Jump to content

Opona Tył Vtr


blazej_jozwik
 Share

Recommended Posts

blazej_jozwik

Witam!

 

Łapiecie się może czy do VTR-y wejdzie na tył oponka 190/50/17? Aktualnie mam 180/55/17, ale muszę kupić na sezon i chyba przyszedł na to czas.

 

Pozdrawiam :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja do swojego poprzedniego moto założyłem 4 rozmiary szerszą, więc z jednym raczej nie powinno być problemu :smile:

Link to comment
Share on other sites

Powinna wejść weź miarke i do aktualnej opony dodaj po 0,5cm z każdej ze stron  i zobacz czy gdzieś coś nie będzie ocierać, a ta szersza opona myślisz że co pomoże ci w czymś?? gdyby była lepsza trakcja na 190 to zapewne japońce by wsadzili 190 a nie 180 ;) 

:doofywave:
Link to comment
Share on other sites

Powinna wejść weź miarke i do aktualnej opony dodaj po 0,5cm z każdej ze stron  i zobacz czy gdzieś coś nie będzie ocierać, a ta szersza opona myślisz że co pomoże ci w czymś?? gdyby była lepsza trakcja na 190 to zapewne japońce by wsadzili 190 a nie 180 ;)

Dzejdzej ma racje, ja bym został przy zalecanym rozmiarze. W poprzednim moto zmieniałem rozmiar przodu bo nie było zalecanego rozmiaru

tzn 120/65-17 na 130/70-17 :smile:

Edited by ADAMOS (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

Witam!

 

Łapiecie się może czy do VTR-y wejdzie na tył oponka 190/50/17? Aktualnie mam 180/55/17, ale muszę kupić na sezon i chyba przyszedł na to czas.

 

Pozdrawiam :smile:

 wejdzie,... tylko po co...? chcesz pogorszyć właściwości jezdne w zakrętach, załóż sobie od razu 200tke - wygląda jeszcze szerzej, a że moto będzie jeździć tylko na wprost, bo w winklach będzie chodzić jak kulawy starzec, to mniej ważne :decayed:

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Link to comment
Share on other sites

e tam ja miałem 200 to hulało, aż miło :P ,ale koniec końców mam seryjna, zakup seryjnych rozmiarów oponę uważam, ze to najlepsze rozwiązanie !

HONDA CBR 929RR icon3.png

KAWASAKI ZX10R   icon3.png

Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

...ręce opadają... :cry: jaką obręcz ma VTR-F? ... 5,5cala, tak? jaką TL-a? 6 cali, tak...? dostrzegasz różnicę? prawie 2 cm szerokości osadzenia stopki opony, przy różnicy centymetra szerokości w jej najszerszym miejscu robi jednak sporą różnicę w wyobleniu czoła opony, tak? ... a i tak miałeś do d*py, torowcy, którzy łoją po torze do kolana zakładają do TL-ki 180tki, żeby zejść łagodnie niżej... są jednak tacy, którzy mają "kompleks małej gumki" i jeżdża po prostej... każdy robi jak chce.

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Link to comment
Share on other sites

Prawde mowiac, jak skosno-oki zaprojektowal do twojego modelu dokladnie taki rozmiar to pewnie mial jakis konkretny zamysl i cel, wiec ja bym zostal przy oryginale.

 

 

A jezeli chodzi o "kompleks malej gumki", to zapewne wiaze sie to z tym ze wiekszosc osob nie wykorzystuje swojego motocykla w 100% i wiecej lata na prostej anizeli we winkach. W takich przypadkach nie gra roli czy bedzie o centymetr grubsza.

 

Ja wielokrotnie zakladalem szersza np. cebrze zamiast 160 - 180tke i latac sie latalo, i o wiele lepiej moto wygladalo, co potwierdzi pewnie wiekszosc osob.

Link to comment
Share on other sites

blazej_jozwik

Fakt, przyznam, ze po prostu chcialem poszerzyc, ale w zasadzie dlatego, ze na takiej ja kupilem i nie bylo zle. Teraz zalozylem 180, ale i ta sie rowniez konczy, wiec myslalem, ze wroce do 190.

Skoro jednak uważacie, ze 180, tak jak japoncy zalozyli, to pewnie kupie taka. Dzieki za zainteresowanie tematem.

 

Pozdro :smile:

Edited by blazej_jozwik (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

...ręce opadają... :cry: jaką obręcz ma VTR-F? ... 5,5cala, tak? jaką TL-a? 6 cali, tak...? dostrzegasz różnicę? prawie 2 cm szerokości osadzenia stopki opony, przy różnicy centymetra szerokości w jej najszerszym miejscu robi jednak sporą różnicę w wyobleniu czoła opony, tak? ... a i tak miałeś do d*py, torowcy, którzy łoją po torze do kolana zakładają do TL-ki 180tki, żeby zejść łagodnie niżej... są jednak tacy, którzy mają "kompleks małej gumki" i jeżdża po prostej... każdy robi jak chce.

 

Emerycie, po co ta spina??napisałem przecież, ze fabryczny rozmiar opony jest prawdopodobnie najlepszy i taki zalecam do tej VTRki. Ale z kolei patrząc jak jeździmy na tych motocyklach, to sadze, ze zwykły motocyklista, który nie jeździ po torze to mało który odczuje przesiadkę z opony o rozmiar mniejszej na rozmiar większą. Ja na torze nie jeżdżę, a w mieście na zakrętach nie kładę się na kolano, po pierwsze, ze nie ma takiej potrzeby, z reszta stan nawierzchni spowodowałby pewnie, ze po pierwszym kolanie bym leżał, a po drugie nie umiem na kolanie jeździć i jak sadze 90 % motocyklistów tego forum nie próbowało tego również. No i chyba najważniejsze, pytanie dotyczyło tego czy opona o rozmiar większa zmieści się z tyłu, a nie czy taka zmiana to będzie dobra decyzja. LwG

HONDA CBR 929RR icon3.png

KAWASAKI ZX10R   icon3.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...