznikowo 2011 jednak założona w ub. sezonie i przelatane było na niej jakieś 1000km max. Łozysklo wymienione 2 sezony temu. Nie przycina, nie puka ogólnie igła. Czy może to być stan oleju w lagach, ewentualnie jego gęstość? Nomen omen olej wymieniony w czerwcu 2011. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 24 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Miałem podobne objawy w tym sezonie, ale z tyłem. Przy dużych pochyłach ślizgała się. Tyle, że lęku przed zejściem na kolano nie mam, więc zacząłem szukać przyczyny w samej oponie - d*py nie urywa mieszanka, bo to tylko Pilot Road 1, ale jak się okazało ciśnienie o połowę za niskie Napompowałem do wartości przewidywanej przez producenta i teraz składa się aż miło Sprawdź więc ciśnienie (skontroluj), tylko uważaj podczas pierwszej godziny jazdy po napompowaniu, iż zmiana wartości ciśnienia była tak kolosalna, że o mało się nie wywróciłem na pierwszym zakręcie Masz regulację przedniego zawieszenia? - Nie pamiętam jak jest w CB500, ale możliwe, że nie więc warto sprawdzić twardość/lepkość oleju w zawieszeniu, bo jak się kołyszesz jak na statku, to będziesz miał zawsze pod górkę. 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vader Opublikowano 24 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Czy może to być stan oleju w lagach, ewentualnie jego gęstość? Nomen omen olej wymieniony w czerwcu 2011. Jesteś pewien, że wlana jest ta sama ilość ml w jedną i druga lagę? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 24 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 na pewno nie jest bo sam tego nie robił inaczej by nie pytał zacznij od tego żeby ktoś obcykany CI sprawdził jak się szpej prowadzi choć te gumy co masz to też lipton to taki rzeczy bo laczki turystyczne 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panfillo Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Panowie jaki moto taka guma. Mimo że model turystyczny czy jak tam, zapewne nie każdemu właścicielowi turystyka funduje takie zachowanie w zakrętach. Poza tym uwazam, źe do cebuli nie potrzebuje ultra slicków. Jesli chodzi o kolano to oczywiscie przesadzilem, jednak chodzi mi o nabycie doświadczenia w pochylaniu sie na szybkich łukach i zakrętasach. Do rzeczy, póki co umówiony jestem jutro w Profi na diagnoze. Mam nadzieje, poznać jakiś powód tego zachowania. A na razie sprawdze ciśnienie i dostosuje sie do fabrycznych wartości, no może troche więcej dam. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.B Opublikowano 24 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Tak jak pisali forumowicze - najpierw gumy: stan i ciśnienie. Jako drugi amor skrętu, o ile jest. Na końcu łożyska główki ramy. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panfillo Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 W ogóle dziś pośmigałem i problem oczywiście nie zniknął ale... zauważyłem, że na zakrętach 90 stopni, które pokonuje się stosunkowo szybko, nie mam w ogóle takich odczuć jak na szybkich, dłuższych łukach, a pochyły podobne przecież. Może faktycznie ktoś się powinien najpierw przejechać ta bryką bo może ja sadze jakieś kwiaty Swoim brakiem umiejętności a zganiam na roMbek u spódnicy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Demigod Opublikowano 24 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 (edytowane) Jako drugi amor skrętu, o ile jest. W CB 500 ?! Edytowane 24 Maja 2013 przez Demigod (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.B Opublikowano 25 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Jako drugi amor skrętu, o ile jest. W CB 500 ?! Dlatego piszę, o ile jest. Nie ma - to jeden element mniej do zj**...ania... zauważyłem, że na zakrętach 90 stopni, które pokonuje się stosunkowo szybko, nie mam w ogóle takich odczuć jak na szybkich, dłuższych łukach, a pochyły podobne przecież. Słuchaj Panfillo, a może powinieneś trochę zwalniać na zakrętach:lol: 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panfillo Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Słuchaj Panfillo, a może powinieneś trochę zwalniać na zakrętach:lol: Hahaha A tak poważnie. W kółko pierdnąłem powietrzem, ciut za mało było. W Profi usłyszałem raczej pochlebne opinie na temat mojego moto. Zatem pewnie się obsrywam na zakrętach i stąd takie kwiaty. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.