_Michał_ Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2013 Jak w temacie Interesują mnie opinie (najlepiej użytkowników) odnośnie SV 1000 S / SV 1000 Wady, zalety tego modelu. Kwestia silnika, komfortu, zawieszenia, oddawania mocy, ogólnie jakości motocykla Spalanie, przydatność do codziennej jazdy itp. Generalnie wszystko! 0 Cytuj
Dzejdzej Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2013 Duzo informacji jest na forum SV a u nas chyba Lytrów nie ma za duzo z SV 0 Cytuj
działkowy emeryt Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2013 (edytowane) - zalety? ... ma same zalety - wady? ...niezbyt dokładny wskaźnik poziomu paliwa i mały kocioł (17L) - silnik? ... 2 cylindrowy V90st - "Junkers" trzęsie i wibruje, w S-ce do tego stopnia, że mrowienie rąk prowadzi do ich drętwienia na kierownicy przy długiej jeździe, clip-ony na umiarkowanej wysokości (wygodniej niż w supersportach) - komfort? ... są wygodniejsze motoycke, ale da się nim jeździć zarówno po mieście jak i w 1000 kilometrowe trasy na raz - pasażer tyż, aha drugi gar pod siedzeniem potrafi usmażyć latem jaja - szczególnie podczas smądzenia po mieście i postoju na śwatłach - zawieszenie? pełna regulacja przód i tył, przód miękkawy, do sportu nie wyda (potrafi dobić przy mega hamowaniu), do ceodziennej jazdy daje radę, tył twardawy, ale znośny - oddawane mocy? dół dół i jeszcze raz dół... możesz pisać kreski na asfalcie ruszając spod świateł, i wcale nie prawda, że górą nie robi - robi do końca obrotomeirza, do ok 10,5-11krpm, dwójka, trójka jak w traktorze, spokojnie na elastyczność zlejesz sportowe litry, ale poniżej 2,5krpm tarmosi łańcuchem - hydrauliczne - jednopalcowe sprzęgło (delikatny wysprzęglik - wyciera się bolec popychacza i potrafi pocieknąć przy uszczelniaczu - jest na to metoda) - liniowo dozowalne bardzo dobre hamulce - duży moment hamujący silnikiem - w przeciwieństwie do małych SVek tu naprawdę można się zdziwić - mikro schowek pod siedzeniem - dwuodbłyśnikowy reflektor - bardzo dobre światła zarówno długie jak i mijania, tył led - fabryczne kierunkowskazy brzydkie jak kartofle - mocny uchwyt dla pasażera - spalanie "normalnie" ok. 6,5 - 7/100, ... "gniecione" ... to 10-ycha miękko, licznikowe Vmax ok 270 (wersja S) - potężny i sztywny tylny wahacz - seryjny fabryczny amortyzator skrętu (zamontowany pod dolną półką) na codzień daje radę, do sportu - nie wyda - chłodnica oleju - seryjny pług pod silnikiem, w kolorze "budy" ... co jeszcze chcesz wiedzieć...? Edytowane 23 Marca 2013 przez działkowy emeryt (wyświetl historię edycji) 3 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest...
Łukasz_Sob Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2013 kopiowałeś? czy trzeba pozamiatać temat?daj bart do mnie na małe%% co żeby sezon dobry był 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE
działkowy emeryt Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2013 nie kopiowałem - to autopsja ...przejeździłem takim Junkersem ze 40tyś km... ...dzięki za zaproszenie na - chętnie, ale musimy się ustawić kiedy indziej 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest...
