Jump to content

Pomarańcza Cb500


panfillo
 Share

Recommended Posts

Jakoś nigdy nie miałem ciśnień,  żeby się chwalić w sieci Swoimi pojazdami ale tym razem zrobię wyjątek i pokaże Swoje moto i po części Swoją facjatę. 

 

Zdjęcie wykonane prze forumowego kolegę Smooth'a i zamieszczam je tu za jego zgodą ( w razie jakiś niejasności).

flm_1367689383__powitanie_wiosny_fzm.jpg

 

 

Motór kupiony w sezonie 2011 jako prezent na zakończenie studiów :biggrin: Oczywiście sprawiłem Sobie go Sam.

Rocznik 99 albo 00 ciężko stwierdzić. Kolor jak na zdjęciu czyli któryś z palety orange. Lampa doświetla lewą częśc jezdni. Leżał ale nie ze mną. W sumie nic grożnego bo jeździ prosto. Przyśpiesza, kosz sprzęgłowy lekko hałasuje czyli całkiem zdrowe moto.

Parę rzeczy było do ogarnięcia ale jakoś sezon po sezonie udaje się z większymi lub mniejszymi problemami dokupywać parts'y do niej. Oczywiście do wersji PC 32 trudniej o wszystko niż do PC 26 ale to jest już szczegół dla właścicieli.

 

Link to comment
Share on other sites

Fajny sprzęt

 

 

 

Rocznik 99 albo 00 ciężko stwierdzić.

Wygląda na 99 bo w 2000 z tego co wiem miały złote felgi  ;)

 

 

 

Oczywiście do wersji PC 32 trudniej o wszystko niż do PC 26 ale to jest już szczegół dla właścicieli.

Przesadzasz

Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!!

 

Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie.

 

Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!!

Link to comment
Share on other sites

@ridrick zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód i zestaw naprawczy zacisku przedniego. Znajdź mi w Polsce a stawiam flache. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Do pompy zestaw gdzieś widziałem do zacisku hmmm nie kojarzę.

Powiedz mi ile to twoje cacko ma mocy ??

Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!!

 

Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie.

 

Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!!

Link to comment
Share on other sites

darqvader

Łaaadna cebula :smile: :) Jedyne na co zawsze zwracam uwagę i w moim mniemaniu przeszkadza wizualnie jak i średnio jest pomocne w samej jeździe to lusterka :P

Link to comment
Share on other sites

Gratuleiszyn..

By się spisywała na 101%...

i nigdy nie odmówiła posłuszeństwa  ;)

 Nie mam siły, by wstać,

nie mam siły, by iść.
Nie mam siły, by grać,
nie mam siły, by żyć.
Eksploduje mój mózg,
atakuje mnie chłód.
Zasypuje rój gruz,
to rujnuje mnie znów,
ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr,

Link to comment
Share on other sites

ja też miałem okazję się przyglądnąć i super moto... ale z tego co mi właściciel zdradził następne będzie ducati albo sv- ka :smile:

Link to comment
Share on other sites

wersja full power czyli 58 KM. Ma chyba z 10s do 100 km/h 

Nie no bez przesady z tym 10 s, ma pewnie z 6.0-6.5 :biggrin:

 

 

Edited by Aidekk (see edit history)

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Link to comment
Share on other sites

 

Nie no bez przesady z tym 10 s, ma pewnie z 6.0-6.5  :biggrin:

 

Udało mi się kiedyś na światłach objechać wrx więc albo nie jest tak źle z ta CB albo kierowca nie ogarniał fury.  :doofywave:

 

 

Za pozytywne opinie dziękuje za negatywne, których jeszcze chyba nie było tez z góry dziękuje.

Wkładam stosunkowo za dużo kasy w ten motocykl tak już chyba mam, że wole dłubać niż jeździć  :doofywave:  Na przestrzeni 3 lat udało się m.in. zakupić opony szt. 2 pirelli sport deamon, przewód Hel powymieniać jakieś łożyska tu i tam zbieraki tylnego koła, wypiaskować, pomalować wyszkiełkować itd itp. ogólnie ciągle coś ale i tak nigdy nówka to nie będzie jednak miło jak cieszy oko. 

 

To tyle jeśli chodzi o rozczulanie się nad nią, czyli Cebulką półlitrową. Teraz będę rozczulał się nad Sobą.  :biggrin:

Sam w Sobie motocykl (info dla ludzi którzy nie jeździli tym demonem prędkości) jest bardzo przyjazny na moim etapie edukacji motocyklowej. Lekki, zwrotny,  dynamiczny i niczym nie zaskakuje, generalnie idealny dla "Świeżaka" za, którego się uważam.  

Jednak wczoraj korzystając z ładnej pogody oraz z faktu, że do pracy codziennie dymam 50 km autostradą pozwoliłem Sobie pierwszy raz bujnąć się moto w dłuższą trasę( bo do tej pory czyli do końca ubiegłego sezonu jeżdziem bez lejców- czyli raczej po mieście, żeby za daleko w razie czego nie pchać moto) .

No i tu padaka czyli pies pogrzebany. Dla mnie ten motocykl pod względem turystycznym jest zupełnie niefunkcjonalny. Próbowałem nadać Sobie prędkość przelotową przez autobahn rzędu 140km/h i miałem problem bo miotało mną jak szatanem. Jestem raczej z tych wysokich choć nie najwyższych i jak leżałem na baku to można było pocisnąć 160 chyba nawet, ale żeby w pozycji względnie wyprostowanej jechać wciąż 140 to trzeba być twardzielem. W drodze z pracy jechałem 120km/h ale to było słabe bo wciąż zajmować musiałem prawy pas i wciąż mnie wyprzedzały i zawiewały jakieś puszki. 

