_Michał_ Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Jak w temacie Interesują mnie opinie (najlepiej użytkowników) odnośnie SV 1000 S / SV 1000 Wady, zalety tego modelu. Kwestia silnika, komfortu, zawieszenia, oddawania mocy, ogólnie jakości motocykla Spalanie, przydatność do codziennej jazdy itp. Generalnie wszystko! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejdzej Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Duzo informacji jest na forum SV a u nas chyba Lytrów nie ma za duzo z SV 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 (edytowane) - zalety? ... ma same zalety - wady? ...niezbyt dokładny wskaźnik poziomu paliwa i mały kocioł (17L) - silnik? ... 2 cylindrowy V90st - "Junkers" trzęsie i wibruje, w S-ce do tego stopnia, że mrowienie rąk prowadzi do ich drętwienia na kierownicy przy długiej jeździe, clip-ony na umiarkowanej wysokości (wygodniej niż w supersportach) - komfort? ... są wygodniejsze motoycke, ale da się nim jeździć zarówno po mieście jak i w 1000 kilometrowe trasy na raz - pasażer tyż, aha drugi gar pod siedzeniem potrafi usmażyć latem jaja - szczególnie podczas smądzenia po mieście i postoju na śwatłach - zawieszenie? pełna regulacja przód i tył, przód miękkawy, do sportu nie wyda (potrafi dobić przy mega hamowaniu), do ceodziennej jazdy daje radę, tył twardawy, ale znośny - oddawane mocy? dół dół i jeszcze raz dół... możesz pisać kreski na asfalcie ruszając spod świateł, i wcale nie prawda, że górą nie robi - robi do końca obrotomeirza, do ok 10,5-11krpm, dwójka, trójka jak w traktorze, spokojnie na elastyczność zlejesz sportowe litry, ale poniżej 2,5krpm tarmosi łańcuchem - hydrauliczne - jednopalcowe sprzęgło (delikatny wysprzęglik - wyciera się bolec popychacza i potrafi pocieknąć przy uszczelniaczu - jest na to metoda) - liniowo dozowalne bardzo dobre hamulce - duży moment hamujący silnikiem - w przeciwieństwie do małych SVek tu naprawdę można się zdziwić - mikro schowek pod siedzeniem - dwuodbłyśnikowy reflektor - bardzo dobre światła zarówno długie jak i mijania, tył led - fabryczne kierunkowskazy brzydkie jak kartofle - mocny uchwyt dla pasażera - spalanie "normalnie" ok. 6,5 - 7/100, ... "gniecione" ... to 10-ycha miękko, licznikowe Vmax ok 270 (wersja S) - potężny i sztywny tylny wahacz - seryjny fabryczny amortyzator skrętu (zamontowany pod dolną półką) na codzień daje radę, do sportu - nie wyda - chłodnica oleju - seryjny pług pod silnikiem, w kolorze "budy" ... co jeszcze chcesz wiedzieć...? Edytowane 23 Marca 2013 przez działkowy emeryt (wyświetl historię edycji) 3 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 kopiowałeś? czy trzeba pozamiatać temat?daj bart do mnie na małe%% co żeby sezon dobry był 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 nie kopiowałem - to autopsja ...przejeździłem takim Junkersem ze 40tyś km... ...dzięki za zaproszenie na - chętnie, ale musimy się ustawić kiedy indziej 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 To weź urlop 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Duzo informacji jest na forum SV a u nas chyba Lytrów nie ma za duzo z SV Kiedyś nosiłem się z zamiarem zakupu SV 1000 S... Założyłem chyba nawet konto na tym forum Wyszło inaczej, trafiła się ZX9R i pozostałem przy "rzędówkach"... Nie chce ponownie zakładać kont na każdym forum bo nie ma to większego sensu Działkowy Emeryt (Bart) - w zasadzie wszystko co najważniejsze to już napisałeś Wszystko na temat Miałem Ci zadać pytanie ile zrobiłeś km tym sprzętem ale odp. już padła w Twoim kolejnym poście... To co jeszcze mnie ciekawi odnośnie SV 1000 - jak bardzo przenoszone są te wibracje? Czy jest to uciążliwe faktycznie? - standardowe przednie zawieszenie wystarcza, czy też fajnie jak producent założyłby UPS? Czego nie zrobił... A może nie było takiej potrzeby Nie miałem okazji przejechać się 1000 ale mam za sobą krótką rundkę SV 650... To co "rzuciło" mi się w oczy * motocykl był wąski - duży plus przez co też sprawiał wrażenie bardzo poręcznego i lekkiego. Czy podobnie jest z 1000? Aczkolwiek