Jump to content

Aprilia Rs 125 09' Spain's N°1 - Dajczu


Dajczu
 Share

Recommended Posts

Witam, chciałbym Wam przedstawić moją Aprilie. Kupiłem ją 4 grudnia 2012 roku. Gdy kupiłem miała 760 km przebiegu. Aprilia jest z początku 2009 roku. Może Wam się wydawać, że taki przebieg jest niemożliwy, ale ja znam całą historię i wiem, że przebieg jest realny ;). Obecny przebieg to 1600 km, mam kupon rabatowy, więc całkiem możliwe, że w wakacje wpadnie wydeszek Turbokit z dwoma końcówkami taki jak tu: http://photos05.redcart.pl/templates/images/thumb/4466/700/600/pl/0/templates/images/products/4466/2af07f7d94016c1f59c7321fd8c9a42d.jpg

 

Modyfikacje:
- Chowane mocowanie tablicy
- Żarówki postojówki led
- Żarówka led dwówłóknowa na tylną lampe
- Żarówki ksenonowe 5900k 80w
- Tank pad Aprilia Racing
- Paski na felgi Keiti
- Manetki Harris RS
- Czerwona szybka w wersji racing Loster
- Czerwone ciężarki kierownicy
- Czerwone kapsle lagów
- Oponki Dunlop z serii D202 160/70 na tył i 120/70 na przód
- Poprawa polerki ramy i polerka końcówki wydechu wraz z obejmą
- Chromowane plastiki przy setach

 

Zdjęcia

 

20130203141608.jpg

 

20130203141543.jpg

 

20130505140504.jpg

 

 

20130402130958.jpg

 

Pierwsza przejażdżka MMP po zimie ;)

20130407164125.jpg

 

 

20130413101019.jpg

 

Zlot Gwiaździsty - Jasna Góra

201304141307250.jpg

 

 

p1020221d.jpg

 

 

p1020231ro.jpg

 

 

Rozpoczęcie sezonu w Piotrkowie Trybunalskim
20130427171726.jpg

 

 

Rozpoczęcie Sezonu w Bełchatowie

20130428143212.jpg

 

Wczorajszy wypad MMP + Quo Vadis na Motofestyn do Moszczenicy ;)

20130518162431.jpg

Część członków naszego klubu MMP :biggrin:
20130427144106.jpg

Link to comment
Share on other sites

Thebestof78

widziałam ją wczoraj na żywo :smile:

 

bardzo ładna :smile:

Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ...

Link to comment
Share on other sites

A ja mam pytanie z innej beczki

Jakie zaobserwowales u siebie spalanie ?

Minimalne

Maksymalne

"Ja chcę, żeby moja Łódź rosła, żeby miała pałace wspaniałe,
ogrody piękne, żeby był wielki ruch, wielki handel i wielki pieniądz..."

Link to comment
Share on other sites

MMP tzn motocyklowi mistrzowie polski ? ;)

kosa Rs

strasznie mam słabość do Włoszek  - miałem 3 RSki i teraz non topoer chodzi mi po głowie najmocniejsza  siostra RSV

oszpecisz ją tym wydechem

oryg w w tej budzie wygląda za***iście a jak by go tak carbonem pokrył

Link to comment
Share on other sites

MMP tzn motocyklowi mistrzowie polski ? ;)

kosa Rs

strasznie mam słabość do Włoszek  - miałem 3 RSki i teraz non topoer chodzi mi po głowie najmocniejsza  siostra RSV

oszpecisz ją tym wydechem

oryg w w tej budzie wygląda za***iście a jak by go tak carbonem pokrył

MMP, czyli Młodzi Motocykliści Piotrków. Tamte końcówki wydechu też można jakoś optycznie zmodyfikować np. okleić carbonem albo spolerować ;)

A ja mam pytanie z innej beczki

Jakie zaobserwowales u siebie spalanie ?

Minimalne

Maksymalne

Spalanie póki co sprawdziłem tylko raz jak jechałem do Częstochowy. Cały czas tarsa, prędkość 100-120 i spaliła mi około 6,5l na 100 km ;).

