elfeti Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Tak jak w temacie czasami gaśnie mi moto... Redukuję biegi > luz a tu psss i zgasł. Odpalam i wszystko ok, za jakiś czas to samo...wydaje tylko pssss bez strzałów z tłumika czy do gaźnika... Sugestia, że to dekompresor się zawiesza ale pewności nie ma.... Jakieś sugestie co to może być ???? PS po kilku dniach postoju problem z odpaleniem, kręci, aku sprawne... przetoczyłem na biegu z metr, wrzucam luz i odpalił, potem na ciepłym silniku podobnie? wcześniej problem nie występował. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vader Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 O jakim moto mowa? Nie zbiegło się to w czasie z tankowaniem? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfeti Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Honda Dominator w wersji 500 ale to nie ma znaczenia (to samo co 650)... właśnie z tankowaniem nic, chociaż nie spuszczałem paliwa z gaźnika by zobaczyć czy jakiś syf np z baku nie idzie. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vader Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Najszybciej będzie zajrzeć w gaźniki i w filtr w baku jeżeli takowy tam masz. Jeżeli to nie przyczyna to przynajmniej wykluczysz układ zasilania w 90%. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfeti Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 czasami właśnie robi tak co dziś udało się nagrać w 2 sekundzie... i ostatnio kilka strzałów z tłumika też było przy odpalaniu... zamówiłem już sobie filtr paliwa co bym zmieścił to na wszelki też założę... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_lc4 Opublikowano 13 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Na początek grube czyszczenie gaźnika i regulacja. Dwa, regulacja zaworów. Dekompresator jest odśrodkowy wiec trudno by mu było się zawiesić podczas pracy, ewentualnie jak byś zgasił i nie mógł odpalić to można doszukiwać się mieszania przez zawieszone deko. Jest jeszcze jedna akcja w Dominatorach po jakimś czasie pada układ układ zapłonowy, ten mały sterownik przy lampie i ciężko odpalają na zimnym z rozrusznika, możesz wtedy kręcić do bólu rozrusznikiem i nic, a pchniesz pół metra i zapali (zawsze jak zimny) albo zgaśnie i nie można odpalić z 15 minut. Ale na początek jak wspomniałem wyżej, gaźnik i zaworki 0 Cytuj Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane... SUPERMOTO LDZ Inspekcja Rowów Przydrożnych https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.