Skocz do zawartości

Rs Vs Nsr


FRANEK0208

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM W SZYSTKICH NA FORUM ŁUDZKICH MOTOCYKLISTÓW.

 

CHCIAŁBYM KUPIĆ APRILLE RS 125 ALBO HONDE NSR.NIEWIEM CO MAM WYBRAĆ  CZY APRILLE RS 125 LUB HONDE NSR 125.PATRZYŁEM W OPINIACH NIEKTÓŻY MÓWIĄ W OPINIACH CO INNEGO A INNI MÓWIĄ INNACZEJ NO I NIEWIEM CO MAM WYBRAĆ MOŻE WY MI DORADZICIE CO MAM WYBRAĆ BO JA POTRZEBÓJE JEŻDZIĆ KOŁO DOMU ZROBIĆ WYJAZD NAD MOŻE I DO SZKOŁY NOI NIEWIEM CO LEPSZE MOŻE WY MI DORADZICIE.

Edytowane przez FRANEK0208 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto do celów edukacyjnych :biggrin:

 

Franek, RS i NSR było kilka modelki, powiedz które dokładnie chcesz to porównamy :P

Jednak powiem, że do codziennych wypadów do szkoły lub dalekich wyjazdów nad moRZe to nie za dobry wybór ;)

Edytowane przez Suchy-wolk (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto do celów edukacyjnych :biggrin:

 

Franek, RS i NSR było kilka modelki, powiedz które dokładnie chcesz to porównamy :P

Jednak powiem, że do codziennych wypadów do szkoły lub dalekich wyjazdów nad moRZe to nie za dobry wybór ;)

WITAJ DZIĘKI ZA PODPOWIEDZI DOKŁADNIE MI CHODZI O APRILIE RS TAKIE JAK WIDZISZ NA OGŁOSZENIACH WEJDŻ SOBIE NA ALLEGRO TO BĘDZIESZ WIEDZIAŁ JAK CHCESZ TO NAPISZ MI CO MAM WYBRAĆ DZIĘKI ZA DOBRĄ ODPOWIEDŻ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jaki masz budżet i wlej link(albo kilka) do motorka który Cię interesuje, może ktoś ma blisko i podskoczy obejrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

franiu przede wszystkim zacznij od przestudiowania słownika , to najlepiej przyda ci się w życiu

Na drodze spotykam się z masą nieodpowiedzialności,Wielu ludzi jeździ po wariacku, nie przestrzegają znaków,Ani ograniczeń prędkości, nie mają za grosz wyobraźni.Aż czasami ciężko ich wyprzedzić.... ;)

podpisrx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dżizus Franek bez urazy - ale tego nie da się czytać - popełniasz piętnaście błędów na czternaście słów, ale już mniejsza o większość - nie krzycz chociaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dżizus Franek bez urazy - ale tego nie da się czytać - popełniasz piętnaście błędów na czternaście słów, ale już mniejsza o większość - nie krzycz chociaż.

 

Dokładnie.

 

Franek, proponuję żebyś poczytał http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

wolę dwieście po mieście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do krzyku...

Wy tak na poważnie słyszycie te wielkie litery, że aż Was uszy bolą? kurde, chyba muszę iść do laryngologa, bo czy to małe, czy to wielkie, czy znaki specjalne, czy emotikony - ja ich po prostu nie słyszę :blink:B)

 

(a to, że jakiś $%#$^ nazwał wielkie litery krzykiem, a inny wymyślił słowo "netykieta" to już inna bajka...)

 

przyznaję się bez bicia, że nie wiem jak regulamin forum się zapatruje na to - jeśli faktycznie jest wpisane, by nie używać wielkich, to franek - zmień na mniejsze ;)

 

a do tematu.

ładnych kilka lat temu (a będzie z 10), jeździłem nsr'ą 125ccm. jak dla mnie honda to honda, i brałbym hondę. może ze względu chociaż na markę.

jak Majka pyta - zależy jaki masz hajs - od tego zależy praktycznie wszystko.