Link to comment
Share on other sites

Jak czytam spalanie, to już wolę swojego smoka... niby 7L/100km, ale przynajmniej nie muszę biegami mielić ...  no i nie robi Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... NIe kumam jaki jest sens w posiadaniu motocykla małej pojemności, który tyle pali... dla mnie to bez sensu, bo ani to nie jedzie, ani nie wygląda ( no chyba że ktoś lubi udawać duży motocykl ) ani też ekonomiczne nie jest... chyba żeby to zrozumieć, będę musiał sobie taki kupić i też poobwieszać bajerami w stylu RS, chromowanymi plastikami, czerwonymi ciężarkami kierownicy, no i oczywiście ledófff mnóstwo musi być... 

 

 Sory za robienie sobie jajec, ale jakoś zawsze reaguję w ten sposób na tasiemcowe opisy i stadny wysyp zdjęć przy przedstawianiu motocykla... a może byś opisał choćby historię powstania i ewolucji modelu RS w stajni Aprili, było by ciekawiej niż czytanie czego to nie pozakładałeś na swój motocykl...

 A tak wracając do tematu, to bardzo ładny, szczególnie zdjęcie kluczyka mnie urzekło :biggrin:

- Regis-

 - Airbrush & Tattoo Artist-

 

                                                                                -Wolna grupa Wujków Motocyklowych Łódź-

Link to comment
Share on other sites

czy to nie jedzie to byś się zdziwił

jak dobry kierownik to i litra na wyjściu z winkla objedzie

Link to comment
Share on other sites

NIe kumam jaki jest sens w posiadaniu motocykla małej pojemności, który tyle pali... dla mnie to bez sensu, bo ani to nie jedzie, ani nie wygląda ( no chyba że ktoś lubi udawać duży motocykl ) ani też ekonomiczne nie jest...

 

rs125 to typowy sport, najlepiej czuje się na torze, gdzie nie liczy się spalanie. Jeżeli ktoś chce uczyć się sportowej jazdy to 125 w 2t jest idealne. Stosunkowo duża moc(na tą pojemność) niska waga. Moim zdaniem szybciej się nauczysz jeżdżąc 125--->600, niż od razu wsiadając na przysłowiową 600. W klasie 125, dysponuje najbardziej sportowym zawieszeniem, hamulcami, i oczywiście osiągami. Zauważ, że to jest sprzęt na kategorię A1, czyli dla nastolatków, rzadko kto interesuje się tym, jeżeli ma uprawnienia do większej pojemności. Chyba po cbr przesiądę się na rs 125, tylko to spalanie...

 

 

Co do przysłowiowych ledów, czerwonych ciężarków kierownicy i kosmicznych manetek to jest dla mnie strata kasy. Lepiej już przeznaczyć kase na crahpady, tudzież inne sensowne akcesoria np. lepszy kask.

Edited by BlueSky (see edit history)

Po nieba błękicie za*******am przez życie.

Link to comment
Share on other sites

Jak czytam spalanie, to już wolę swojego smoka... niby 7L/100km, ale przynajmniej nie muszę biegami mielić ...  no i nie robi Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... NIe kumam jaki jest sens w posiadaniu motocykla małej pojemności, który tyle pali... dla mnie to bez sensu, bo ani to nie jedzie, ani nie wygląda ( no chyba że ktoś lubi udawać duży motocykl ) ani też ekonomiczne nie jest... chyba żeby to zrozumieć, będę musiał sobie taki kupić i też poobwieszać bajerami w stylu RS, chromowanymi plastikami, czerwonymi ciężarkami kierownicy, no i oczywiście ledófff mnóstwo musi być... 

 

 Sory za robienie sobie jajec, ale jakoś zawsze reaguję w ten sposób na tasiemcowe opisy i stadny wysyp zdjęć przy przedstawianiu motocykla... a może byś opisał choćby historię powstania i ewolucji modelu RS w stajni Aprili, było by ciekawiej niż czytanie czego to nie pozakładałeś na swój motocykl...

