Dajczu Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Witam, chciałbym Wam przedstawić moją Aprilie. Kupiłem ją 4 grudnia 2012 roku. Gdy kupiłem miała 760 km przebiegu. Aprilia jest z początku 2009 roku. Może Wam się wydawać, że taki przebieg jest niemożliwy, ale ja znam całą historię i wiem, że przebieg jest realny . Obecny przebieg to 1600 km, mam kupon rabatowy, więc całkiem możliwe, że w wakacje wpadnie wydeszek Turbokit z dwoma końcówkami taki jak tu: http://photos05.redcart.pl/templates/images/thumb/4466/700/600/pl/0/templates/images/products/4466/2af07f7d94016c1f59c7321fd8c9a42d.jpg Modyfikacje:- Chowane mocowanie tablicy- Żarówki postojówki led- Żarówka led dwówłóknowa na tylną lampe- Żarówki ksenonowe 5900k 80w- Tank pad Aprilia Racing- Paski na felgi Keiti- Manetki Harris RS- Czerwona szybka w wersji racing Loster- Czerwone ciężarki kierownicy- Czerwone kapsle lagów- Oponki Dunlop z serii D202 160/70 na tył i 120/70 na przód- Poprawa polerki ramy i polerka końcówki wydechu wraz z obejmą- Chromowane plastiki przy setach Zdjęcia Pierwsza przejażdżka MMP po zimie Zlot Gwiaździsty - Jasna Góra Rozpoczęcie sezonu w Piotrkowie Trybunalskim Rozpoczęcie Sezonu w Bełchatowie Wczorajszy wypad MMP + Quo Vadis na Motofestyn do Moszczenicy Część członków naszego klubu MMP 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thebestof78 Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 widziałam ją wczoraj na żywo bardzo ładna 0 Cytuj Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulba Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 A ja mam pytanie z innej beczki Jakie zaobserwowales u siebie spalanie ? Minimalne Maksymalne 0 Cytuj "Ja chcę, żeby moja Łódź rosła, żeby miała pałace wspaniałe, ogrody piękne, żeby był wielki ruch, wielki handel i wielki pieniądz..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 MMP tzn motocyklowi mistrzowie polski ? kosa Rs strasznie mam słabość do Włoszek - miałem 3 RSki i teraz non topoer chodzi mi po głowie najmocniejsza siostra RSV oszpecisz ją tym wydechem oryg w w tej budzie wygląda za***iście a jak by go tak carbonem pokrył 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajczu Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 MMP tzn motocyklowi mistrzowie polski ? kosa Rs strasznie mam słabość do Włoszek - miałem 3 RSki i teraz non topoer chodzi mi po głowie najmocniejsza siostra RSV oszpecisz ją tym wydechem oryg w w tej budzie wygląda za***iście a jak by go tak carbonem pokrył MMP, czyli Młodzi Motocykliści Piotrków. Tamte końcówki wydechu też można jakoś optycznie zmodyfikować np. okleić carbonem albo spolerować A ja mam pytanie z innej beczki Jakie zaobserwowales u siebie spalanie ? Minimalne Maksymalne Spalanie póki co sprawdziłem tylko raz jak jechałem do Częstochowy. Cały czas tarsa, prędkość 100-120 i spaliła mi około 6,5l na 100 km . 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Regis Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Jak czytam spalanie, to już wolę swojego smoka... niby 7L/100km, ale przynajmniej nie muszę biegami mielić ... no i nie robi Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... NIe kumam jaki jest sens w posiadaniu motocykla małej pojemności, który tyle pali... dla mnie to bez sensu, bo ani to nie jedzie, ani nie wygląda ( no chyba że ktoś lubi udawać duży motocykl ) ani też ekonomiczne nie jest... chyba żeby to zrozumieć, będę musiał sobie taki kupić i też poobwieszać bajerami w stylu RS, chromowanymi plastikami, czerwonymi ciężarkami kierownicy, no i oczywiście ledófff mnóstwo musi być... Sory za robienie sobie jajec, ale jakoś zawsze reaguję w ten sposób na tasiemcowe opisy i stadny wysyp zdjęć przy przedstawianiu motocykla... a może byś opisał choćby historię powstania i ewolucji modelu RS w stajni Aprili, było by ciekawiej niż czytanie czego to nie pozakładałeś na swój motocykl... A tak wracając do tematu, to bardzo ładny, szczególnie zdjęcie kluczyka mnie urzekło 0 Cytuj - Regis- - Airbrush & Tattoo Artist- -Wolna grupa Wujków Motocyklowych Łódź- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 czy to nie jedzie to byś się zdziwił jak dobry kierownik to i litra na wyjściu z winkla objedzie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlueSky Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 (edytowane) NIe kumam jaki jest sens w posiadaniu motocykla małej pojemności, który tyle pali... dla mnie to bez sensu, bo ani to nie jedzie, ani nie wygląda ( no chyba że ktoś lubi udawać duży motocykl ) ani też ekonomiczne nie jest... rs125 to typowy sport, najlepiej czuje się na torze, gdzie