ridrick Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Chcecie namiary na autor? Niestety znam ch...a 0 Cytuj Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matik Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Jaki problem domalować na każdym przejściu dla pieszych wąski pas do przejazdu rowerów ??? Ja nigdy nie zsiadam z roweru bo mijałoby się to z celem ale jednocześnie nie wjeżdżam na te pasy bezmyślnie jak to niektórzy robią. Cóż ciekawe podejście Odniosę, się do tych pasów i do malowania przejazdu rowerowego. Niektóre miejsca są za wąskie na taki pas i z tego co mi się zdaje stosowane są przy scieżkach rowerowych a tak owych nie da się wszędzie zrobić. Co do przepisów, które łamiesz to twoja wola. Jak dla mnie nie ma tu usprawedliwienia dla Ciebie a szczególnie takiego, że zsiadanie mija się z celem.. Każdy odpowiada za bezpieczeństwo na drodze nie tylko pojazdy z silnikiem spalinowym Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez Matik (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podkopnik Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Wcale się nie usprawiedliwiam Owszem łamie przepisy na rowerze motocyklu jeżdżąc autem i niech ktoś pierwszy rzuci kamieniem kto ich nie łamie Ja nie mam problemu z tym, że ktoś łamie przepisy. Ważne by nie stwarzał tym realnego zagrożenia dla innych uczestników. I proszę nie łapcie mnie za słówka bo sami jeździcie i wiecie co mam na myśli. Odniosę, się do tych pasów i do malowania przejazdu rowerowego. Niektóre miejsca są za wąskie na taki pas i z tego co mi się zdaje stosowane są przy scieżkach rowerowych a tak owych nie da się wszędzie zrobić Przecież pasy dla pieszych można zrobić węższe prawda??? Co kilka lat są malowane nowe linie. Wystarczyłoby zwęzić je chociażby o metr i już miejsce się znajduje bez przestawiania słupów drzew chodników Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez Podkopnik (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamaras Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Chcecie namiary na autor? Niestety znam ch...a poproszę na PRV - ciekaw jestem czy nie myślimy o tym samym... 0 Cytuj kamaras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoTomasz Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Przecież pasy dla pieszych można zrobić węższe prawda???Kolejny raz, gdy czytam Twój wpis przyklepałem takiego facepalma, że szok.Jak nie siedzenie na kaczkę, bo tak jest bezpieczniej to bezsens schodzenia z roweru na przejściu a teraz dowolność mamalowania oznakowania. Tym ostatnim idealnie wkomponowalbyś się jako specnalista ds. tymczasowego oznakowania w Zarządzie Dróg i Transportu w Łodzi. Macie równie nikłe pojęcie o aktach prawnych dot. oznakowania 0 Cytuj Stayin' AliveInstruktor motocyklowy w MotoInstruktor, Szkoła MotocyklowaTurbo i KULIKowisko.plRatownik MotoPozytywni.plJeśli instruktor siadaąąaz kursantem na tylne siedzenie, podczas zajęć w ruchu drogowym, to ok.Jeśli jedzie autem i mądrzy się przez radio, to amator i niewiele przekaże podczas zajęć.Co do szkolenia w aglomeracji łódzkiej, to ja proponuję szkołę Turbo, gdzie szkoli motoTomasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podkopnik Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 olejny raz, gdy czytam Twój wpis przyklepałem takiego facepalma, że szok. Przynajmniej zapewniłem Ci rozrywkę Na prawie o którym mówisz się nie znam ale widziałem (mówię na przkładzie krk) miejsca gdzie wcześniej były same pasy a potem zmieniło się to na pasy razem z przejazdem rowerowym. Dlatego tak napisałem - takich miejsc pewnie można zrobić więcej. Nie mówię, że wszedzie bo przejścia są różne. To są tylko moje luźne myśli. Przecież po to jest forum żeby się nimi wymieniać czyż nie? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aidekk Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Jak nie siedzenie na kaczkę, bo tak jest bezpieczniej to bezsens schodzenia z roweru na przejściu a teraz dowolność mamalowania oznakowania. Tomasz, jeździsz rowerem? Ja tez nie schodzę z roweru na pasach, co nie znaczy, że się nie rozglądam, że jeżdżę pieszym po nogach czy trącam ich kierownicą. Wiele przejść ma obok przelot dla rowerów (to się chyba nazywa śluza rowerowa - ale pewności nie mam). Dlaczego nie malować takich wszędzie? Zasadniczo nie widzę różnicy przeprowadzania roweru od przejeżdżania nim na pasach, może poza upierdliwością rozwiązania nr 1. Ja nie mam problemu z tym, że ktoś łamie przepisy. Ważne by nie stwarzał tym realnego zagrożenia dla innych uczestników. Całkowicie kolegę popieram i przyznaję uczciwie, że robię dokładnie tak samo! A jak nie ma aut w pobliżu (np wieczorna jazda rowerkiem) to i na czerwonym przejadę. A co! Po co czekać jak kretyn jak widoczność dobra i nic nie jedzie! Przepisy wymyślono dla naszego bezpieczeństwa a nie po to by ślepo ich przestrzegać w sytuacjach gdy jest to absurdalne. 