KrzysztoFu Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2012 Witam, Poproszę o doradztwo w sprawie ewentualnej wymiany gum zabieraka tylnej zębatki. Mianowicie kiedy należy wymienić w/w element? Czy jest jakaś określona liczba kilometrów czy też występują konkretne objawy? Jeśli tak to jakie? Mój motocykl pochodzi z 97 roku i zakładam że nikomu wcześniej nie przyszło do głowy aby to wymienić, przecież taka guma ma swoją żywotność. W jaki sposób to sprawdzić? Dzięki. Pozdrawiam 0 Cytuj
Dzejdzej Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2012 Wydaje mi się może się mylę,.. ale chyba to się wymienia jak zębatka zaczyna latać jak żyd po pustym sklepie ?? 0 Cytuj
Komandosnr1 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2012 Dokładnie jak kolega wyżej, jeżeli miała by luzy przód tył to wtedy trzeba by było zrobić taki zabieg 0 Cytuj
Olo Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2012 wrzuć jedynkę, popchnij motocykl od przodu, do tyłu i zobaczysz czy zębatka stoi w miejscu, a koło się kręci 0 Cytuj
działkowy emeryt Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2012 wyraźny "luz" przy zmianie biegów, szczególnie przy redukcji, no i przy ruszaniu - najpierw rusza silnik, a ułmek sekundy po nim motocykl. Zdemij koło, zobacz czy guma zabieraka ciasno siedzi, czy wykazuje wyczuwalny luz - będziesz sam widział czy wymieniać czy eeetam... 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest...
Olo Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2012 jak będą wyrobione to możliwe, że po wyjęciu koła piasta sama wypadnie 0 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.