nie liczy się spalanie. Jeżeli ktoś chce uczyć się sportowej jazdy to 125 w 2t jest idealne. Stosunkowo duża moc(na tą pojemność) niska waga. Moim zdaniem szybciej się nauczysz jeżdżąc 125--->600, niż od razu wsiadając na przysłowiową 600. W klasie 125, dysponuje najbardziej sportowym zawieszeniem, hamulcami, i oczywiście osiągami. Zauważ, że to jest sprzęt na kategorię A1, czyli dla nastolatków, rzadko kto interesuje się tym, jeżeli ma uprawnienia do większej pojemności. Chyba po cbr przesiądę się na rs 125, tylko to spalanie... Co do przysłowiowych ledów, czerwonych ciężarków kierownicy i kosmicznych manetek to jest dla mnie strata kasy. Lepiej już przeznaczyć kase na crahpady, tudzież inne sensowne akcesoria np. lepszy kask. Edytowane 19 Maja 2013 przez BlueSky (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Po nieba błękicie za*******am przez życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajczu Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Jak czytam spalanie, to już wolę swojego smoka... niby 7L/100km, ale przynajmniej nie muszę biegami mielić ... no i nie robi Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... NIe kumam jaki jest sens w posiadaniu motocykla małej pojemności, który tyle pali... dla mnie to bez sensu, bo ani to nie jedzie, ani nie wygląda ( no chyba że ktoś lubi udawać duży motocykl ) ani też ekonomiczne nie jest... chyba żeby to zrozumieć, będę musiał sobie taki kupić i też poobwieszać bajerami w stylu RS, chromowanymi plastikami, czerwonymi ciężarkami kierownicy, no i oczywiście ledófff mnóstwo musi być... Sory za robienie sobie jajec, ale jakoś zawsze reaguję w ten sposób na tasiemcowe opisy i stadny wysyp zdjęć przy przedstawianiu motocykla... a może byś opisał choćby historię powstania i ewolucji modelu RS w stajni Aprili, było by ciekawiej niż czytanie czego to nie pozakładałeś na swój motocykl... A tak wracając do tematu, to bardzo ładny, szczególnie zdjęcie kluczyka mnie urzekło Mam 16 lat, więc na 600 nie wsiąde... Mam zamiar jeździć legalnie... Wcześniej miałem Derbi GPR na Hebo Manstonie 80, które jechało jak Erki 125 4t czy CBR 125 4t, więc jedynym sensownym wyborem była Aprilia RS 125 lub jakiś inny motocykl z 2t. Dźwięk? Wcale mi nie przeszkadza. Piszesz, że nie jedzie, jeździłeś keidyś? Na zdrowym rotaxie można osiągnąć 7-7,5 sekundy do 100 i prędkośc w granicach 165 km/h. Dla mnie to póki co wystarczająco. Nie wygląda? Mi się podoba bardzo i będę robił ją pod siebie, mi się ma podobać. Nie jest to jakiś przesadny tuning optyczny. Kilka drobiazgów poprawiających wygląd, co do ledów, gdzie ty je widzisz? Jeszcze jedno, jaki sens miałoby jakbym tu opisał "historię powstania i ewolucji modelu RS w stajni Aprili", jeśli chcesz ją poznać zapraszam na wikipedie. Zdjęc wcale dużo nie jest, jeśli byś sobie zażyczył, dam linka do imgshack, gdzie jest ponad 100 zdjęć . Co do przysłowiowych ledów, czerwonych ciężarków kierownicy i kosmicznych manetek to jest dla mnie strata kasy. Lepiej już przeznaczyć kase na crahpady, tudzież inne sensowne akcesoria np. lepszy kask. Poprzedni właściciel ją tak ładnie upiększył, przynajmniej mi się podoba, Wam nie musi . Crashpady niedługo się pojawią, co do kasku, trochę uzbierałem w zime i ze sprzedaży derbi trochę wziąłem i jeżdżę obecnie w Sharku S900C, 4 gwiazdki w teście Sharpa, blenda. Polecam 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlueSky Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 (edytowane) Mam zamiar jeździć legalnie... Moc apki przekraczawyższa 15 koni czyli nie jeździsz legalnie. blenda to podstawa Edytowane 19 Maja 2013 przez BlueSky (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Po nieba błękicie za*******am przez życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajczu Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Moc apki przekraczawyższa 15 koni czyli nie jeździsz legalnie. Ważne, że w dowodzie jest 11kW. Jazda skuterem odblokowanym na AM też nie jest legalne a jednak jeździ tak conajmniej 3/4 ludzi 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClearWater Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Oooo Dajczu Chyba z tym przebiegiem 1600 trochu przesadziłeś 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysztoFu Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 idealna torówka! