Skocz do zawartości

Help! Nie Chce Odpalić


kosmaty

Rekomendowane odpowiedzi

witam, czy znalazłaby się jakaś dobra duszyczka która mi pomoże zdiagnozować problem w moim moto? wszystko kręci itd ale nie chce zagdakać, już nie mam pojęcia co to może być, fajnie by było gdyby ktoś mógł podjechać kto się zna i zerknąć o co kaman. Mieszkam w okolicach CZMP please pomóżcie :sad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek z całym szacunkiem, ale nikt nie rzuci się, żeby pędzić do Twojego moto skoro nie podałeś w ogóle żadnych objawów  :whistling:

 

Pierwsze primo - skoro wszystko kręci, a jednak nie odpala to może podładuj akumulator. 

Po drugie - czy jak odkładałeś moto na zimę, to wszystko grało czy miałeś problemy np. z zalewaniem gaziorów albo problemy z obrotami?

Po trzecie - napisz czy masz moto na wtrysku czy na gaziorach, bo może się gnojek po prostu zalewa po tak długiej przerwie i trzeba mocnego pier**l***cia, aby pokręciło rozrusznikiem  :woot:

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na bank sa to gaźniki bo to gsxf600, jak po zimie to sie stało to przekrec kranik na pozycje pri, czyli kórek pionowo, odczekaj chwile, az paliwo wypełni gazniki i spróbuj 

HONDA CBR 929RR icon3.png

KAWASAKI ZX10R   icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem w GSXFach jest pompka podciśnieniowa - tak jak w mojej XJ600, więc znam ten ból :decayed:  Jeżeli masz iskrę na świecach  to ja obstawiam, że możesz po prostu nie mieć paliwa w gaźnikach.  

 

Przełącz kranik w pozycję PRI i zostaw tak na kilka minut - paliwo powinno grawitacyjnie napłynąć do gaźników. Musi być go jednak dużo w baku (ponad poziom gaźników), bo w przeciwnym nic z tego nie wyjdzie.

     

Możesz też mieć skopany kranik ( tak jak ja) i wtedy musisz się nakręcić rozrusznikiem, aż zalejesz gaźniki i w końcu jajko zamruczy  B)

 

W takich maszynach o konstrukcji cepa nie ma się za bardzo co zj***ć ... Sprawdź iskrę i zalej gaźniki, powinno pomóc ;)  

150270.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokręć rozrusznikiem, wykręć świece i zobacz czy mokra jest. Jak tak to podgrzej je palnikiem i wtedy odpal ;) W przypadku gdy to nie pomorze to iskrę sprawdź

Edytowane przez Olo (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suchy skoro pisze, że moto kręci a nic z tego to fakt faktem, że jak bedzie kręciłi kręcił to wkońcu on się wyczerpie. Jednak po zimie trudniej jest odpalić moto, Olo podrzewanie świecy palnikiem to jakiś sposób z komarków? Najpierw zaczął bym od sprawdzenia iskry. Kosmaty jeśli by Ci sie zalewał to czułbyś wyraźnie benzyne, jeśli benzyna nie splywa zacząłbym też od sprawdzenia odpowietrzenia baku, bo jeśli bedzie to nie drożne nie bedzie spływać benzyna z zatkanego baku.

Edytowane przez AndrzejCBRF2 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Olo podrzewanie świecy palnikiem to jakiś sposób z komarków? .

To logiczne myślenie i znanie się trochę na fizyce... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowiadam:

1-nie oczekuję że wszyscy rzucą swoje zadania i przylecą do mnie tylko jakby ktoś był w pobliżu to by zerknął fachowym okiem

2-kranik działa bo jak przekręcam na pri to spływa swobodnie.