 A tak wracając do tematu, to bardzo ładny, szczególnie zdjęcie kluczyka mnie urzekło :biggrin:

Mam 16 lat, więc na 600 nie wsiąde... Mam zamiar jeździć legalnie... Wcześniej miałem Derbi GPR na Hebo Manstonie 80, które jechało jak Erki 125 4t czy CBR 125 4t, więc jedynym sensownym wyborem była Aprilia RS 125 lub jakiś inny motocykl z 2t. Dźwięk? Wcale mi nie przeszkadza. Piszesz, że nie jedzie, jeździłeś keidyś? Na zdrowym rotaxie można osiągnąć 7-7,5 sekundy do 100 i prędkośc w granicach 165 km/h. Dla mnie to póki co wystarczająco. Nie wygląda? Mi się podoba bardzo i będę robił ją pod siebie, mi się ma podobać. Nie jest to jakiś przesadny tuning optyczny. Kilka drobiazgów poprawiających wygląd, co do ledów, gdzie ty je widzisz? Jeszcze jedno, jaki sens miałoby jakbym tu opisał "historię powstania i ewolucji modelu RS w stajni Aprili", jeśli chcesz ją poznać zapraszam na wikipedie. Zdjęc wcale dużo nie jest, jeśli byś sobie zażyczył, dam linka do imgshack, gdzie jest ponad 100 zdjęć ;).

 

 

Co do przysłowiowych ledów, czerwonych ciężarków kierownicy i kosmicznych manetek to jest dla mnie strata kasy. Lepiej już przeznaczyć kase na crahpady, tudzież inne sensowne akcesoria np. lepszy kask.

 

Poprzedni właściciel ją tak ładnie upiększył, przynajmniej mi się podoba, Wam nie musi ;). Crashpady niedługo się pojawią, co do kasku, trochę uzbierałem w zime i ze sprzedaży derbi trochę wziąłem i jeżdżę obecnie w Sharku S900C, 4 gwiazdki w teście Sharpa, blenda. Polecam :biggrin:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mam zamiar jeździć legalnie...

Moc apki przekraczawyższa 15 koni czyli nie jeździsz legalnie. :hihi:

 

blenda

to podstawa :P 

 

Edited by BlueSky (see edit history)

Po nieba błękicie za*******am przez życie.

Link to comment
Share on other sites

Moc apki przekraczawyższa 15 koni czyli nie jeździsz legalnie. :hihi:

 

Ważne, że w dowodzie jest 11kW. :biggrin:

Jazda skuterem odblokowanym na AM też nie jest legalne a jednak jeździ tak conajmniej 3/4 ludzi :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

ClearWater

Oooo Dajczu :biggrin: 

 

Chyba z tym przebiegiem 1600 trochu przesadziłeś  -_-

Link to comment
Share on other sites

Dobrze ! Nie daj sie.

Fajne moto jak na poczatek dla Ciebie :smile:

Dodatkowe akcesoria napewno dodadza uroku, Twoj motocykl wiec rob z nim co uwazasz i co Ci sie podoba, bo to najwazniejsze.

Jesli chodzi o wyglad to wyglada swietnie , wolal bym jezdzic taka Aprilka 125 , niz 750 CBXf .

Temat stworzony jest po to zeby przedstawiac swoje motocykle, a nie tworzyc encyklopedie.

W dodatku czym wiecej zdjec tym lepiej, chociaz jest co oceniac. :smile:

Link to comment
Share on other sites

MateuszZR7

Te Apki są genialne :smile: Wygląda jak prawdziwy motocykl i osiągami również jest w 100% motocyklem.

Dźwięk silnika 2T jest specyficzny i jedym się podoba, a innym nie :P mi osobiście on się podoba.

Słyszałem że można z nich wyciągnąć prędkość nawet do około 190 lecz są one elektroniczne i mechanicznie poblokowane itp. ;/ ale w jaki psosób to już nie wiem.