Nie mam doświadczenia jak jest na obudowanych motocyklach ale chyba nawet jakimś fazerkiem można pocisnąć 140 i nie urywa łba? Co? Zamierzam zmienić moto, jednak zacząłem się mocna zastanawiać czy czasem nie na owiewkę! Marzyła mi się SV w wersji N ale podejrzewam, że turystycznie będzie równie funkcjonalny co Cebula.  No i tu rozterka, dopiero się uczę jeździć więc na sporta choćby w wersji 600 cm^3 za wcześnie a owiewka tyou czasza na nakedzie jest dla mnie śmiszna. Co robić drodzy koledzy i koleżanki? Poradźcie!

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Jeździć wolniej ;) a na nakedzie zawsze będzie łeb urywać przy tych 160 ;) czy to Cb GS SV czy GSR ;)

 

A moto prezentuje się super ;) 

Edited by Dzejdzej (see edit history)
:doofywave:
Link to comment
Share on other sites

Zastanawiałem się wcześniej nad hornetem lub fz6n ale jednak doszedłem do wniosku że czas na moto z silnikiem o innej charakterystyce więc przymierzam się do SV650n. Powiem Ci tak. Może i wiatr czasem męczy. Dla mnie prędkość przelotowa to i tak ze 120km/h i kocham golasy. Przeboleje. W sumie nie miałem okazji jeździć moto z owiewkami i nawet nie próbuje co by się nie przekonać haha pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

dla mnie Naked ma swój urok, może innych na takich zlotach nie przyciąga (bardziej rajcują ludzi plastiki i czopki) ale co mnie to tam obchodzi, że nie cykają fot suzi ? :P na swojej jechałem 180 względnie wyprostowany i wtedy to faktycznie już miota :biggrin: Twoją Hondę też widziałem na rozpoczęciu w zgierzu, bardzo ładne moto :smile: Btw Bambrys to Twoje jest białe ducati monster?

Link to comment
Share on other sites

Dzieki za dobre chęci, jednak mnie się o przód rozchodzi :doofywave:

 

 

 

 

Nowy zestaw naprawczy pompy hamulcowej

tył MSR 103

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Wreszcie jakaś cebula w tym dziale. Miło.

Zdający egzamin dla nowicjuszy motocykl spełniający ich oczekiwania a nawet z nawiązką.

Preferuję fabryczny wygląd, więc kiera z ciężarkami, tylne kierunki, uchwyt dla pasażera, sprężyny tylne czy nadliczbowe naklejki nie przypadły mi do gustu. Zresztą po rozmowie i oględzinach pamiętam, że to anglik. Zamocuj lewy podnóżek pasażerowi, bo żadna niewiasta nie będzie się czuła bezpieczna.

 

Co do wiatru na nakedzie, cóż między tymi słowami można postawić znak równości. Kupując ten typ moto nie można mieć żadnych złudzeń. To wersje dla Hardkorowego Koksa, Pudziana, czyli prawdziwych twardzieli. Jeżeli szukasz rozwiązania to możesz zmienić na wersję z fabryczną przednią owiewką - CB 500S (wybór mocno ograniczony do trzech kolorów malowań), wymienić na rzadki model CB 500 Five Stars lub zastosować pół środek - dołożyć owiewkę Puiga.

Odnośnie roku narodzin Twojej cebuli to nie zgodzę się z Różową Panterą czy Ridrickiem, bo w 2000 były produkowane z srebrnymi jak i złotymi obręczami. Odtajałeś VIN?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Preferuję fabryczny wygląd, więc kiera z ciężarkami, tylne kierunki, uchwyt dla pasażera, sprężyny tylne czy nadliczbowe naklejki nie przypadły mi do gustu. Zresztą po rozmowie i oględzinach pamiętam, że to anglik. Zamocuj lewy podnóżek pasażerowi, bo żadna niewiasta nie będzie się czuła bezpieczna.  

 

Dzięki za dobre słowo Poważnie!

Jasne, gdyby tylko fabryczny wypust w tym wieku wyglądał lepiej niż obecnie to chętnie bym zostawił niestety wyspy ich dżdżysta pogoda zrobiły swoje i niektóre rzeczy zaśniedziały bądź po prostu zardzewiały i trza było je ratować czarna farbą (amory i springi) reszta wg mojego autorstwa oprócz ciężarków i naklejek do odklejenia, których zbieram się już za dłuuugo. Sam lewy podnóżek nic nie pomoże bo prawego też nie ma ale dzięki za spostrzegawczość As I said jestem świeży więc poniekąd brak podnóżków to celowy zabieg :smile:

Kierunki?! Sam nie wiem, mi też się specjalnie nie podobały ale fabryczne są awfull co do VIN to teoretycznie 2000 ale sam nie jestem do końca przekonany co do wiarygodności odtajacza W tym momencie dla mnie jest to bez znaczenia

Toczy się i tak ma zostać W sumie to pierdu pierdu, że naked zły ale wymyśliłem, że kolejny też będzie goły Więc HC rulez :smile:

Edited by panfillo (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...