Skocz do zawartości

Suzuki Freewind Xf 650

motocykloza

Rekomendowane odpowiedzi

A, niech będzie, że zapoznam was z Ferdynandem, bo na forum jeszcze żaden przedstawiciel tego modelu nie zagościł :smile:

Rocznik 97, lekko ponad 50 tys przebiegu, które stuknęło w zeszłe wakacje na tułaczce po Bałkanach.

To, że do mnie trafił było kompletnym przypadkiem. Miała być honda, miał być klasyk, miało być 500. Ale coś w tym chyba jest, że to motocykl wybiera sobie właściciela a nie na odwrót...;)

Najkrócej mówiąc to turystyczne enduro. I właśnie w takich celach jest użytkowany.

A ponieważ wciąż jestem początkująca za wiele robić przy nim nie chcę, żeby potem w razie co nie płakać nad wysiłkiem włożonym w piękne malowanie itd...

Wszystkich dziwi, że to jednocylindrowiec. Jeden z lżejszych w swojej grupie, co nie zmienia faktu, że nadal mimo kombinacji wszelakich podnieść go nie umiem. Może jacyś chętni na udzielenie kilku rad w teorii tudzież praktyce? :smile:

A poniżej Ferdek w różnorakich odsłonach:

Wersja podróżna

post-1946-0-06316500-1362942275_thumb.jpg

Wersja off...

post-1946-0-12127700-1362943411_thumb.jpg

Wersja przyjazna środowisku

post-1946-0-33984100-1362942287_thumb.jpg

Chciałam dodać jeszcze wersję z właścicielką...ale limit nie pozwala, no co zrobić :smile:

If you think you don't need a helmet, you probably don't.

kąpiel w błocie dobra na cere :smile:

sprawdzałeś? :P

super motocykl gratuluję :smile:

Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ...

Mój koleżka ma taki sam, sprzęcik niezawodny, przyjemny i godny polecenia :smile:

Z tą niezawodnością to różne krążą opinie, oczywiście kwestia dbania i stanu konkretnego egzemplarza.

Przyjemny i godny polecenia.... dla kobietki spośród wszystkich pseudo enduro jest ciekawy :smile:

Wielu pięknych i ciekawych wypraw Ewo i bezawaryjności :smile:

Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :riding: