Jump to content

Help! Nie Chce Odpalić


kosmaty
 Share

Recommended Posts

witam, czy znalazłaby się jakaś dobra duszyczka która mi pomoże zdiagnozować problem w moim moto? wszystko kręci itd ale nie chce zagdakać, już nie mam pojęcia co to może być, fajnie by było gdyby ktoś mógł podjechać kto się zna i zerknąć o co kaman. Mieszkam w okolicach CZMP please pomóżcie :sad2:

Link to comment
Share on other sites

W przyszłym tygodniu prawdopodobnie wracam ze zwolnienia do pracy to mógłbym podjechać zobaczyć.

Link to comment
Share on other sites

Tomek z całym szacunkiem, ale nikt nie rzuci się, żeby pędzić do Twojego moto skoro nie podałeś w ogóle żadnych objawów  :whistling:

 

Pierwsze primo - skoro wszystko kręci, a jednak nie odpala to może podładuj akumulator. 

Po drugie - czy jak odkładałeś moto na zimę, to wszystko grało czy miałeś problemy np. z zalewaniem gaziorów albo problemy z obrotami?

Po trzecie - napisz czy masz moto na wtrysku czy na gaziorach, bo może się gnojek po prostu zalewa po tak długiej przerwie i trzeba mocnego pier**l***cia, aby pokręciło rozrusznikiem  :woot:

Budujesz dom lub remontujesz mieszkanie? Zajrzyj na www.wega-lodz.pl

Link to comment
Share on other sites

na bank sa to gaźniki bo to gsxf600, jak po zimie to sie stało to przekrec kranik na pozycje pri, czyli kórek pionowo, odczekaj chwile, az paliwo wypełni gazniki i spróbuj 

HONDA CBR 929RR icon3.png

KAWASAKI ZX10R   icon3.png

Link to comment
Share on other sites

Ale wcześniej zatankuj, bo może pusto w baku jest :smile:

"Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu,,

Link to comment
Share on other sites

Z tego co wiem w GSXFach jest pompka podciśnieniowa - tak jak w mojej XJ600, więc znam ten ból :decayed:  Jeżeli masz iskrę na świecach  to ja obstawiam, że możesz po prostu nie mieć paliwa w gaźnikach.  

 

Przełącz kranik w pozycję PRI i zostaw tak na kilka minut - paliwo powinno grawitacyjnie napłynąć do gaźników. Musi być go jednak dużo w baku (ponad poziom gaźników), bo w przeciwnym nic z tego nie wyjdzie.

     

Możesz też mieć skopany kranik ( tak jak ja) i wtedy musisz się nakręcić rozrusznikiem, aż zalejesz gaźniki i w końcu jajko zamruczy  B)

 

W takich maszynach o konstrukcji cepa nie ma się za bardzo co zj***ć ... Sprawdź iskrę i zalej gaźniki, powinno pomóc ;)  

150270.png

Link to comment
Share on other sites

Pokręć rozrusznikiem, wykręć świece i zobacz czy mokra jest. Jak tak to podgrzej je palnikiem i wtedy odpal ;) W przypadku gdy to nie pomorze to iskrę sprawdź

Edited by Olo (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Suchy skoro pisze, że moto kręci a nic z tego to fakt faktem, że jak bedzie kręciłi kręcił to wkońcu on się wyczerpie. Jednak po zimie trudniej jest odpalić moto, Olo podrzewanie świecy palnikiem to jakiś sposób z komarków? Najpierw zaczął bym od sprawdzenia iskry. Kosmaty jeśli by Ci sie zalewał to czułbyś wyraźnie benzyne, jeśli benzyna nie splywa zacząłbym też od sprawdzenia odpowietrzenia baku, bo jeśli bedzie to nie drożne nie bedzie spływać benzyna z zatkanego baku.

Edited by AndrzejCBRF2 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

 Olo podrzewanie świecy palnikiem to jakiś sposób z komarków? .

To logiczne myślenie i znanie się trochę na fizyce... 

Link to comment
Share on other sites

odpowiadam:

1-nie oczekuję że wszyscy rzucą swoje zadania i przylecą do mnie tylko jakby ktoś był w pobliżu to by zerknął fachowym okiem

2-kranik działa bo jak przekręcam na pri to spływa swobodnie.

