chippe Posted February 20, 2013 Report Share Posted February 20, 2013 By tradycja stało się zadość, (niektórzy się śmieją, że nie wytrzymuje dłużej niż sezon by coś nie przerobić w moim moto) na zbliżający się sezon znów czekają mnie nowinki i przeróbki. Może nie takie drastyczne i całościowe jak w sezonie 2009 i 2012 ale jednak Nadeszła pora przerobić go teraz na bagerra... By miało to ręce i nogi, i pasowało do siebie, postanowiłem nie jak to było w planach kupować kufrów od HD Road Kinga i je przerabiać (wydłużać ku dołowi) http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/30/37/51/84/3037518461 a zrobić od początku pasujące tylko do mojego egzemplarza, by były identyczne jak mój tylni błotnik. Najpierw przymiarka i zastanawianie się ile obciąć i czy prostopadle do podłoża czy ukośnie... Zdecydowałem się że fajniej będzie pod skosem, tylko ile? Przy pomocy dwóch silnych kolegów, na postoju nachyliliśmy moto tak by przednie podesty dotknęły ziemi, to mi dało orientacje jak wysoko przyciąć kufry. tak wygląda projekt wstępnie i częściowo wykonany, a mniej więcej tak, powinien wyglądać po skończeniu prac. oczywiście miedzy kuframi, a błotnikiem muszą wejść kierunki z zintegrowanym światłem stopu i pozycyjnym. do tego trzeba obciąć i zaadaptować końcowe wydechy, bo te które mam są za długie (sięgają do osi tylnego koła, gdzie będzie prawy kufer) i obie rury będą złączone w jedną. powinny wyglądać mniej więcej tak. dodatkowo myślę o przerobieniu moich podestów na takie Do tego zastanawiam się gdzie i jak umieścić tablice rejestracyjną... Na początku myślałem by na lewym kufrze, ale psuło by to wizerunek, a na dodatek kufry maja być zdejmowane, wiec pomysł umieszczenia tablicy na kufrach odpadł w przedbiegach. Pozostało umieścić ją na błotniku, ale jak zrobić to ze smakiem... No i wtedy przypomniał mi się piękny Ducati Diavel Poszukałem poszperałem i znalazłem... i postanowiłem zrobić takie mocowanie!!! Znając życie jeszcze parę drobiazgów wyjdzie w praniu i trzeba będzie je wdrożyć w życie, ale co będzie to zobaczymy już w niedalekiej przyszłości... O pracach postaram się informować w miarę na bieżąco. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lans Posted February 20, 2013 Report Share Posted February 20, 2013 Moim zdaniem teraz juz przekombinowałeś... Ale Twoja maszyna i Tobie ma się podobać Co do tego mocowania tablicy, fajnie wygląda przy tej maszynie ze zdjęcia, ale do takich szerokich kufrôw może nie pasować. Nie lepiej na blotniku ? Zawiasy lepiej zrób wewnętrzne, w środku kutrów. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chippe Posted February 20, 2013 Author Report Share Posted February 20, 2013 (edited) bagger to bagger, taki styl motocyklowy ktory charakteryzuje sie pewnymi cechami i musi tak być mocowanie tablicy jest swietne, ale jest to wyłącznie przyklad, ja bede miał robione podobnie do tego, ale jak wszystko pozostałe musi do mojego sprzęta pasować. Poza tym będą w niego wkomponowane wszystkie tylne swiatła. Zawiasy będą w środku, zdjęcie przedstawia tylko miejsce ich mocowania Edited February 20, 2013 by chippe (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Posted February 20, 2013 Report Share Posted February 20, 2013 chippe, tak popatrzyliśmy na zdjęcia... no i nas oświeciło Przecież my się poznaliśmy na zlocie w Kole Heheheeee... tą maszynę to wszędzie poznam Pozdrówki od ekipy aerografii ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elfeti Posted February 21, 2013 Report Share Posted February 21, 2013 Super, że komuś się jeszcze chce robić takie rzeczy robić, szblony, wycinanki, ciągle coś przerabiać, dodawać, dzielić się z ludźmi pomysłami itp... kurcze ale nadal nie podoba mi się to malowanie 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyygy Posted February 21, 2013 Report Share Posted February 21, 2013 moto lekko charakterystyczne w zasadzie to blacha Ci nie jest potrzebna. