ArturGSX Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Witam, Potrzebuje pomocy! Dziś spierdzieliłem mocno sparwę! Tak się spieszyłem aby po raz piewrszy odplić moto że pomyliłem bieguny a aku i koniec! Nic się nie świeci! Aku jest dobry! Co padło? Bezpieczniki sprawdziłem. Czy to główny bezpiecznik? Czy coś gorzej!? Gdzie szukać tego głównego? Pomóżcie! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 (edytowane) mamy podobną elektrykę więc otwórz małą puszkę z napisem FUSE i szukaj przepalonego bezpiecznikatu masz schemat jeśli wszystkie są OK to sprawdź starter, jeśli też jest OK to problem może być z ECM, standardowo plus z aku idzie do startera a minus do ECM, jeśli podłączyłeś odwrotnie to plus poszedł do procesora a po drodze nie ma bezpiecznika ani diody zenera. Edytowane 21 Kwietnia 2013 przez Piotr (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturGSX Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Hej! Dzięki! Tą małą puszkę (fuse) sprawdzałe i jest ok! A gdzie jest ten starter i co zo nim mogło się stać?? A bezpiecznik główny gdzie jest bo nic nie mogę znaleźć w necie!? Kurde! No to d..pa! Sam nic nie zrobię! To już widzę wyższa szkoła! Dzięki! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 główny 30A masz obok najgrubszych kabli koło puszki FUSE 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturGSX Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Na tych schematach to się mało rozumiem niestety! Obok puszeczki fuse jest coś takiego wyciąganego (czy to jest ten główny? Bo chyba nie - jest coś na nim 4 razy po 21w napisane) czy jest on gdzieś pod owiewką? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 u mnie tak wygląda starter z bezpiecznikiem 30A pewnie masz inaczej, nie mniej szukaj po kablu z aku 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturGSX Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Dzięki! Chyba jednak to nie ten obok skrzyneczki Fuse! Nie obędzie się bez zdejmowania owiewek (tylko której? tej od plusa?) Owiewek też nigdy nie zdejmowałem sam! Żeby coś nie pourywać! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 pod prawą tylną owiewką 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturGSX Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Czyli pod ogonem? Trochę dziwne miejsce bo te kabelki od aku idę jakby pod przednią owiewkę! Dzięki raz jeszcze! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 tak zeznało google http://www.fixya.com/motorcycles/t8316257-97_gsx600f_need_locate_fuse 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturGSX Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Dzięki! Oby to było tylko to! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 schemat i nr.7 diody sprawdź!!! 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 ja bym wziął jakiś zwykły miernik - co by pomierzyć omomierzem te bezpieczniki. miałem kiedyś tak, że wzrokowo wszystko wyglądało ok, i oczywiście myślałem, że tak jest, tracąć kilka godzin na grzebanie w innych miejscach... wróciłem do bezpieczników i zacząłem mierzyć miernikiem - 1 okazał się trafiony, mimo, że fizycznie wyglądał na ok... 0 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturGSX Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 (edytowane) Hej! A jak zdjąć tą owiewkę? Są tam potrzebne jakieś specjalne klucze (bo to nie imbusy?) ;)A jak sprawdzić te diody i gdzie one są? Elektryk chyba się przyda jakiś! Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez ArturGSX (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dann Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Artur zatachaj moto do Sobola i będziesz miał po problemie on znajdzie bezpiecznik nawet tam gdzie go teoretycznie nie powinno być z własnego doświadczenia 0 Cytuj Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturGSX Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 (edytowane) No chyba gdzieś bedzie trzeba ... a gdzie ten Sobol przyjmuje hehe. Właśnie skończyłem robotę i idę szukać co i jak!No ma problem bo chciałem przyjechać po raz pierwszy na otwarcie FŁM a tu masz ci babo placek! Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez ArturGSX (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Ja ci ziezbyt ogarnę ponieważ ledwo wyrabiam się z autami,oddaj na serwis jakiś,moze cię nie skroją z portfela 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturGSX Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 (edytowane) Hej! Dzięki wszystkim! Właśnie odpalił! Poszedł na szczęście tylko bezpiecznik 30 A w starterze (main starter relay). Jest pod lewą owiewką nieco poniżej akumulatora przy ramie! Ale owiewkę trzeba odkręcić (ja odkręciłem trzy śruby i starczyło). To do zobaczenia na powitaniu wiosny z FŁM! Jeszcze raz dziękuję! Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez ArturGSX (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 (edytowane) Więc dopiero poznajesz gdzie co masz,teraz nawijaj kilometry Miałeś farta że to tylko bezp.jeszcze po tej akcji sprawdź ładowanie tak dla spokoju Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez SOBOL (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturGSX Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Heheh! Dzięki! No to na koniec! A jak to sprawdzić? Ale pytam poważnie! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 językiem! najlepiej językiem do klem akumulatora no co, miało być poważnie 0 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturGSX Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 No dzięki! To już dziś nie będę lizał! Muszę dozować przyjemności! Zostawię to na jutro 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 językiem! najlepiej językiem do klem akumulatora Będzie bolało kiedyś dawno temu Byle jaki serwis czy warsztat samochodowy weźmie miernik i zmierzy,tylko w moto to tak na 3-5 tyś. obrotów powinno trzymać normę ładowania,koszt nie wiem 5 do 10 zł albo browar 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturGSX Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 No to teraz już wszystko jasne! Dzięki chłopaki! Idę bo jutro z rana do pracy trzeba wstać! Dzięki raz jeszcze! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.