Jump to content

Gpz 500 Kaszle Nie Pali


roger
 Share

Recommended Posts

WITAM MAM PROBLEM Z GPZ 500

MIANOWICIE   NIEDAWNO ODKUPILEM MOTO OD KOLEGI KTOREMU PADŁ ZAWÓR ON ZAŁOZYL JAKĄS UZYWKE I JEJ NIE DOTAZŁ WIEC ZDJEŁEM GŁOWICE DOTARŁEM ZAWORY I NIC KICHA I NIE PALI DODAM ZE SA ŚWIECE NOWE

Link to comment
Share on other sites

pojawia się pytanie czy dobrze dotarłeś zawory... najlepiej sprawdź kompresje na początek i pomyśl  czy wszystko dobrze poskładałeś do kupy

Link to comment
Share on other sites

MOże być wiele czynników..od żłe wyregulowanych zaworów , po żle spasowaną głowice po gażniory:P 

Link to comment
Share on other sites

ZE MINA TO JA WIEM ALE JAKOS MUSZE SOBIE Z TYM PORADZIC

DZISIAJ DOTRE WSZYSTKIE ZAWORY I SPRAWFDZE CO I JAK JAK POMOZE TO ODDAM GO DO DOBREGO MEDYKA CO ZROBI TO PO FACHOWEMU

Link to comment
Share on other sites

sa któtkie wiec niema takiej mozliwosci ale podczas sprawdzania iskry zauwazyłem ze po wyjeciu jednej ze swiec i zakreceniu nie bylo specjalnie oporu

tak jakby kompresji brak

dodam ze dotarłem tylko zawory wydechowe a ssacych nie moze tu jest przyczyna

Link to comment
Share on other sites

Zawsze po wyjęciu świecy, nie masz praktycznie oporu, bo ci wtedy znika komprecha na cylindrze... Może faktycznie poprzestawiałeś coś z wałkami i ci się zawory otwierają w jakiś dziwnych momentach...

Link to comment
Share on other sites

temat cisnienia mam juz wyjasniony

zaworami ssacymi mozna sie golic ,wytarte jak zyletka

tylko z ustawieniem rozrzadu mam zagadke bo jak dam na kole magnesowym © prawy tłok w goze to znaki na wałkach sie nie zgrywają a jak dam na (t) na kole magnesowym to znaki pasuja a manual kaze na ©

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...