roger Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 WITAM MAM PROBLEM Z GPZ 500 MIANOWICIE NIEDAWNO ODKUPILEM MOTO OD KOLEGI KTOREMU PADŁ ZAWÓR ON ZAŁOZYL JAKĄS UZYWKE I JEJ NIE DOTAZŁ WIEC ZDJEŁEM GŁOWICE DOTARŁEM ZAWORY I NIC KICHA I NIE PALI DODAM ZE SA ŚWIECE NOWE 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Massi Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 pojawia się pytanie czy dobrze dotarłeś zawory... najlepiej sprawdź kompresje na początek i pomyśl czy wszystko dobrze poskładałeś do kupy 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dann Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 MOże być wiele czynników..od żłe wyregulowanych zaworów , po żle spasowaną głowice po gażniory:P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz_Sob Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 Ode mnie cztery słowa.===> MINA 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger Posted February 12, 2013 Author Report Share Posted February 12, 2013 ZE MINA TO JA WIEM ALE JAKOS MUSZE SOBIE Z TYM PORADZIC DZISIAJ DOTRE WSZYSTKIE ZAWORY I SPRAWFDZE CO I JAK JAK POMOZE TO ODDAM GO DO DOBREGO MEDYKA CO ZROBI TO PO FACHOWEMU 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Posted February 12, 2013 Report Share Posted February 12, 2013 Zacznij od najprostszych spraw... wacha jest?? Iskra jest ?? to powinien chociasz strzelić z wydechu 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger Posted February 13, 2013 Author Report Share Posted February 13, 2013 gpz kicha ale niechce zaskoczyc moze dotarłem zawory zbyt gruba pasto konkretnie 1 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz_Sob Posted February 13, 2013 Report Share Posted February 13, 2013 Tu nie chodzi o pastę jaką zastosowałeś.nie pomyliłeś czasem przewodów WN? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger Posted February 13, 2013 Author Report Share Posted February 13, 2013 sa któtkie wiec niema takiej mozliwosci ale podczas sprawdzania iskry zauwazyłem ze po wyjeciu jednej ze swiec i zakreceniu nie bylo specjalnie oporu tak jakby kompresji brak dodam ze dotarłem tylko zawory wydechowe a ssacych nie moze tu jest przyczyna 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Posted February 13, 2013 Report Share Posted February 13, 2013 Zawsze po wyjęciu świecy, nie masz praktycznie oporu, bo ci wtedy znika komprecha na cylindrze... Może faktycznie poprzestawiałeś coś z wałkami i ci się zawory otwierają w jakiś dziwnych momentach... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger Posted February 14, 2013 Author Report Share Posted February 14, 2013 temat cisnienia mam juz wyjasniony zaworami ssacymi mozna sie golic ,wytarte jak zyletka tylko z ustawieniem rozrzadu mam zagadke bo jak dam na kole magnesowym © prawy tłok w goze to znaki na wałkach sie nie zgrywają a jak dam na (t) na kole magnesowym to znaki pasuja a manual kaze na © 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.