2 Cytuj Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychoslav Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Nie namaluja wam wszedzie pasow bo nie wszedzie sa sciezki, to raz, a w wiekszosci miejsc najzwyczajniej nie mozna jechac rowerem po chodniku. Skoro musisz jechac ulica, to po co "sluza" na przejsciu dla pieszych? 2 Cytuj "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamaras Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Tomasz, jeździsz rowerem? A śmiesz w to wątpić ??? 3 Cytuj kamaras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arpe Opublikowano 2 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) wiedzieliście o tym, bo mi umknęło, są jeszcze gdzieś w Polsce mądrzy ludzie: https://www.facebook.com/events/1574818879430216/ u nas masa rezyduje w magistracie i podobno sami tak wybraliśmy... k.... Edytowane 2 Października 2015 przez Arpe (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Lepiej na bitumice niż w botanice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychoslav Opublikowano 30 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 http://masakrytyczna.org/aktualnosci/2-news/185-zawieszamy-mase-krytyczna-w-lodzi.html Zawieszaja MK. Poki co na pol roku, czyli pol roku spokoju mamy 0 Cytuj "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAREK-XJR Opublikowano 30 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Czy z masa czy bez to i tak przeciez auta wiecznie stoja w korkach. 0 Cytuj Forum Yamaha XJR Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 30 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Czy z masa czy bez to i tak przeciez auta wiecznie stoja w korkach. dokładnie MK straciła swój główny cel zakorkować miasto pokazując kto jest ważniejszy, a tu miasto już zakorkowane przez puszki i teraz MK niema jak przejechać. Kto mieczem wojuje... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulba Opublikowano 31 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 (edytowane) W dμpy zimno dlatego przerwa. Edytowane 31 Października 2015 przez Bulba (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj "Ja chcę, żeby moja Łódź rosła, żeby miała pałace wspaniałe, ogrody piękne, żeby był wielki ruch, wielki handel i wielki pieniądz..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychoslav Opublikowano 31 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 aa w zeszłym roku jeździli całą zimę podobno dają miastu pół roku na rozbudowanie infrastruktury rowerowej. a jak nie to dalej beda orgazować ten szajs dzięki któremu myślą że mogą więcej 0 Cytuj "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arpe Opublikowano 2 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) 2 lata remontów przetrzymali, teraz zawiesili mi to pasuje z terminem wyborów ostatnich, nie dostał któryś palant nowej roboty ? Edytowane 2 Listopada 2015 przez Arpe (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Lepiej na bitumice niż w botanice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zet Opublikowano 2 Listopada 2015 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Jeżdżę na rowerze bardzo dużo, mam znajomych którzy jeżdżą znacznie więcej - na przykład lecą samolotem do Grecji i wracają do domu na dwóch kółkach po to tylko aby zaraz polecieć w przeciwnym kierunku. W pracy mamy sporo rowerzystów, jest nawet coś na kształt koła pasjonatów kolarstwa. A jak dotąd spotkałem dosłownie kilka osób które kiedyś jeździły w MK ale wycofały się widząc co się tam dzieje. Zastanawiam się czasem jaki trzeba mieć charakter i jak wielkim być egoistą aby uważać, że w Łodzi robi się wciąż za mało dla użytkowników rowerów i że warto brać udział w tak znienawidzonym tworze jakim stała się masa. Idąc tym tropem jako motocykliści powinniśmy byli walczyć o profity dla siebie (takie jak na przykład miejsca parkingowe które przeszły w budżecie obywatelskim) paląc gumy na Piotrkowskiej przynajmniej raz na miesiąc. Na całej jej długości. Sądzę że miłość mieszkańców byłaby na zbliżonym poziomie. Zabawny na swój sposób był szum jaki wywołali niektórzy "aktywiści" wsadzeni w media na plecach MK gdy oddano jedną z najlepszych (moim zdaniem) ścieżek rowerowych w Łodzi - wzdłuż ul. Inflanckiej. Pokonuję ją codziennie na trasie z/do pracy jadąc zwykle 20" składakiem, czyli rowerem dość czułym na jakość podłoża. Pseudorowerzystom nie podobało się falowanie - łagodne zjazdy i podjazdy w miejscach gdzie są bramy z posesji (czyli co kawałek). Twierdzili, że to najtragiczniejsza ścieżka w Łodzi, a zaraz obok, wzdłuż ul. Strykowskiej jest znacznie gorsza jakościowo trasa. Podobnych przykładów skrajnej niekompetencji rowerowej tak zwanych prowodyrów MK jest więcej. Tylko aby o tym wiedzieć trzeba na rowerze jeździć po Łodzi, a nie tylko o tym mówić i raz w miesiącu wkur... mieszkańców swoim dumnym pedałowaniem środkiem jezdni w asyście policji. 5 Cytuj KONTO PRZYGOTOWANE DO SKASOWANIA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.