Łukasz_Sob Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2013 To weź urlop 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE
_Michał_ Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2013 Duzo informacji jest na forum SV a u nas chyba Lytrów nie ma za duzo z SV Kiedyś nosiłem się z zamiarem zakupu SV 1000 S... Założyłem chyba nawet konto na tym forum Wyszło inaczej, trafiła się ZX9R i pozostałem przy "rzędówkach"... Nie chce ponownie zakładać kont na każdym forum bo nie ma to większego sensu Działkowy Emeryt (Bart) - w zasadzie wszystko co najważniejsze to już napisałeś Wszystko na temat Miałem Ci zadać pytanie ile zrobiłeś km tym sprzętem ale odp. już padła w Twoim kolejnym poście... To co jeszcze mnie ciekawi odnośnie SV 1000 - jak bardzo przenoszone są te wibracje? Czy jest to uciążliwe faktycznie? - standardowe przednie zawieszenie wystarcza, czy też fajnie jak producent założyłby UPS? Czego nie zrobił... A może nie było takiej potrzeby Nie miałem okazji przejechać się 1000 ale mam za sobą krótką rundkę SV 650... To co "rzuciło" mi się w oczy * motocykl był wąski - duży plus przez co też sprawiał wrażenie bardzo poręcznego i lekkiego. Czy podobnie jest z 1000? Aczkolwiek jak dla mnie 650 wydawała mi się ciut "za mała" do moich gabarytów Czyli ok. 180 cm wzrostu. * muszę stwierdzić, że moment obrotowy już w 650 był "fajny" i czuło się moc "z dołu" daj bart do mnie na małe%% co żeby sezon dobry był Ze mną też miałeś się napić A nawet nie było okazji się poznać To weź urlop Proszę nie spamować - ważny temat a tu o urlopach mowa 0 Cytuj
działkowy emeryt Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2013 - co do wibracji - subiektywne odczucie, ale bardzo indywidualne... jak bardzo? po mieście nie dokuczliwe wcale, ale np. podczas podróży na południe Europy już w okolicach Bielska Białej ręce drętwiały od drgań - zawieszenie przednie - tak jak pisałem, jest nieco za miękkie, co nie znaczy, że złe - bo w miarę wygodne. SV1000S nie jest motocyklem klasy supersport i nigdy takim nie miał być. To wbrew pozorom wcale nie jest następca TL'ki w prostej linii. To sport-turystyk, dlatego pozycja kierowcy jest bardzoej "odprężona" i clip-ony są wyżej. Samo zaś zawieszenie jest wystarczające do normalnej jazdy ulicznej, natomiast do sportu jest za miękkie (należałoby wymienić np. sprężyny na progersywne HyperPro). ... I skąd to parcie na upside-down'y? jedyną i w zasadzie główną zaletą ups'a jest mniejsza masa nieresorowana - gruba rura wraz ze zbiornikiem oleju, samym olejem i kartridźem sprężyny w ups'ie jest na górze więc jet resorowana, w SV'ce jest na dole i stanowi wraz z kołem, błotnikiem i hamulcami tą masę nieresorowaną - jest mniej reaktywne i bardziej podatne na siły żyroskopowe - czy to gorzej w motocyklu turystyczno-sportowym? ... nie wydaje mnie się... co innego jeśli rzecz idzie o łojenie po torze i urywanie setnych sekundy... tam siła żyroskopowa i moment prostujący to Twój wróg... ale turystycznej w SV'ce...? nieeee - gabaryty dużego SV'a są bardzo zbliżone do małego - jest tak samo wąska, ma tą samą szerokość czaszy, zbiornika, siedziska są te same i ogon też. Z tyłu motocykl jest szerszy bo ma dwa, w serii niemałe wydechy. Ja też zanim się przygarbiłem, kiedy byłem jeszcze młody, miałem 180cm i z manelami dało się na niego zabrać na 2 tygodniowe wczasy za granicą, nie odnosiłem wrażenia, że jest za mały. Wbrew pozorom motocykl jest smukły i przez to sprawia wrażenie dość długiego. skoro jechałeś małą SV'ką to wypiszę Ci poniżej podstawowe róźnice (pomijając sam silnik i osiągi) - rama: jest w zasadzie ta sama, ale w 1000 są grubsze mocowania silnika i inaczej prowadzone zastrzały - tylny wahacz - w 1000 to zdecydowanie potężniejszy odlew aluminiowy o przekroju trapezowym, nie prostokątnym jak w 650 (sztywność profilu!) - w 1000 inne, znacznie solidniejsze odciągi łańcucha napędowego, w prowadnicach na wahaczu, do tego łańcuch 530tka - w 1000 jest chłodnica oleju - hydraulicznie sterowane sprzęgło - tylna obręcz ma 5,5cala szerokości i oponę 180 - obie dźwignie (hamulca i sprzęgła) są regulowane - 1000 ma grubsze rury nośne teleskopów (bodajże 43-44mm o ile pamiętam) i inne, potężniejsze półki - 1000 ma seryjnie montowany amortyzator skrętu - pług pod silnikiem fabrycznie - potężniejsze, większej średnicy sprzęgło co do ...z największą przyjemnością, ale aktualnie pochłaniają mnie sprawy "najwyższej wagi" i nie bardzo to jakoś widzę, ale będzie jeszcze okazja... tylko, że ja widzę wtedy białe samochody... 1 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest...
cinek Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 - w 1000 jest chłodnica oleju a w 650 niby co niema ? 0 Cytuj
działkowy emeryt Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 masz rację kolego, jest i w 650 - moje niedopatrzenie - przepraszam, że uraziłem ego Twojego małego motocykla 1 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest...
_Michał_ Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 W zasadzie SV nie ma konkurencji, no może VTR 1000 Firestorm to sprzęt o podobnym przeznaczeniu SP-1 czy SP-2 albo też RSV 1000 to już klasa sport... A ktoś z forum jeździ SV 1000? Czyli w zasadzie można powiedzieć, że motocykl ma mnóstwo zalet, mało wad No może kiedyś będzie okazja obczaić go z bliska na żywo 0 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.