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lans Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Dobrze ! Nie daj sie. Fajne moto jak na poczatek dla Ciebie Dodatkowe akcesoria napewno dodadza uroku, Twoj motocykl wiec rob z nim co uwazasz i co Ci sie podoba, bo to najwazniejsze. Jesli chodzi o wyglad to wyglada swietnie , wolal bym jezdzic taka Aprilka 125 , niz 750 CBXf . Temat stworzony jest po to zeby przedstawiac swoje motocykle, a nie tworzyc encyklopedie. W dodatku czym wiecej zdjec tym lepiej, chociaz jest co oceniac. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszZR7 Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 (edytowane) Te Apki są genialne Wygląda jak prawdziwy motocykl i osiągami również jest w 100% motocyklem. Dźwięk silnika 2T jest specyficzny i jedym się podoba, a innym nie mi osobiście on się podoba. Słyszałem że można z nich wyciągnąć prędkość nawet do około 190 lecz są one elektroniczne i mechanicznie poblokowane itp. ;/ ale w jaki psosób to już nie wiem. Dbaj o nią bo to kawał fajnego sprzętu. Edytowane 20 Maja 2013 przez MateuszZR7 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aidekk Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Bardzo fajna 125 a Regisa nie słuchaj bo porównanie które podał to żadne porównanie... ja tam od razu zakumałem, że pewnie nie masz jeszcze 18stki i A2 nie dla Ciebie Na takim moto na pewno nauczysz się logicznie śmigać, schodzić na kolano i po przesiadce na coś większego będziesz już bardzo dobrze jeździł. A mojego Zippa pewnie też luźno objedziesz 1 Cytuj Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Gratuluję fajnej maszynki Widać, że dopieszczona, a te 30 kucy to już jest fajna sprawa, aby nauczyć się dobrze śmigać. 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ślawek Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Bardzo ładny sprzęt, też kiedyś szukałem takiej, ale spalanie mnie odrzucilo. Widziałem ją w Moszczenicy, w realu, też się świetnie prezentuje. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlueSky Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Słyszałem że można z nich wyciągnąć prędkość nawet do około 190 lecz są one elektroniczne i mechanicznie poblokowane itp. ;/ ale w jaki psosób to już nie wiem. Blokowane są na: *filtrze powietrza, za mała przepustowość *świecy, trzeba kupić NGK BR10ES albo NGK BR10EG *wydechu, w dyfuzorze jest pewnego rodzaju zwężka *module, nie kręci odpowiednich obrotów *gaźniku, te starsze apki maja mniejszą dysze a te nowsze maja mniejsza średnicę gardzieli *zębatce przednia, za mało zębów *zaworze wydechowym, który jest nieregulowany Z seryjnego moto całkowicie odblokowanego można wyciągnąć coś koło 170km/h. Szybciej to już tylko po modach. 0 Cytuj Po nieba błękicie za*******am przez życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 173 miałem swoją na odblokowanej serii ale to zero wiatru 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gruby124 Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Gratki fajna Maszynka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Jeździłem klasą 125 yamaha tzr 125 2t i mogę powiedzieć, że jak dla 16 latka to już jest coś bardzo pozytywna przesiadka jest ze 125 na 600 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółwik Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Fajne moto na początek i super wygląd 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajczu Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 (edytowane) Blokowane są na: *filtrze powietrza, za mała przepustowość *świecy, trzeba kupić NGK BR10ES albo NGK BR10EG *wydechu, w dyfuzorze jest pewnego rodzaju zwężka *module, nie kręci odpowiednich obrotów *gaźniku, te starsze apki maja mniejszą dysze a te nowsze maja mniejsza średnicę gardzieli *zębatce przednia, za mało zębów *zaworze wydechowym, który jest nieregulowany Z seryjnego moto całkowicie odblokowanego można wyciągnąć coś koło 170km/h. Szybciej to już tylko po modach. No ja mam wersję RM, także od nowości odblokowana, więc te 28 KM mam już na starcie . Kolega ma Aprilie RS 125 z wydechem arrow i gaźnikiem 34 (oryginalnie 28), jedzie mu to około 185-190 km/h i 5,3s do 100 km/h, także dobrze idzie, ale nie wiem czy warto wydawać 2700 zł na takie coś.. Jedyne co będę robił pod kątem mechaniki to wydech i na tym koniec . Osobiście jeszcze nie sprawdzałem ile moja poleci, wiem póki co, że na czwórce miałem 125. Jak znajdę jakieś dobre miejsce to się sprawdzi No i dzięki wszystkim za miłe komentarze, fajnie że Wam się podoba Edytowane 20 Maja 2013 przez Dajczu (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClearWater Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Czyli Twoja apka ma w papierwach nie 11KW tylko więcej, tak ? W takiej sytuacji nawet A1 Ci nie wystarcza na nią 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.