Skocz do zawartości

Opona Tył Vtr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Łapiecie się może czy do VTR-y wejdzie na tył oponka 190/50/17? Aktualnie mam 180/55/17, ale muszę kupić na sezon i chyba przyszedł na to czas.

 

Pozdrawiam :smile:

Opublikowano

Ja do swojego poprzedniego moto założyłem 4 rozmiary szerszą, więc z jednym raczej nie powinno być problemu :smile:

Opublikowano

Powinna wejść weź miarke i do aktualnej opony dodaj po 0,5cm z każdej ze stron  i zobacz czy gdzieś coś nie będzie ocierać, a ta szersza opona myślisz że co pomoże ci w czymś?? gdyby była lepsza trakcja na 190 to zapewne japońce by wsadzili 190 a nie 180 ;) 

:doofywave:
Opublikowano (edytowane)

Powinna wejść weź miarke i do aktualnej opony dodaj po 0,5cm z każdej ze stron  i zobacz czy gdzieś coś nie będzie ocierać, a ta szersza opona myślisz że co pomoże ci w czymś?? gdyby była lepsza trakcja na 190 to zapewne japońce by wsadzili 190 a nie 180 ;)

Dzejdzej ma racje, ja bym został przy zalecanym rozmiarze. W poprzednim moto zmieniałem rozmiar przodu bo nie było zalecanego rozmiaru

tzn 120/65-17 na 130/70-17 :smile:

Edytowane przez ADAMOS (wyświetl historię edycji)
działkowy emeryt
Opublikowano

Witam!

 

Łapiecie się może czy do VTR-y wejdzie na tył oponka 190/50/17? Aktualnie mam 180/55/17, ale muszę kupić na sezon i chyba przyszedł na to czas.

 

Pozdrawiam :smile:

 wejdzie,... tylko po co...? chcesz pogorszyć właściwości jezdne w zakrętach, załóż sobie od razu 200tke - wygląda jeszcze szerzej, a że moto będzie jeździć tylko na wprost, bo w winklach będzie chodzić jak kulawy starzec, to mniej ważne :decayed:

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Opublikowano

e tam ja miałem 200 to hulało, aż miło :P ,ale koniec końców mam seryjna, zakup seryjnych rozmiarów oponę uważam, ze to najlepsze rozwiązanie !

HONDA CBR 929RR icon3.png

KAWASAKI ZX10R   icon3.png

działkowy emeryt
Opublikowano

...ręce opadają... :cry: jaką obręcz ma VTR-F? ... 5,5cala, tak? jaką TL-a? 6 cali, tak...? dostrzegasz różnicę? prawie 2 cm szerokości osadzenia stopki opony, przy różnicy centymetra szerokości w jej najszerszym miejscu robi jednak sporą różnicę w wyobleniu czoła opony, tak? ... a i tak miałeś do d*py, torowcy, którzy łoją po torze do kolana zakładają do TL-ki 180tki, żeby zejść łagodnie niżej... są jednak tacy, którzy mają "kompleks małej gumki" i jeżdża po prostej... każdy robi jak chce.

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Opublikowano

Prawde mowiac, jak skosno-oki zaprojektowal do twojego modelu dokladnie taki rozmiar to pewnie mial jakis konkretny zamysl i cel, wiec ja bym zostal przy oryginale.

 

 

A jezeli chodzi o "kompleks malej gumki", to zapewne wiaze sie to z tym ze wiekszosc osob nie wykorzystuje swojego motocykla w 100% i wiecej lata na prostej anizeli we winkach. W takich przypadkach nie gra roli czy bedzie o centymetr grubsza.

 

Ja wielokrotnie zakladalem szersza np. cebrze zamiast 160 - 180tke i latac sie latalo, i o wiele lepiej moto wygladalo, co potwierdzi pewnie wiekszosc osob.

Opublikowano (edytowane)

Fakt, przyznam, ze po prostu chcialem poszerzyc, ale w zasadzie dlatego, ze na takiej ja kupilem i nie bylo zle. Teraz zalozylem 180, ale i ta sie rowniez konczy, wiec myslalem, ze wroce do 190.

Skoro jednak uważacie, ze 180, tak jak japoncy zalozyli, to pewnie kupie taka. Dzieki za zainteresowanie tematem.

 

Pozdro :smile:

Edytowane przez blazej_jozwik (wyświetl historię edycji)
Opublikowano

...ręce opadają... :cry: jaką obręcz ma VTR-F? ... 5,5cala, tak? jaką TL-a? 6 cali, tak...? dostrzegasz różnicę? prawie 2 cm szerokości osadzenia stopki opony, przy różnicy centymetra szerokości w jej najszerszym miejscu robi jednak sporą różnicę w wyobleniu czoła opony, tak? ... a i tak miałeś do d*py, torowcy, którzy łoją po torze do kolana zakładają do TL-ki 180tki, żeby zejść łagodnie niżej... są jednak tacy, którzy mają "kompleks małej gumki" i jeżdża po prostej... każdy robi jak chce.

 

Emerycie, po co ta spina??napisałem przecież, ze fabryczny rozmiar opony jest prawdopodobnie najlepszy i taki zalecam do tej VTRki. Ale z kolei patrząc jak jeździmy na tych motocyklach, to sadze, ze zwykły motocyklista, który nie jeździ po torze to mało który odczuje przesiadkę z opony o rozmiar mniejszej na rozmiar większą. Ja na torze nie jeżdżę, a w mieście na zakrętach nie kładę się na kolano, po pierwsze, ze nie ma takiej potrzeby, z reszta stan nawierzchni spowodowałby pewnie, ze po pierwszym kolanie bym leżał, a po drugie nie umiem na kolanie jeździć i jak sadze 90 % motocyklistów tego forum nie próbowało tego również. No i chyba najważniejsze, pytanie dotyczyło tego czy opona o rozmiar większa zmieści się z tyłu, a nie czy taka zmiana to będzie dobra decyzja. LwG

HONDA CBR 929RR icon3.png

KAWASAKI ZX10R   icon3.png

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...