kosmaty Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 witam, czy znalazłaby się jakaś dobra duszyczka która mi pomoże zdiagnozować problem w moim moto? wszystko kręci itd ale nie chce zagdakać, już nie mam pojęcia co to może być, fajnie by było gdyby ktoś mógł podjechać kto się zna i zerknąć o co kaman. Mieszkam w okolicach CZMP please pomóżcie 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrubY Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 W przyszłym tygodniu prawdopodobnie wracam ze zwolnienia do pracy to mógłbym podjechać zobaczyć. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Tomek z całym szacunkiem, ale nikt nie rzuci się, żeby pędzić do Twojego moto skoro nie podałeś w ogóle żadnych objawów Pierwsze primo - skoro wszystko kręci, a jednak nie odpala to może podładuj akumulator. Po drugie - czy jak odkładałeś moto na zimę, to wszystko grało czy miałeś problemy np. z zalewaniem gaziorów albo problemy z obrotami? Po trzecie - napisz czy masz moto na wtrysku czy na gaziorach, bo może się gnojek po prostu zalewa po tak długiej przerwie i trzeba mocnego pier**l***cia, aby pokręciło rozrusznikiem :woot: 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Królu Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 na bank sa to gaźniki bo to gsxf600, jak po zimie to sie stało to przekrec kranik na pozycje pri, czyli kórek pionowo, odczekaj chwile, az paliwo wypełni gazniki i spróbuj 0 Cytuj HONDA CBR 929RR KAWASAKI ZX10R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthur Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Ale wcześniej zatankuj, bo może pusto w baku jest 0 Cytuj "Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikey Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Z tego co wiem w GSXFach jest pompka podciśnieniowa - tak jak w mojej XJ600, więc znam ten ból Jeżeli masz iskrę na świecach to ja obstawiam, że możesz po prostu nie mieć paliwa w gaźnikach. Przełącz kranik w pozycję PRI i zostaw tak na kilka minut - paliwo powinno grawitacyjnie napłynąć do gaźników. Musi być go jednak dużo w baku (ponad poziom gaźników), bo w przeciwnym nic z tego nie wyjdzie. Możesz też mieć skopany kranik ( tak jak ja) i wtedy musisz się nakręcić rozrusznikiem, aż zalejesz gaźniki i w końcu jajko zamruczy W takich maszynach o konstrukcji cepa nie ma się za bardzo co zj***ć ... Sprawdź iskrę i zalej gaźniki, powinno pomóc 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Pokręć rozrusznikiem, wykręć świece i zobacz czy mokra jest. Jak tak to podgrzej je palnikiem i wtedy odpal W przypadku gdy to nie pomorze to iskrę sprawdź Edytowane 6 Marca 2013 przez Olo (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Suchy skoro pisze, że moto kręci a nic z tego to fakt faktem, że jak bedzie kręciłi kręcił to wkońcu on się wyczerpie. Jednak po zimie trudniej jest odpalić moto, Olo podrzewanie świecy palnikiem to jakiś sposób z komarków? Najpierw zaczął bym od sprawdzenia iskry. Kosmaty jeśli by Ci sie zalewał to czułbyś wyraźnie benzyne, jeśli benzyna nie splywa zacząłbym też od sprawdzenia odpowietrzenia baku, bo jeśli bedzie to nie drożne nie bedzie spływać benzyna z zatkanego baku. Edytowane 6 Marca 2013 przez AndrzejCBRF2 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyygy Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 odkręć kranik dopływu paliwa Ps, a może go na hol.... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Olo podrzewanie świecy palnikiem to jakiś sposób z komarków? . To logiczne myślenie i znanie się trochę na fizyce... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 odpowiadam: 1-nie oczekuję że wszyscy rzucą swoje zadania i przylecą do mnie tylko jakby ktoś był w pobliżu to by zerknął fachowym okiem 2-kranik działa bo jak przekręcam na pri to spływa swobodnie. 3-moto przed zimą jak i jeszcze miesiąc temu był sprawny bo odpalałem, zimowany w domu także nie zaznał mrozu 4-jest na gaźnikach 5-jak sprawdzić iskrę ? 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 5-odkręć kuchenkę gazową, poczekaj aż pomieszczenie w którym znajduje się motocykl dość dobrze wypełni się gazem. spróbuj odpalić moto. jeśli nie wybuchnie - znaczy, że nie ma iskry 0 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 5-odkręć kuchenkę gazową, poczekaj aż pomieszczenie w którym znajduje się motocykl dość dobrze wypełni się gazem. spróbuj odpalić moto. jeśli nie wybuchnie - znaczy, że nie ma iskry Hahaha dobre jaquzi:) a tak na poważnie to wykęć swieczki z cylindrów i sprawdź każdą ze świec dokladając do cylindra. Robisz to tak: Wykrecasz 4 świece i zaczynasz po kolei dokładasz do masy, może być to cylinder i przekręcasz rozrusznikiem, sprawdzasz wszystkie. Jesli jest iskra szukasz w dopływie paliwa.P.S sprawdzałeś odpowietrzenie baku? