Jump to content

Afryka Dzika


Dawid Xrv
 Share

Recommended Posts

Afra jak Afra. Tak to wyglądało w momencie zakupu

post-1749-0-85710300-1361031549_thumb.jpg

post-1749-0-77240700-1361031607_thumb.jpg

post-1749-0-06305900-1361031628_thumb.jpg

post-1749-0-31394700-1361031642_thumb.jpg

Doposażona we wszystko co możliwe w przypadku Afry.

D0 2006 w Niemcowni. Potem w jednych rękach, u gościa który robił jej tylko dobrze.

Na budziku 86 tys. Trochę świata więc zwiedziła.

 

 

Trochę polatałem i w głowie zaświtało by zrobić z niej kultywator. Jak pomyślałem tak zrobiłem, parę maili, porad kumpli co by zapodać i biegusiem przyleciały do mnie jedyne słuszne opony :smile:

post-1749-0-70492400-1361031795_thumb.jpg 

wreszcie zaczęła dobrze gryźć pioch

post-1749-0-48711700-1361031925_thumb.jpg

 

Sezon przeleciał migiem. W Walentego obiecałem jej że ją rozbiorę. Poczuje się jak 100% kobieta. No to ma

post-1749-0-62404500-1361032789_thumb.jpg

 

Powoli szykujemy się do sezonu  :smile:

Link to comment
Share on other sites

wahałem się kiedyś pomiędzy Afryką a VStromem, jednak zdecydowałem się na to drugie, nie mniej jednak bardzo fajny kawał motóra ;)

słuszne opony

w przyszłym sezonie ubiorę podobne kapcie :riding:

Link to comment
Share on other sites

Od razu do tych opon proponuję stopery do uszu :decayed:

 gdzie najczęściej latasz? trzeba się spotkać i może coś wspólnie zaplanować, chodzi mi po głowie Maroko za 2-3 lata, chętny? znam miejsce Agadir - Marrakesz i tam właśnie polatałbym znowu.

Link to comment
Share on other sites

Zeszły sezon wokół komina. Poznawanie maszyny i siebie. Wszak to moje pierwsze moto :decayed: Jak wyskakuję wbijam na Jurę. 

W tym roku spogladamy z kumplem na południowy-wschód. Myślimy Rumunię oblatać. Jeśli tylko dogramy urlopy i nic się nie wysra lecim tam :smile:  Południe nie moje klimaty. Wschód , tam mnie ciągnie

Link to comment
Share on other sites

No, na  takiej Afrykaneczce, to można poszaleć ;)

Cel jest niczym. Podróż wszystkim.

Czechy, Słowacja, Węgry, Serbia, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Albania, Ukraina, Rumunia, Bułgaria, Turcja, Gruzja, Armenia, Azerbejdżan, Rosja, Białoruś, Niemcy, Austria, Belgia, Holandia, Luksemburg, Francja, Włochy+Sycylia, Hiszpania, Maroko, Sahara Zach., Mauretania, Mali, Burkina Faso, Wybrzeże Kości Słoniowej, Ghana, Togo, Benin, Szwecja, Litwa, Łotwa

Link to comment
Share on other sites

 

86 tys  WOW

 

To i tak niewiele :smile: Jeszcze 15 tys i dotrę silnik :decayed: 

Są Afry co mają przebiegi rzędu 150 i sporo wzwyż i  objeżdżają świat dalej :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeśli to realny przebieg i dbasz o wałek zdawczy to jej życie dopiero się zaczyna :biggrin:

 

Afry mają coś w sobie...

Edited by piotreklodz (see edit history)

Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :riding:

Link to comment
Share on other sites

To jak samochód :smile:

Zdziwiłem się troche bo silnik mojej R1, przy przebiegu 55 tys zakończył  żywot  :biggrin:

W dodatku wiekszość motocykli ma cofnięte liczniki do około 20 paru tys , gdyż liczyby powyżej 40 odstraszają klientów, a tu ponad 80 tysi  :biggrin:

Edited by Lans (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Lans, w Afryce czy Transalpie licznika nawet cofać nie trzeba bo ma tylko 5 cyfr i zeruje się sam, czasem po kilka razy :biggrin:

Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :riding:

Link to comment
Share on other sites

bardzo ładna Afryka, czy da się tym codzienne przeloty dom - praca robić... bo zawsze wygląd podpowiadał mi, że to mało poręczne w mieście może być ;) ??

motorcycle.gif
Link to comment
Share on other sites

Jestem pewien, że David przyzna mi rację: DA SIĘ. Jeśli daje się radę w moim przypadku ( a właściwie nie daje, ale normalnie, z frajdą  jeździ po mieście) R 1200 GS ( już widzę, to zdziwienie w oczach u niektórych, jak można czymś takim z gracja poruszać sie w mieście ;)), to i można Afryką. No oczywiście, nie będzie to takie mega poręczne w city jak Kawa Rafała, czy np. mój poprzedni Fazi, bo to i nie te gabaryty i waga, ale ogólnie biorąc wielkiej różnicy w normalnym poruszaniu się po ulicach miast nie widzę - szybko, dynamicznie, sprawnie, a i między puszkami spokojnie się przecisnę. 

