fred89 Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2013 (edytowane) Witam serdecznie.Znalazłem się na forum ponieważ jak każdy z Was nie mogę przejść obojętnie obok warkotu silnika i kuszących opływowych kształtów owiewek .Po przejrzeniu Waszego forum pomyślałem, że chętnie dołączę do tak wybitnych forumowiczów, którzy stworzyli bardzo rodzinną atmosferę na forum.Mam na imię Sylwester, jestem grafikiem i specjalistą ds. marketingu w branży motoryzacyjnej.Od dawna zafascynowany motocyklami, z romansami z kilkoma ślicznotkami... a teraz przyszła w końcu pora na coś większego .PozdrawiamFRED89P.S.Gdyby ktoś miał cynk o wartej uwagi 600cm3 w łódzkim lub okolicy to proszę o info na maila ap5sh[at]wp.pl , gg 7565685 lub PW Dla Informatora wysokoprocentowy prezent - po kupnie Jestem zainteresowany Hondą CBR F3 / F4, Yamaha YZF 600R Thundercat, ZX6R, GSXR 600 itp. (cena max. do 7-8.000zł) Edytowane 2 Marca 2013 przez fred89 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj
Suchy-wolk Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2013 Powitać serdecznie Sylwek 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl
Dann Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2013 Strzała :bye: :bye: po niku widac że rocznik 89 więc jest nas coraz więcej 0 Cytuj Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr,
Thebestof78 Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2013 Hej 0 Cytuj Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ...
Arthur Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2013 Cześć 0 Cytuj "Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu,,