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 nie sprawdziłem ale raczej jest ok bo na pri paliwo swobodnie się lało 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 GieeSiXeFa? ... a nie odpalałeś moto zimą "na chwilkę"...? ... CR9EK z NGK albo odpowiednik z Denso świeczki sprawdź - padają jak muchy w tych motocyklach - w takich właśnie okolicznościach - jedno "dobre" odpalenie i możesz je wyrzucić do kosza... pisałem już gdzieś o tym. 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gulek Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 działkowy -powiem szczerze że przez dwa sezony miałem nieprzyjemność odpalania po śnie zimowym stare jajko 600 czy to na starych czy nowych świecach i nie spotkałem się że uwaliło by w nim świece ,pomimo że mega wiele było kręcone aby badziewie odpaliło za to wiem na pewno że gsxf400 małe jajko ma właśnie takie problemy ze świecami pozdrawiam cię 0 Cytuj TZR 80RR->GSXR 600K2->CBR 600 RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Ja tez stawiam ze to świece. 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 że uwaliło by w nim świece To się spotkasz z tym jak zamontujesz świeczki j.w. i odpalisz kilka razy moto na chwilkę- a będzie pracował na 2-3 garki i wtedy co ku..... jest 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marsel Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Aa co dzialo się z aku przez zime ? Cały czas w moto stal czy był podładowywany ? Chyba zacząłbym od najbanalniejszej sprawy jaką jest akumulator 0 Cytuj http://www.babelkowy-swiat.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyq Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Jak już ktoś wcześniej wspomniał: po pierwsze primo sprawdzić iskrę na świecach. Jak jest prąd to czy świece suche czy mokre. Jak suche wiadomo, paliwo nie dochodzi. Odkręcić kranik, poczekać dłuższą chwilę i próbować. Są jeszcze wiejskie patenty w stylu samostart czy inne plaki do wlotu powietrza albo wstrzyknąć paliwo bezpośrednio do cylindrów (np. strzykawką), wkręcić świece i wtedy zakręcić rozrusznikiem. Powinien załapać. Teraz pewnie wypowiedzą się forumowi fachowcy: plakiem to można wueskę itd. Tak, potwierdzam, nie polecam takich metod do japonii, nie biorę za to odpowiedzialności, GSX-owi plak może zaszkodzić. Ja swoją DR po zimie zawsze odpalam metodą na "złoty strzał" czyli kranik odkręcam na paręnaście minut, potem trochę pokręcę rozrusznikiem. Jak nie załapie to strzykawka z benzyną, strzał do cylindra, wkręcam świecę i rozrusznik. Musi zagadać. Jak już zapyrkocze to po paru obrotach odpala. Z tym że w DR jest tylko jedna świeca i to na wierzchu, nie 4 pochowane. Na szczęście z Trampkiem nie mam takich problemów, odpalił po zimie w nieogrzewanym garażu praktycznie od razu.No i moim zdaniem takie zimowe "przepalanie" na chwilę więcej może zaszkodzić niż pomóc. Jak się silnik i świece nie zdążyły dogrzać przed zgaszeniem to pewnie po kilku takich razach już po świecach.Generalnie zacznij od sprawdzenia iskry na świecach 0 Cytuj "...nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem..." http://bikepics.com/members/bzyq/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 dzięki serdeczne za podpowiedzi, dzisiaj jadę kupić klucz do świec i będę grzebał 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyq Opublikowano 8 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 daj później znać czy się udało 0 Cytuj "...nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem..." http://bikepics.com/members/bzyq/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreklodz Opublikowano 8 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Świeczki drogie nie są więc możesz zmienić - jeśli to nie one to zostaną na później. Ciesz się że nie masz motocykla z jedną świeczką odpalanego na kopkę 0 Cytuj Tylko Honda -> XL600V + XR400R = Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 CR9EK z NGK albo odpowiednik z Denso rozumiem że konkretnie takich mam szukać? Znacie jakiś nie drogi sklep z częściami do moto? 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massi Opublikowano 8 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 nie wiem czy masz alarm ale u znajomego się kiedyś "zawiesił" sprawdzaliśmy wszystko aż w końcu odpięliśmy akumulator na kilka minut i ożył... więc jeśli masz alarm to polecam odpiąć aku na kilka min 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.