Cel jest niczym. Podróż wszystkim.

Czechy, Słowacja, Węgry, Serbia, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Albania, Ukraina, Rumunia, Bułgaria, Turcja, Gruzja, Armenia, Azerbejdżan, Rosja, Białoruś, Niemcy, Austria, Belgia, Holandia, Luksemburg, Francja, Włochy+Sycylia, Hiszpania, Maroko, Sahara Zach., Mauretania, Mali, Burkina Faso, Wybrzeże Kości Słoniowej, Ghana, Togo, Benin, Szwecja, Litwa, Łotwa

Link to comment
Share on other sites

 

Jeśli to realny przebieg i dbasz o wałek zdawczy to jej życie dopiero się zaczyna

Dziś właśnie zdjąłem zdawczą. Jeszcze sporo mięsa :smile: A że nowy napęd wlatuje to przy okazji zmontuję jakąś olejarę   :smile:

 

Jestem pewien, że David przyzna mi rację: DA SIĘ

Masz rację :smile: Spokojnie po mieście da się tym jeździć :smile: Wbrew pozorom, jest to bardzo zwrotny motocykl :smile: Pamiętam moje pierwsze jazdy tym motocyklem. Wyrysowałem sobie ósemkę i jazda. Po 20 minutach spokojnie ją kręciłem a trzeba pamiętać że to moje pierwsze moto jest :smile:

 trza tylko pamietać że waży to ponad 230 kg. i można czasem sobie wstydu narobic przy parkowaniu, gdy nagle okazuje się, że brakuje nogi i  moto się kładzie z głośnym jeeeeeeb :decayed:

 

Link to comment
Share on other sites

Afryki to moje idolki :P Sam ujeżdzam trampka bo afra jest dla mnie za droga i za wysoka :smile: Chętnie zobaczył bym twoją na zywo :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ragavanie, to raczej mit. Przysiadałem się do kilku afryk i wcale nie robiły wrażenia wyższych od trampka.

 

Olejarka świetna sprawa, bardzo przedłuża żywotność napędu i ta wygoda...

 

Zdawczą zmieniaj regularnie co 10tyś bo to klucz do żywotności :smile:

Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :riding:

Link to comment
Share on other sites

Sam ujeżdzam trampka bo afra jest dla mnie za droga i za wysoka

Ile Ci Bozia dała?

U mnie 172 wzrostu i całymi stopami dotykam podłoża. Fakt , kanapa obniżona, ale robi to tylko dobrze kierownikowi bo już dupska na pół nie kroi :smile: Nasłuchałem się i naczytałem, że jak dla mnie za wysoka itp. ale pusciłem to między uszami  :smile:  Na szczęście :smile:

 

 

Zdawczą zmieniaj regularnie co 10tyś bo to klucz do żywotności

Właśnie sobie o wałkach czytam. Trafiłem na temat pt: pospawaj se wałek :decayed:

 

 

Chętnie zobaczył bym twoją na zywo

 

Pewnie będzie okazja. Choćby i w takim Bełchatowie na rozpoczęciu .  Zawsze mozna się zawinąć z parady i polatać :riding:

Edited by Dawid Xrv (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

bardzo ładna Afryka, czy da się tym codzienne przeloty dom - praca robić... bo zawsze wygląd podpowiadał mi, że to mało poręczne w mieście może być ;) ??

Afryki sa cool:). Był to jeden z moich głównych faworytów, ale najpierw zwycięzyła Yamaha XT660, a pozniej BMW  F650 GS Dakar. Oba nieco lzejsze od Afry, ale tez nieco wyzsze. Ja tym lubilem latac po miescie i wlasciwie od kwietnia do listopada dziennie robilem 30km dom-praca-dom. W miescei fajnie miedzy innymi dlatego,ze jak nie bylo miejsca na ulicy to...wskakiwalem na chodnik, albo pas zieleni i do przodu... Zaden kraweznik nie byl im straszny:). Np regularnie omijalem korek pod wiaduktem na Drewnowskiej, jadac gora albo skrecajac w prawo wzdloz torow kolejowych:).

Dozo na trasie:)

ps. na baku wlepla IZI-ego...smutna historia.

pozdro LWG

Edited by Pablos (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...