Sikorr Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Witam, w związku z tym iż Hornecik to moje pierwsze moto, nie posiadam jeszcze wiedzy jakie modyfikacje w tego rodzaju motorze są wskazane. Które z nich poprawią parametry jezdne a jakie poprawią np. charakterystykę silnika lub przedłużą jego życie Liczę na wskazówki bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek Baza, czyli moja Hania, to egzemplarz w pełnym oryginale, nawet migacze ma seryjne (czyli większe od całego moto...) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 w związku z tym iż Hornecik to moje pierwsze moto to egzemplarz w pełnym oryginale Polerować i takiego zostawić 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jędrzej Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 (edytowane) Ja zainwestowałem w filtr powietrza K&N. Mam przelotowy wydech mivv i po regulacji gaźników zauważam różnicę. Nie wiem czy jest to bardziej zasługa regulacji czy samego filtra ale jest zdecydowanie lepiej. Wcześniej troszkę się dławiła przy niskich obrotach, a teraz przyśpiesza płynnie. Przed wymianą na 4 biegu powyżej 180 km/h praktycznie już nie przyspieszała i ledwo rozpędzała się do 220 km/h. Na 5 i 6 nie było mowy o rozpędzeniu się do takiej prędkości. Teraz przyspiesza dość dobrze do 210 na 4,5 i 6. Na 5 v-max 240 km/h. Myślę, że dedykowany przelotowy wydech, filtr K&N i regulacja to dobra modyfikacja dla Hornetki Co do spalania to wolę się nie wypowiadać. Średnie spalanie przy prędkościach 200-240 km/h to 10,5 litra W cyklu mieszanym (100-240) spaliła 6,5. Dodam jeszcze, że poprzednio jeździłem na kompletnie łysej gumie więc prędkościomierz na pewno troszkę zawyżał. Teraz guma jest nowa, a prędkości były sprawdzane z innymi motocyklami. Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez Jędrzej (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj wolę dwieście po mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikorr Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 No właśnie jutro wstawiam Hanie na regulację gaźników i wymianę filterka Zastanawiam się jeszcze nad wymianą oleju w lagach, teoretycznie były właściciel zrobił to w połowie zeszłego sezonu ale jest stara osłona przeciwkurzowa (zbutfiała) trochę głupota zostawić starą przy takim serwisie, prawda to?? A przy okazji zawieszenia chciałem zapytać o opinie na temat amortyzatora skrętu do Hornetka...? Czytałem że to rozwiązanie jest często stosowane na naszych uwielbianych koleinkach. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jędrzej Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Jest często stosowane ale mi osobiście nie podoba się sposób montowania amortyzatora do Hornetki. Jest duży i w kiepskim miejscu. W dodatku to dość spory wydatek. Jeżeli nie masz zamiaru latać na gumie ( Hornetka się średnio do tego nadaje ze względu na ramę - można silnik zgubić ) i po torze to bym sobie darował amortyzator skrętu. 0 Cytuj wolę dwieście po mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarekH6 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Wszystko o HH plus dużo, dużo więcej masz na stronie: honda-hornet.pl . 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.