Jump to content

Suzuki Gsx 600 F Bezpiecznik Główny


ArturGSX
 Share

Recommended Posts

Witam,

Potrzebuje pomocy! Dziś spierdzieliłem mocno sparwę! Tak się spieszyłem aby po  raz piewrszy odplić moto że pomyliłem bieguny a aku i koniec! Nic się nie świeci! Aku jest dobry! Co padło? Bezpieczniki sprawdziłem. Czy to główny bezpiecznik? Czy coś gorzej!? Gdzie szukać tego głównego? Pomóżcie!

Link to comment
Share on other sites

mamy podobną elektrykę więc otwórz małą puszkę z napisem FUSE i szukaj przepalonego bezpiecznika

tu masz schemat

Dołączona grafika

 

jeśli wszystkie są OK to sprawdź starter, jeśli też jest OK to problem może być z ECM, standardowo plus z aku idzie do startera a minus do ECM, jeśli podłączyłeś odwrotnie to plus poszedł do procesora a po drodze nie ma bezpiecznika ani diody zenera.

Edited by Piotr (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej! Dzięki! Tą małą puszkę (fuse) sprawdzałe i jest ok! A gdzie jest ten starter i co zo nim mogło się stać?? A bezpiecznik główny gdzie jest bo nic nie mogę znaleźć w necie!?

Kurde! No to d..pa! Sam nic nie zrobię! To już widzę wyższa szkoła! Dzięki!

Link to comment
Share on other sites

Na tych schematach to się mało rozumiem niestety! Obok puszeczki fuse jest coś takiego wyciąganego (czy to jest ten główny? Bo chyba nie - jest coś na nim 4 razy po 21w napisane) czy jest on gdzieś pod owiewką?

Link to comment
Share on other sites

Dzięki! Chyba jednak to nie ten obok skrzyneczki Fuse! Nie obędzie się bez zdejmowania owiewek (tylko której? tej od plusa?) Owiewek też nigdy nie zdejmowałem sam! Żeby coś nie pourywać!

Link to comment
Share on other sites

Czyli pod ogonem? Trochę dziwne miejsce bo te kabelki od aku idę jakby pod przednią owiewkę! Dzięki raz jeszcze!

Link to comment
Share on other sites

ja bym wziął jakiś zwykły miernik - co by pomierzyć omomierzem te bezpieczniki.

miałem kiedyś tak, że wzrokowo wszystko wyglądało ok, i oczywiście myślałem, że tak jest, tracąć kilka godzin na grzebanie w innych miejscach...

wróciłem do bezpieczników i zacząłem mierzyć miernikiem - 1 okazał się trafiony, mimo, że fizycznie wyglądał na ok...

 

;)

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/
avatar2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej! A jak zdjąć tą owiewkę? Są tam potrzebne jakieś specjalne klucze (bo to nie imbusy?) ;)A jak sprawdzić te diody i gdzie one są? Elektryk chyba się przyda jakiś!

Edited by ArturGSX (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Artur zatachaj moto do Sobola i będziesz miał po problemie  :biggrin: on znajdzie bezpiecznik nawet tam gdzie go teoretycznie nie powinno być :decayed:  z własnego doświadczenia :biggrin:

 Nie mam siły, by wstać,

nie mam siły, by iść.
Nie mam siły, by grać,
nie mam siły, by żyć.
Eksploduje mój mózg,
atakuje mnie chłód.
Zasypuje rój gruz,
to rujnuje mnie znów,
ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr,

Link to comment
Share on other sites

No chyba gdzieś bedzie trzeba ... a gdzie ten Sobol przyjmuje hehe. Właśnie skończyłem robotę i idę szukać co i jak!No ma problem bo chciałem przyjechać po raz pierwszy na otwarcie FŁM a tu masz ci babo placek!

Edited by ArturGSX (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej! Dzięki wszystkim! Właśnie odpalił! Poszedł na szczęście tylko bezpiecznik 30 A w starterze (main starter relay). Jest pod lewą owiewką nieco poniżej akumulatora przy ramie! Ale owiewkę trzeba odkręcić (ja odkręciłem trzy śruby i starczyło). To do zobaczenia na powitaniu wiosny z FŁM! ;) Jeszcze raz dziękuję!

Edited by ArturGSX (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Łukasz_Sob

 

 

językiem! najlepiej językiem do klem akumulatora

 

Będzie bolało :laugh2: kiedyś dawno temu :blush:

 

 

Byle jaki serwis  czy warsztat samochodowy weźmie miernik i zmierzy,tylko w moto to tak na 3-5 tyś. obrotów powinno trzymać normę ładowania,koszt nie wiem 5 do 10 zł albo browar

http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE
Link to comment
Share on other sites

No to teraz już wszystko jasne! Dzięki chłopaki! Idę bo jutro z rana do pracy trzeba wstać! Dzięki raz jeszcze!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...