jak dla mnie 650 wydawała mi się ciut "za mała" do moich gabarytów Czyli ok. 180 cm wzrostu. * muszę stwierdzić, że moment obrotowy już w 650 był "fajny" i czuło się moc "z dołu" daj bart do mnie na małe%% co żeby sezon dobry był Ze mną też miałeś się napić A nawet nie było okazji się poznać To weź urlop Proszę nie spamować - ważny temat a tu o urlopach mowa 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 - co do wibracji - subiektywne odczucie, ale bardzo indywidualne... jak bardzo? po mieście nie dokuczliwe wcale, ale np. podczas podróży na południe Europy już w okolicach Bielska Białej ręce drętwiały od drgań - zawieszenie przednie - tak jak pisałem, jest nieco za miękkie, co nie znaczy, że złe - bo w miarę wygodne. SV1000S nie jest motocyklem klasy supersport i nigdy takim nie miał być. To wbrew pozorom wcale nie jest następca TL'ki w prostej linii. To sport-turystyk, dlatego pozycja kierowcy jest bardzoej "odprężona" i clip-ony są wyżej. Samo zaś zawieszenie jest wystarczające do normalnej jazdy ulicznej, natomiast do sportu jest za miękkie (należałoby wymienić np. sprężyny na progersywne HyperPro). ... I skąd to parcie na upside-down'y? jedyną i w zasadzie główną zaletą ups'a jest mniejsza masa nieresorowana - gruba rura wraz ze zbiornikiem oleju, samym olejem i kartridźem sprężyny w ups'ie jest na górze więc jet resorowana, w SV'ce jest na dole i stanowi wraz z kołem, błotnikiem i hamulcami tą masę nieresorowaną - jest mniej reaktywne i bardziej podatne na siły żyroskopowe - czy to gorzej w motocyklu turystyczno-sportowym? ... nie wydaje mnie się... co innego jeśli rzecz idzie o łojenie po torze i urywanie setnych sekundy... tam siła żyroskopowa i moment prostujący to Twój wróg... ale turystycznej w SV'ce...? nieeee - gabaryty dużego SV'a są bardzo zbliżone do małego - jest tak samo wąska, ma tą samą szerokość czaszy, zbiornika, siedziska są te same i ogon też. Z tyłu motocykl jest szerszy bo ma dwa, w serii niemałe wydechy. Ja też zanim się przygarbiłem, kiedy byłem jeszcze młody, miałem 180cm i z manelami dało się na niego zabrać na 2 tygodniowe wczasy za granicą, nie odnosiłem wrażenia, że jest za mały. Wbrew pozorom motocykl jest smukły i przez to sprawia wrażenie dość długiego. skoro jechałeś małą SV'ką to wypiszę Ci poniżej podstawowe róźnice (pomijając sam silnik i osiągi) - rama: jest w zasadzie ta sama, ale w 1000 są grubsze mocowania silnika i inaczej prowadzone zastrzały - tylny wahacz - w 1000 to zdecydowanie potężniejszy odlew aluminiowy o przekroju trapezowym, nie prostokątnym jak w 650 (sztywność profilu!) - w 1000 inne, znacznie solidniejsze odciągi łańcucha napędowego, w prowadnicach na wahaczu, do tego łańcuch 530tka - w 1000 jest chłodnica oleju - hydraulicznie sterowane sprzęgło - tylna obręcz ma 5,5cala szerokości i oponę 180 - obie dźwignie (hamulca i sprzęgła) są regulowane - 1000 ma grubsze rury nośne teleskopów (bodajże 43-44mm o ile pamiętam) i inne, potężniejsze półki - 1000 ma seryjnie montowany amortyzator skrętu - pług pod silnikiem fabrycznie - potężniejsze, większej średnicy sprzęgło co do ...z największą przyjemnością, ale aktualnie pochłaniają mnie sprawy "najwyższej wagi" i nie bardzo to jakoś widzę, ale będzie jeszcze okazja... tylko, że ja widzę wtedy białe samochody... 1 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 - w 1000 jest chłodnica oleju a w 650 niby co niema ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 masz rację kolego, jest i w 650 - moje niedopatrzenie - przepraszam, że uraziłem ego Twojego małego motocykla 1 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 ciesz się że ty masz duży 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 W zasadzie SV nie ma konkurencji, no może VTR 1000 Firestorm to sprzęt o podobnym przeznaczeniu SP-1 czy SP-2 albo też RSV 1000 to już klasa sport... A ktoś z forum jeździ SV 1000? Czyli w zasadzie można powiedzieć, że motocykl ma mnóstwo zalet, mało wad No może kiedyś będzie okazja obczaić go z bliska na żywo 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.