dario190 Opublikowano 14 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2013 witam ma cbr f2 z 95 roku tak jak w temacie po odpaleniu jest ok ale za jakieś 15 min ja silnik się rozgrzeje strasznie przerywa zgaszę na jakieś 10 min i jest ok pochodzi trochę i problem się powtarza 0 Cytuj
Dzejdzej Opublikowano 14 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2013 świece kable itp duzo tutaj podobnych przypadków opisują ;>:> 0 Cytuj
dario190 Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2013 (edytowane) świece nowe gaźniki czyszczone z tego co zauważyłem to regulator się nagrzewa Edytowane 14 Maja 2013 przez dario190 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj
grucha Opublikowano 14 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2013 gorący regulator to też norma.. dlatego ma żeberka żeby się studził nie masz ssania delikatnie naciągniętego.. bo może się zalewa miałem f3 i tam była pompka paliwa.. jak dochodziłem do rezerwy to potrafiło przerywać.. jak nie masz pompki tylko grawitacyjnie to może zasyfiony filtr i nie nadąża podać paliwa jak wyłączysz silnik to spłynie do gaźników a jak odpalisz to je w te 15min opróżnia i później przerywa 0 Cytuj
dario190 Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2013 paliwo podaje bo dziś ściągałem bak i kranik i jest ok podciśnienie też działa sprawdzę to ssanie 0 Cytuj
Majka11 Opublikowano 14 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2013 qmpel miał w GSXF podobny problem , robili cuda na kiju a okazał się że kranik nie nadążał po paru min ciągnąć paliwa 0 Cytuj
dario190 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2013 ok zobaczę na innym kraniku 0 Cytuj
Majka11 Opublikowano 15 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2013 jedyna opcja spr wszystko po kolei 0 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.