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/
avatar2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

jak Majka pyta - zależy jaki masz hajs - od tego zależy praktycznie wszystko.

Co za czasy - tylko kasa i kasa;)

Miałem okazję przejechać się nsr (sam wtedy jeździłem tzr 125) pozycja na nsr jest bardzo fajna, przypadła mi do gustu dobrze się siedzi czuć motocykl, powiedziałbym że nawet dość nisko jest. Silniczek dobrze pracuje i nawet fajnie przyśpiesza, znajomy tym jeździł miał oryginalne 22tkm, praca silnika była ładna ale pewnego dna po prostu straciła moc nawet nie zapalała, dziura w tłoku albo nikasyl mu się wytarł ale to jak już przypadłość 2t, części nie będą drogie, ew remont silnika w granicach 1-1,5 tysiąca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem rs 125 to pamiętam ponad 170 raz miałem

jeździłem na nsr 125  rs 125 i rs 50 i tzr 50  cbr 125 , jedynie na R125 nie latełm

generalnie wybierz to co Ci się bardziej podoba oba szpeje nie mają jakichś ciężkich wady

zzastanów się czy  na pewno  chesz się pchać w 2t

125 w 2T fajnie  jeździ ,po rozblokowaniu  coś ponad 30 hp 

jak ktoś kumaty to i na winklu leszcza na 600 obleci

Edytowane przez Majka11 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

jak ktoś kumaty to i na winklu leszcza na 600 obleci

To chyba nie ten przypadek patrząc po formie posta :P

 

 

PS

Tak wiem OT 

Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!!

 

Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie.

 

Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry że sie wtrącę , ale mnie zawsze od dawien dawna intrygowała rs 250 :biggrin:  :biggrin:  

 

http://otomoto.pl/aprilia-rs-rs-250-125-rs250-rgv-torowy-M3592798.html

 

 

http://allegro.pl/aprilia-rs-250-rs250-i3220273105.html

 

 

 

;)

 Nie mam siły, by wstać,

nie mam siły, by iść.
Nie mam siły, by grać,
nie mam siły, by żyć.
Eksploduje mój mózg,
atakuje mnie chłód.
Zasypuje rój gruz,
to rujnuje mnie znów,
ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Franek, proponuję trochę przyoszczędzić na moto a w pierwszej kolejności zakupić to : http://allegro.pl/slownik-ortograficzny-ucznia-twarda-oprawa-greg-i3181158969.html

 

To chyba mało co zostanie na moto ;P

 

Franek, a tak całkiem serio, to postaraj się na przyszłość podczas pisania na forach zwracać uwagę na podkreślone na czerwono (napisane przez Ciebie) wyrazy. Ponieważ w nich możesz próbować coś poprawić, aby w przyszłości oszczędzić sobie podobnych, nie związanych z pytaniem odpowiedzi.

Zapożyczone, ale bardzo trafne .... "Denerwować się, to mścić się na swoim zdrowiu za głupotę innych"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sorry że sie wtrącę , ale mnie zawsze od dawien dawna intrygowała rs 250 :biggrin:  :biggrin:  

 

http://otomoto.pl/aprilia-rs-rs-250-125-rs250-rgv-torowy-M3592798.html

 

 

http://allegro.pl/aprilia-rs-250-rs250-i3220273105.html

 

 

 

;)

 

typowo wyczynowy dwusuw pokroju rg500/ rd 500 (ale o mniejszej pojemności)

 

myśle że na moto na codzień to to sie nie nadaje, bardziej jako pierwszy sport na którym będzie sie ktoś uczył np. na torze, albo obycia z wysokoobrotowym silnikiem o mocy większej niż jakieś 125

 

Chodzi mi o drugą rs 125 6000-przebieg 

 

przebieg jest nierealny, podaj kwotę jaką masz do wydania i odległość od siebie max jaką możesz po moto pojechać (IMO jechanie 200+ km po rs125 jest bez sensu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
  • Dodaj nową pozycję...