Dbaj o nią bo to kawał fajnego sprzętu. :smile:

Edited by MateuszZR7 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Bardzo fajna 125 a Regisa nie słuchaj bo porównanie które podał to żadne porównanie... ja tam od razu zakumałem, że pewnie nie masz jeszcze 18stki i A2 nie dla Ciebie :smile:

Na takim moto na pewno nauczysz się logicznie śmigać, schodzić na kolano i po przesiadce na coś większego będziesz już bardzo dobrze jeździł. A mojego Zippa pewnie też luźno objedziesz :biggrin:

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Link to comment
Share on other sites

Suchy-wolk

Gratuluję fajnej maszynki :smile: Widać, że dopieszczona, a te 30 kucy to już jest fajna sprawa, aby nauczyć się dobrze śmigać.

Budujesz dom lub remontujesz mieszkanie? Zajrzyj na www.wega-lodz.pl

Link to comment
Share on other sites

Bardzo ładny sprzęt, też kiedyś szukałem takiej, ale spalanie mnie odrzucilo. Widziałem ją w Moszczenicy, w realu, też się świetnie prezentuje.

Link to comment
Share on other sites

Słyszałem że można z nich wyciągnąć prędkość nawet do około 190 lecz są one elektroniczne i mechanicznie poblokowane itp. ;/ ale w jaki psosób to już nie wiem.

Blokowane są na:

*filtrze powietrza, za mała przepustowość 

*świecy, trzeba kupić NGK BR10ES albo NGK BR10EG

*wydechu, w dyfuzorze jest pewnego rodzaju zwężka

*module, nie kręci odpowiednich obrotów 

*gaźniku, te starsze apki maja mniejszą dysze a te nowsze maja mniejsza średnicę gardzieli

*zębatce przednia, za mało zębów

*zaworze wydechowym, który jest nieregulowany

 

Z seryjnego moto całkowicie odblokowanego można wyciągnąć coś koło 170km/h. Szybciej to już tylko po modach.

Po nieba błękicie za*******am przez życie.

Link to comment
Share on other sites

AndrzejCBR

Jeździłem klasą 125 yamaha tzr 125 2t i mogę powiedzieć, że jak dla 16 latka to już jest coś bardzo pozytywna przesiadka jest ze 125 na 600

Link to comment
Share on other sites

 

Blokowane są na:

*filtrze powietrza, za mała przepustowość 

*świecy, trzeba kupić NGK BR10ES albo NGK BR10EG

*wydechu, w dyfuzorze jest pewnego rodzaju zwężka

*module, nie kręci odpowiednich obrotów 

*gaźniku, te starsze apki maja mniejszą dysze a te nowsze maja mniejsza średnicę gardzieli

*zębatce przednia, za mało zębów

*zaworze wydechowym, który jest nieregulowany

 

Z seryjnego moto całkowicie odblokowanego można wyciągnąć coś koło 170km/h. Szybciej to już tylko po modach.

 

 

No ja mam wersję RM, także od nowości odblokowana, więc te 28 KM mam już na starcie :biggrin:.

Kolega ma Aprilie RS 125 z wydechem arrow i gaźnikiem 34 (oryginalnie 28), jedzie mu to około 185-190 km/h i 5,3s do 100 km/h, także dobrze idzie, ale nie wiem czy warto wydawać 2700 zł na takie coś.. Jedyne co będę robił pod kątem mechaniki to wydech i na tym koniec :biggrin:. Osobiście jeszcze nie sprawdzałem ile moja poleci, wiem póki co, że na czwórce miałem 125. Jak znajdę jakieś dobre miejsce to się sprawdzi :biggrin:

 

No i dzięki wszystkim za miłe komentarze, fajnie że Wam się podoba :decayed:

Edited by Dajczu (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

ClearWater

Czyli Twoja apka ma w papierwach nie 11KW tylko więcej, tak ? W takiej sytuacji nawet A1 Ci nie wystarcza na nią :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...