tukan88 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 (edytowane) W warsztacie powiedzieli mi że mam za małą chłodnie bo w 600 jest chłodnica ktura ma 9 kratek a podobno w 750 ma 14 kratek jak patrze na np.Allegro to piszą że ta z 9 kratkami jest do 750 ale są też takie z 14 stoma i pytanie czy może być ta z 9 w 750 czy nie czy silnik sie nie bedzie grzał?motor kupiłem miesiąc temu wiec dużo nim nie najeździłem proszę o pomoc ludzi któży mają o tym pojęcie Edytowane 17 Kwietnia 2013 przez Suchy-wolk zmiana tytułu (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Najprościej pojezdzij nim trochę. Jak nie będzie się gotować to zostaw jak jest. Jak zacznie się gotować to wtedy się martw. 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość theSroka Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zastanowcie sie ludzie zanim zaczniecie pisac brednie. GSX F 750 z 2001 roku ma silnik chlodzony OLEJEM ! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajejman Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Chlodnica od 750 olejaka jest duzo wieksza niz od 600 oraz sporo wieksza od bandita 1200.Mam wlasnie taka zalozona w bandicie i bez ciecia owiewek nie miesci sie pod czasza.Zmierz jej szerokosc to porownamy jaka masz.Wg mnie roznica w chlodzeniu jest zauwazalna,niestety nie zmierzylem jeszcze jak silnik grzeje sie po pałowaniu. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość theSroka Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 To ze jest optycznie wieksza nie musi oznaczac ze ma wieksza wydajnosc. Najlepiej byloby zalozyc oryginal zeby nie okazalo sie ze silnik nie bedzie sie dogrzewal. Proponuje najpierw zainwestowac w termometr zeby bylo wiadomo co sie dzieje. Koszt okolo 60 zl na MWB a czy z taka czy z inna chlodnica dobrze to miec. Jesli bedzie przekraczal 100 st wymien chlodnice na ta z 14 kratkami i powinno byc ok. Te silniki maja tendencja do grzania sie w korkach bo nie maja wentylatora. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajejman Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 (edytowane) Jest wydajniejsza.Jest to jeden z zabiegow poprawiana b12.Ma grubsze przewody olejowe i wieksza pojemnosc.Na jakims spotkaniu bedziesz mogl obejrzec i porownac. Edytowane 17 Kwietnia 2013 przez ajejman (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość theSroka Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Skoro sprawdziles i tak jest to rzeczywiscie pozostaje zalozyc ta z 14 zebrami i mies spokoj, Dla pewnosci ze jest dobrze i aby wiedziec kiedy silnik osiaga optymalna temperature pracy dolozyc termometr i łyyyycha. Z checia obejrze ta chlodnice. W prawdzie z czystej ciekawosci bo nie widze potrzeby takich przerobek w moim sprzecie. Po miescie staram sie jezdzic jak najmniej a na trasie w cieply letni dzien temperatura oscyluje w okolicy 100 st wiec jest ok. Taka czy inna chlodnice olejowa warto czasami przeplukac przy zmianie oleju dla pewnosci ze nie zgromadzil sie w niej osad i ze jest w pelni wydajna. . 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajejman Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgadza sie.Namacalny dowod bede mial jak zaloze czujnik.Wtedy zobacze czarno na bialym czy jest dobrze. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość theSroka Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Niebawem Weteram wiec bedzie opcja. Mnie kosztowal jakies 60-80 zl o ile mnie pamiec nie myli a info ile mam stopni na piecu bezcenne. W sumie to chyba jedyny sposob uzyskania takiej informacji w tym motocyklu. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.