RobsonKLE500 Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2013 Witam wszystkich bardzo gorąco, na imię mam Robert, mam 22 lata. Jestem studentem i dodatkowo kręce mały biznesik. Jeżdżę Kawasaki KLE 500, ale myślę o czymś mocniejszym moja przygoda z motocyklami rozpoczęła się w sumie od nieśmiertelnej motorynki ROMET, poźniej były przeróżne motorowery, jeden trójkołowiec a później pierwsze "poważniejsze" moto Honda MTX 125, na którym przejeździłem kupę kilometrów w różnym terenie. Już nie mogę się doczekać pierwszego wypadu, także oby do wiosny i mam nadzieję do zobaczenia 0 Cytuj
Suchy-wolk Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2013 Witamy 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl
Dann Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2013 Strzała 0 Cytuj Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr,
chylon Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2013 powitać 0 Cytuj Auto Szkoła - Girls School - Łódź - Nauka jazdy dla kobiet biuro@girlsschool.pl tel.: 666-033-039
Emil89 Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2013 Siemanko 0 Cytuj Żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro, marz tak jakbyś miał żyć wiecznie...
Julka Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2013 cześć 0 Cytuj Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Kwaśna Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2013 witaj :bye: AgaJaga ależ zapomniałaś o czymś :woot: - Trzeba kolegę poprosić żeby FOTKĘ wstawił!!!!! Oni od razu się upominają o zdjęcia jak nowa dziewczyna się loguje !!! hi hi 0 Cytuj