3-moto przed zimą jak i jeszcze miesiąc temu był sprawny bo odpalałem, zimowany w domu także nie zaznał mrozu :P

4-jest na gaźnikach

5-jak sprawdzić iskrę ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5-odkręć kuchenkę gazową, poczekaj aż pomieszczenie w którym znajduje się motocykl dość dobrze wypełni się gazem. spróbuj odpalić moto. jeśli nie wybuchnie - znaczy, że nie ma iskry ;)

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆
avatar2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5-odkręć kuchenkę gazową, poczekaj aż pomieszczenie w którym znajduje się motocykl dość dobrze wypełni się gazem. spróbuj odpalić moto. jeśli nie wybuchnie - znaczy, że nie ma iskry ;)

Hahaha dobre jaquzi:) a tak na poważnie to wykęć swieczki z cylindrów i sprawdź każdą ze świec dokladając do cylindra. Robisz to tak: Wykrecasz 4 świece i zaczynasz po kolei dokładasz do masy, może być to cylinder i przekręcasz rozrusznikiem, sprawdzasz wszystkie. Jesli jest iskra szukasz w dopływie paliwa.P.S sprawdzałeś odpowietrzenie baku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działkowy emeryt

GieeSiXeFa? ... a nie odpalałeś moto zimą "na chwilkę"...? :whistling: ... CR9EK z NGK albo odpowiednik z Denso :smile:

świeczki sprawdź - padają jak muchy w tych motocyklach - w takich właśnie okolicznościach - jedno "dobre" odpalenie i możesz je wyrzucić do kosza... pisałem już gdzieś o tym.

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działkowy -powiem szczerze że przez dwa sezony miałem nieprzyjemność odpalania po śnie zimowym stare jajko 600 czy to na starych czy nowych świecach i nie spotkałem się że uwaliło by w nim świece ,pomimo że mega wiele było kręcone aby badziewie odpaliło

 

za to wiem na pewno że gsxf400 małe jajko ma właśnie takie problemy ze świecami :smile:

 

pozdrawiam cię

TZR 80RR->GSXR 600K2->CBR 600 RR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już ktoś wcześniej wspomniał: po pierwsze primo sprawdzić iskrę na świecach. Jak jest prąd to czy świece suche czy mokre. Jak suche wiadomo, paliwo nie dochodzi. Odkręcić kranik, poczekać dłuższą chwilę i próbować. Są jeszcze wiejskie patenty w stylu samostart czy inne plaki do wlotu powietrza albo wstrzyknąć paliwo bezpośrednio do cylindrów (np. strzykawką), wkręcić świece i wtedy zakręcić rozrusznikiem. Powinien załapać. Teraz pewnie wypowiedzą się forumowi fachowcy: plakiem to można wueskę itd. Tak, potwierdzam, nie polecam takich metod do japonii, nie biorę za to odpowiedzialności, GSX-owi plak może zaszkodzić. Ja swoją DR po zimie zawsze odpalam metodą na "złoty strzał" czyli kranik odkręcam na paręnaście minut, potem trochę pokręcę rozrusznikiem. Jak nie załapie to strzykawka z benzyną, strzał do cylindra, wkręcam świecę i rozrusznik. Musi zagadać. Jak już zapyrkocze to po paru obrotach odpala. Z tym że w DR jest tylko jedna świeca i to na wierzchu, nie 4 pochowane. Na szczęście z Trampkiem nie mam takich problemów, odpalił po zimie w nieogrzewanym garażu praktycznie od razu.No i moim zdaniem takie zimowe "przepalanie" na chwilę więcej może zaszkodzić niż pomóc. Jak się silnik i świece nie zdążyły dogrzać przed zgaszeniem to pewnie po kilku takich razach już po świecach.Generalnie zacznij od sprawdzenia iskry na świecach :smile:

"...nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem..."

http://bikepics.com/members/bzyq/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeczki drogie nie są więc możesz zmienić - jeśli to nie one to zostaną na później.

 

Ciesz się że nie masz motocykla z jedną świeczką odpalanego na kopkę B)

Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :riding:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

CR9EK z NGK albo odpowiednik z Denso

rozumiem że konkretnie takich mam szukać? Znacie jakiś nie drogi sklep z częściami do moto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy masz alarm ale u znajomego się kiedyś "zawiesił" sprawdzaliśmy wszystko aż w końcu odpięliśmy akumulator na kilka minut i ożył... więc jeśli masz alarm to polecam odpiąć aku na kilka min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...