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chippe Posted February 21, 2013 Author Report Share Posted February 21, 2013 chippe, tak popatrzyliśmy na zdjęcia... no i nas oświeciło Przecież my się poznaliśmy na zlocie w Kole Heheheeee... tą maszynę to wszędzie poznam Pozdrówki od ekipy aerografii ... tak juz pamietam... w tym roku tez mam w planach zlot w kole pozdrawiam 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chippe Posted February 25, 2013 Author Report Share Posted February 25, 2013 wstępny projekt mocowania tablicy rejestracyjnej z wkomponowanymi tylnymi światłami Dokonałem czynności zakupu http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/30/50/39/98/3050399888zintegrowanych kierunkowskazów... po 3 latach jeżdżenia z wcześniejszymi bez homologacji przyszedł czas na bardziej dozwolone 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blazej Posted May 7, 2013 Report Share Posted May 7, 2013 i co dalej z przeróbkami, lubię czytać takie tematy i doczekać się efektów nie mogę, mimo że nie mój sprzęt widziałem moto i właściciela w zgierzu ale mimo że staliśmy obok nie zdążyłem się przyjrzeć - chyba szybko zwialiście 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szara Posted May 7, 2013 Report Share Posted May 7, 2013 Właśnie, ciekawi mnie jak teraz wygląda 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chippe Posted May 18, 2013 Author Report Share Posted May 18, 2013 (edited) przerobiłem, skróciłem wydechy by zrobić miejsce dla kufrów. zamontowałem nowe podesty =========================================================================================================== kufry sie cały czas robią, a raczej ja je osobiscie robie dlatego to tak mozolnie idzie co troche wyskakują jakies niedogodności i trzeba uwzględniać je na bieżąco by nie zepsuć juz tego co jest i nie zmarnować czasu i materiału... powoli już widać koniec tych prac. Kufry są zrobione z trzech materiałów: od góry włókno szklane z żywicą, czyli to co zamówiłem w firmie plastbike, strona wewnętrzna, czyli od strony motoru z blachy aluminiowej (bo jest łatwa w obróbce), a od strona zewnętrzna i spód kufrów z poliwęglanu, (bo jest baaaardzo odporny na uderzenia i odkształcenia)! wszystko łączone specjalnymi klejami do poliwęglanu, żywicą epoksydową i klejem Mamut http://www.mamutglue.pl/ i nitami. NIE MA PRAWA NIC PUŚCIĆ dzis będę nakładał specjalną szpachlówkę do plastików,montował zawiasy do drzwiczek i zamki. ======================================================================================================= kupiłem po 4 takie zawiasy na kufer i trzeba było je zespawać ze sobą by wyszedł jeden długi zawias. nastepnie przykleiłem klejem Mamut te zawiasy do kufrów i drzwiczek i musiałem sfazować kanty by sie lepiej otwierały. ======================================================================================================== dorobiłem zawiasy, zamki na kluczyk, uszczelnienia i pierwszą szpachel. Kufry prawie gotowe Edited May 18, 2013 by chippe (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.B Posted May 18, 2013 Report Share Posted May 18, 2013 Fajnie byłoby, gdyby udało Ci się wpasować stop i migacze w formie długich, pionowych, cienkich ledów między błotnikiem a kuframi. Takimi od szczytu błotnika do ziemi Takie rozwiązanie byłoby na pewno maksymalnie indywidualne... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chippe Posted May 18, 2013 Author Report Share Posted May 18, 2013 Fajnie byłoby, gdyby udało Ci się wpasować stop i migacze w formie długich, pionowych, cienkich ledów między błotnikiem a kuframi. Takimi od szczytu błotnika do ziemi Takie rozwiązanie byłoby na pewno maksymalnie indywidualne... myslałem o tym, nawet pisałem o tym rozwiązaniu w pierwszym poscie, ale... kufry mają być demontowane wiec to rozwiązanie odpada. