motocykloza Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 A, niech będzie, że zapoznam was z Ferdynandem, bo na forum jeszcze żaden przedstawiciel tego modelu nie zagościł Rocznik 97, lekko ponad 50 tys przebiegu, które stuknęło w zeszłe wakacje na tułaczce po Bałkanach. To, że do mnie trafił było kompletnym przypadkiem. Miała być honda, miał być klasyk, miało być 500. Ale coś w tym chyba jest, że to motocykl wybiera sobie właściciela a nie na odwrót... Najkrócej mówiąc to turystyczne enduro. I właśnie w takich celach jest użytkowany. A ponieważ wciąż jestem początkująca za wiele robić przy nim nie chcę, żeby potem w razie co nie płakać nad wysiłkiem włożonym w piękne malowanie itd... Wszystkich dziwi, że to jednocylindrowiec. Jeden z lżejszych w swojej grupie, co nie zmienia faktu, że nadal mimo kombinacji wszelakich podnieść go nie umiem. Może jacyś chętni na udzielenie kilku rad w teorii tudzież praktyce? A poniżej Ferdek w różnorakich odsłonach: Wersja podróżna Wersja off... Wersja przyjazna środowisku Chciałam dodać jeszcze wersję z właścicielką...ale limit nie pozwala, no co zrobić 0 Cytuj If you think you don't need a helmet, you probably don't. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lans Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 ooo chyba widziałem Kotecka Wiecej na niego pakujesz, niż nie jeden samochód pomieści 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Fajna maszynka To pierwsze zdjęcie to pewnie miałaś wyjazd na dwa dni i musiałaś pół szafy zabrać ? przyznaj się 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...