3-moto przed zimą jak i jeszcze miesiąc temu był sprawny bo odpalałem, zimowany w domu także nie zaznał mrozu :P

4-jest na gaźnikach

5-jak sprawdzić iskrę ? :decayed:

Link to comment
Share on other sites

5-odkręć kuchenkę gazową, poczekaj aż pomieszczenie w którym znajduje się motocykl dość dobrze wypełni się gazem. spróbuj odpalić moto. jeśli nie wybuchnie - znaczy, że nie ma iskry ;)

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/
avatar2.jpg

Link to comment
Share on other sites

5-odkręć kuchenkę gazową, poczekaj aż pomieszczenie w którym znajduje się motocykl dość dobrze wypełni się gazem. spróbuj odpalić moto. jeśli nie wybuchnie - znaczy, że nie ma iskry ;)

Hahaha dobre jaquzi:) a tak na poważnie to wykęć swieczki z cylindrów i sprawdź każdą ze świec dokladając do cylindra. Robisz to tak: Wykrecasz 4 świece i zaczynasz po kolei dokładasz do masy, może być to cylinder i przekręcasz rozrusznikiem, sprawdzasz wszystkie. Jesli jest iskra szukasz w dopływie paliwa.P.S sprawdzałeś odpowietrzenie baku?

Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

GieeSiXeFa? ... a nie odpalałeś moto zimą "na chwilkę"...? :whistling: ... CR9EK z NGK albo odpowiednik z Denso :smile:

świeczki sprawdź - padają jak muchy w tych motocyklach - w takich właśnie okolicznościach - jedno "dobre" odpalenie i możesz je wyrzucić do kosza... pisałem już gdzieś o tym.

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Link to comment
Share on other sites

działkowy -powiem szczerze że przez dwa sezony miałem nieprzyjemność odpalania po śnie zimowym stare jajko 600 czy to na starych czy nowych świecach i nie spotkałem się że uwaliło by w nim świece ,pomimo że mega wiele było kręcone aby badziewie odpaliło

 

za to wiem na pewno że gsxf400 małe jajko ma właśnie takie problemy ze świecami :smile:

 

pozdrawiam cię

TZR 80RR->GSXR 600K2->CBR 600 RR

Link to comment
Share on other sites

Łukasz_Sob

 

że uwaliło by w nim świece

 

To się spotkasz z tym jak zamontujesz świeczki j.w. i odpalisz kilka razy moto na chwilkę- a będzie pracował na 2-3 garki   i wtedy   co ku..... jest

http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE
Link to comment
Share on other sites

Jak już ktoś wcześniej wspomniał: po pierwsze primo sprawdzić iskrę na świecach. Jak jest prąd to czy świece suche czy mokre. Jak suche wiadomo, paliwo nie dochodzi. Odkręcić kranik, poczekać dłuższą chwilę i próbować. Są jeszcze wiejskie patenty w stylu samostart czy inne plaki do wlotu powietrza albo wstrzyknąć paliwo bezpośrednio do cylindrów (np. strzykawką), wkręcić świece i wtedy zakręcić rozrusznikiem. Powinien załapać. Teraz pewnie wypowiedzą się forumowi fachowcy: plakiem to można wueskę itd. Tak, potwierdzam, nie polecam takich metod do japonii, nie biorę za to odpowiedzialności, GSX-owi plak może zaszkodzić. Ja swoją DR po zimie zawsze odpalam metodą na "złoty strzał" czyli kranik odkręcam na paręnaście minut, potem trochę pokręcę rozrusznikiem. Jak nie załapie to strzykawka z benzyną, strzał do cylindra, wkręcam świecę i rozrusznik. Musi zagadać. Jak już zapyrkocze to po paru obrotach odpala. Z tym że w DR jest tylko jedna świeca i to na wierzchu, nie 4 pochowane. Na szczęście z Trampkiem nie mam takich problemów, odpalił po zimie w nieogrzewanym garażu praktycznie od razu.No i moim zdaniem takie zimowe "przepalanie" na chwilę więcej może zaszkodzić niż pomóc. Jak się silnik i świece nie zdążyły dogrzać przed zgaszeniem to pewnie po kilku takich razach już po świecach.Generalnie zacznij od sprawdzenia iskry na świecach :smile:

"...nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem..."

http://bikepics.com/members/bzyq/

Link to comment
Share on other sites

piotreklodz

Świeczki drogie nie są więc możesz zmienić - jeśli to nie one to zostaną na później.

 

Ciesz się że nie masz motocykla z jedną świeczką odpalanego na kopkę B)

Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :riding:

Link to comment
Share on other sites

nie wiem czy masz alarm ale u znajomego się kiedyś "zawiesił" sprawdzaliśmy wszystko aż w końcu odpięliśmy akumulator na kilka minut i ożył... więc jeśli masz alarm to polecam odpiąć aku na kilka min

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...