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chippe Posted May 24, 2013 Author Report Share Posted May 24, 2013 wczoraj pierwsza przymiarka kufrów... nie do konca zadowolony jestem bo są za daleko od błotnika, bede musiał to jakos poprawić i zrobiłem nowe dzwignie zmiany biegów i hamulca teraz trzeba je pomalowac. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konrad85 Posted May 24, 2013 Report Share Posted May 24, 2013 Najpierw przymiarka i zastanawianie się ile obciąć i czy prostopadle do podłoża czy ukośnie... Zdecydowałem się że fajniej będzie pod skosem, tylko ile? Przy pomocy dwóch silnych kolegów, na postoju nachyliliśmy moto tak by przednie podesty dotknęły ziemi, to mi dało orientacje jak wysoko przyciąć kufry. obcięcie pod ukosem to jedno... a doliczyłeś wagę na motocyklu? jak usiądą dwie osoby to wszystko pójdzie w dół 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chippe Posted May 31, 2013 Author Report Share Posted May 31, 2013 (edited) obcięcie pod ukosem to jedno... a doliczyłeś wagę na motocyklu? jak usiądą dwie osoby to wszystko pójdzie w dół oto przymiarka... jak mam podcięte kufry i jak nisko trzeba zejsc by dotknąć podestami drogi, a mimo to jest jeszcze okolo 5cm zapasu by kufry dotykały drogi Edited May 31, 2013 by chippe (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chippe Posted June 3, 2013 Author Report Share Posted June 3, 2013 (edited) dzis zrobiłem takie zaślepki z przyciętej płyty PCV na całej długości pomiędzy kuframi, a błotnikiem, oczywiście przytwierdzone do kufrów, by nie było widać tych szczelin... Edited June 3, 2013 by chippe (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilTsn Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 A czy jak będzie pracować zawieszenie to kufry nie zejdą do ziemi ?Bardzo fajnie to wychodzi 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chippe Posted June 4, 2013 Author Report Share Posted June 4, 2013 oczywiscie ze zawieszenie będzie pracować, ale nie wyobrażam sobie, by wpaść w dużą dziurę przy takim pochyle, czyli jadąc z dużą prędkością... taka sytuacja chyba dla kazdego rodzaju motoru by sie zle skonczyła 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broto Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 fajne dźwignie, ale podesty to się różnią diametralnie od tego co załączyłeś na początku Ale i tak podziwiam za to co robisz. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chippe Posted June 5, 2013 Author Report Share Posted June 5, 2013 podesty to się różnią diametralnie od tego co załączyłeś na początku tak to w trakcie realizacji bywa, ze różne rzeczy ulegają przeróbkom w trakcie prac, tak też było w podestami, uznałem ze takie beda fajniejsze i beda nawiazywac do dzwigni hamulca i zmiany biegów, a to wszystko do mocowań lusterek i klamek hamulca i sprzegła na kierownicy dziś była chyba już ostateczna szpachla i odebrałem ponownie pomalowane dzwignie hamulca i zmiany biegów 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chippe Posted June 11, 2013 Author Report Share Posted June 11, 2013 moze to nie na temat, ale co mi tam 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
badyl12 Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 jesteem w szoku ale bardzo mi sie podoba to co robisz pozdrawiam i czekam na efekt koncowy 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chippe Posted June 14, 2013 Author Report Share Posted June 14, 2013 prace ukonczone!!! co prawda, z koncowego efektu nie jestem do konca zadowolony ale teraz trzeba cieszyć się jazda 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chabas Posted June 14, 2013 Report Share Posted June 14, 2013 "Czarna strona" super się prezentuje Ale ta biała, tak jakby się cała zlewa i wygląda jakby bez wyrazu... No ale i tak gratulacje 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.