Skocz do zawartości

Opona Tył Vtr


blazej_jozwik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Łapiecie się może czy do VTR-y wejdzie na tył oponka 190/50/17? Aktualnie mam 180/55/17, ale muszę kupić na sezon i chyba przyszedł na to czas.

 

Pozdrawiam :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinna wejść weź miarke i do aktualnej opony dodaj po 0,5cm z każdej ze stron  i zobacz czy gdzieś coś nie będzie ocierać, a ta szersza opona myślisz że co pomoże ci w czymś?? gdyby była lepsza trakcja na 190 to zapewne japońce by wsadzili 190 a nie 180 ;) 

:doofywave:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinna wejść weź miarke i do aktualnej opony dodaj po 0,5cm z każdej ze stron  i zobacz czy gdzieś coś nie będzie ocierać, a ta szersza opona myślisz że co pomoże ci w czymś?? gdyby była lepsza trakcja na 190 to zapewne japońce by wsadzili 190 a nie 180 ;)

Dzejdzej ma racje, ja bym został przy zalecanym rozmiarze. W poprzednim moto zmieniałem rozmiar przodu bo nie było zalecanego rozmiaru

tzn 120/65-17 na 130/70-17 :smile:

Edytowane przez ADAMOS (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działkowy emeryt

Witam!

 

Łapiecie się może czy do VTR-y wejdzie na tył oponka 190/50/17? Aktualnie mam 180/55/17, ale muszę kupić na sezon i chyba przyszedł na to czas.

 

Pozdrawiam :smile:

 wejdzie,... tylko po co...? chcesz pogorszyć właściwości jezdne w zakrętach, załóż sobie od razu 200tke - wygląda jeszcze szerzej, a że moto będzie jeździć tylko na wprost, bo w winklach będzie chodzić jak kulawy starzec, to mniej ważne :decayed:

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e tam ja miałem 200 to hulało, aż miło :P ,ale koniec końców mam seryjna, zakup seryjnych rozmiarów oponę uważam, ze to najlepsze rozwiązanie !

HONDA CBR 929RR icon3.png

KAWASAKI ZX10R   icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działkowy emeryt

...ręce opadają... :cry: jaką obręcz ma VTR-F? ... 5,5cala, tak? jaką TL-a? 6 cali, tak...? dostrzegasz różnicę? prawie 2 cm szerokości osadzenia stopki opony, przy różnicy centymetra szerokości w jej najszerszym miejscu robi jednak sporą różnicę w wyobleniu czoła opony, tak? ... a i tak miałeś do d*py, torowcy, którzy łoją po torze do kolana zakładają do TL-ki 180tki, żeby zejść łagodnie niżej... są jednak tacy, którzy mają "kompleks małej gumki" i jeżdża po prostej... każdy robi jak chce.

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawde mowiac, jak skosno-oki zaprojektowal do twojego modelu dokladnie taki rozmiar to pewnie mial jakis konkretny zamysl i cel, wiec ja bym zostal przy oryginale.

 

 

A jezeli chodzi o "kompleks malej gumki", to zapewne wiaze sie to z tym ze wiekszosc osob nie wykorzystuje swojego motocykla w 100% i wiecej lata na prostej anizeli we winkach. W takich przypadkach nie gra roli czy bedzie o centymetr grubsza.

 

Ja wielokrotnie zakladalem szersza np. cebrze zamiast 160 - 180tke i latac sie latalo, i o wiele lepiej moto wygladalo, co potwierdzi pewnie wiekszosc osob.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, przyznam, ze po prostu chcialem poszerzyc, ale w zasadzie dlatego, ze na takiej ja kupilem i nie bylo zle. Teraz zalozylem 180, ale i ta sie rowniez konczy, wiec myslalem, ze wroce do 190.

Skoro jednak uważacie, ze 180, tak jak japoncy zalozyli, to pewnie kupie taka. Dzieki za zainteresowanie tematem.

 

Pozdro :smile:

Edytowane przez blazej_jozwik (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ręce opadają... :cry: jaką obręcz ma VTR-F? ... 5,5cala, tak? jaką TL-a? 6 cali, tak...? dostrzegasz różnicę? prawie 2 cm szerokości osadzenia stopki opony, przy różnicy centymetra szerokości w jej najszerszym miejscu robi jednak sporą różnicę w wyobleniu czoła opony, tak? ... a i tak miałeś do d*py, torowcy, którzy łoją po torze do kolana zakładają do TL-ki 180tki, żeby zejść łagodnie niżej... są jednak tacy, którzy mają "kompleks małej gumki" i jeżdża po prostej... każdy robi jak chce.

 

Emerycie, po co ta spina??napisałem przecież, ze fabryczny rozmiar opony jest prawdopodobnie najlepszy i taki zalecam do tej VTRki. Ale z kolei patrząc jak jeździmy na tych motocyklach, to sadze, ze zwykły motocyklista, który nie jeździ po torze to mało który odczuje przesiadkę z opony o rozmiar mniejszej na rozmiar większą. Ja na torze nie jeżdżę, a w mieście na zakrętach nie kładę się na kolano, po pierwsze, ze nie ma takiej potrzeby, z reszta stan nawierzchni spowodowałby pewnie, ze po pierwszym kolanie bym leżał, a po drugie nie umiem na kolanie jeździć i jak sadze 90 % motocyklistów tego forum nie próbowało tego również. No i chyba najważniejsze, pytanie dotyczyło tego czy opona o rozmiar większa zmieści się z tyłu, a nie czy taka zmiana to będzie dobra decyzja. LwG

HONDA CBR 929RR icon3.png

KAWASAKI ZX10R   icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...