Skocz do zawartości

Suzuki Gsx 600 F Bezpiecznik Główny


ArturGSX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Potrzebuje pomocy! Dziś spierdzieliłem mocno sparwę! Tak się spieszyłem aby po  raz piewrszy odplić moto że pomyliłem bieguny a aku i koniec! Nic się nie świeci! Aku jest dobry! Co padło? Bezpieczniki sprawdziłem. Czy to główny bezpiecznik? Czy coś gorzej!? Gdzie szukać tego głównego? Pomóżcie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mamy podobną elektrykę więc otwórz małą puszkę z napisem FUSE i szukaj przepalonego bezpiecznika

tu masz schemat

Dołączona grafika

 

jeśli wszystkie są OK to sprawdź starter, jeśli też jest OK to problem może być z ECM, standardowo plus z aku idzie do startera a minus do ECM, jeśli podłączyłeś odwrotnie to plus poszedł do procesora a po drodze nie ma bezpiecznika ani diody zenera.

Edytowane przez Piotr (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej! Dzięki! Tą małą puszkę (fuse) sprawdzałe i jest ok! A gdzie jest ten starter i co zo nim mogło się stać?? A bezpiecznik główny gdzie jest bo nic nie mogę znaleźć w necie!?

Kurde! No to d..pa! Sam nic nie zrobię! To już widzę wyższa szkoła! Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tych schematach to się mało rozumiem niestety! Obok puszeczki fuse jest coś takiego wyciąganego (czy to jest ten główny? Bo chyba nie - jest coś na nim 4 razy po 21w napisane) czy jest on gdzieś pod owiewką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! Chyba jednak to nie ten obok skrzyneczki Fuse! Nie obędzie się bez zdejmowania owiewek (tylko której? tej od plusa?) Owiewek też nigdy nie zdejmowałem sam! Żeby coś nie pourywać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym wziął jakiś zwykły miernik - co by pomierzyć omomierzem te bezpieczniki.

miałem kiedyś tak, że wzrokowo wszystko wyglądało ok, i oczywiście myślałem, że tak jest, tracąć kilka godzin na grzebanie w innych miejscach...

wróciłem do bezpieczników i zacząłem mierzyć miernikiem - 1 okazał się trafiony, mimo, że fizycznie wyglądał na ok...

 

;)

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/
avatar2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej! A jak zdjąć tą owiewkę? Są tam potrzebne jakieś specjalne klucze (bo to nie imbusy?) ;)A jak sprawdzić te diody i gdzie one są? Elektryk chyba się przyda jakiś!

Edytowane przez ArturGSX (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur zatachaj moto do Sobola i będziesz miał po problemie  :biggrin: on znajdzie bezpiecznik nawet tam gdzie go teoretycznie nie powinno być :decayed:  z własnego doświadczenia :biggrin:

 Nie mam siły, by wstać,

nie mam siły, by iść.
Nie mam siły, by grać,
nie mam siły, by żyć.
Eksploduje mój mózg,
atakuje mnie chłód.
Zasypuje rój gruz,
to rujnuje mnie znów,
ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba gdzieś bedzie trzeba ... a gdzie ten Sobol przyjmuje hehe. Właśnie skończyłem robotę i idę szukać co i jak!No ma problem bo chciałem przyjechać po raz pierwszy na otwarcie FŁM a tu masz ci babo placek!

Edytowane przez ArturGSX (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej! Dzięki wszystkim! Właśnie odpalił! Poszedł na szczęście tylko bezpiecznik 30 A w starterze (main starter relay). Jest pod lewą owiewką nieco poniżej akumulatora przy ramie! Ale owiewkę trzeba odkręcić (ja odkręciłem trzy śruby i starczyło). To do zobaczenia na powitaniu wiosny z FŁM! ;) Jeszcze raz dziękuję!

Edytowane przez ArturGSX (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc dopiero poznajesz gdzie co masz,teraz nawijaj kilometry :moto:

 

 Miałeś farta że to tylko bezp.jeszcze po tej akcji sprawdź ładowanie tak dla spokoju

Edytowane przez SOBOL (wyświetl historię edycji)
http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

językiem! najlepiej językiem do klem akumulatora

 

Będzie bolało :laugh2: kiedyś dawno temu :blush:

 

 

Byle jaki serwis  czy warsztat samochodowy weźmie miernik i zmierzy,tylko w moto to tak na 3-5 tyś. obrotów powinno trzymać normę ładowania,koszt nie wiem 5 do 10 zł albo browar

http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...