ClearWater Opublikowano 21 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Siema, niedawno kupiłem rs 50 po lekkiej glebie. Był w niej do wymiany pompa ham. przód. Zamówiłem pompę i spróbowałem założyć ją, ale mi się nie udało dobrze odpowietrzyć. Czy może mi ktoś podać link albo napisać krok po kroku jak zalać pompę, a nie wymienić płyn. Z góry dzięki. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Regis Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 No to żeczywiście straszny problem. Ogólnie to patent jest taki: naciskasz klamkę ( i trzymasz ), lekko odkręcasz odpowietrznik ( nadal trzymasz klamkę wciśniętą ), jak przestanie sikać z odpowietrznika, to go zakręcasz ( tylko go nie urwij ) i puszczasz klamkę... no i tak do skutku. W tym twoim pierdzipędzie masz jednotarczowe hample, więc rozdzielacza nie masz ( bo nie ma na co rozdzielać ), więc jak powtórzysz zabieg z odpowietrzaniem ( tym razem prawidłowo ) kilka razy, to powinno pomóc. Pamiętaj po pierwsze, nie zamykaj pokrywki pompy do puki nie skończysz ( bo jak ci zabraknie płynu to trzeba dolać ) i uważaj żeby pompka nie złapała powietrza ( wtedy cała zabawa od nowa, tylko więcej roboty ) . Dobra rada, weź sobie jakiegoś kumpla do pomocy, chyba że masz łapy jak orangutan i sięgasz wygodnie do klamki i zacisku jednocześnie Jakbyś coś pomylił, to masz numer do mnie, dzwoń to ci podpowiem co i jak 530 578 292 Pozdro Regis 1 Cytuj - Regis- - Airbrush & Tattoo Artist- -Wolna grupa Wujków Motocyklowych Łódź- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Dokładnie tak jak napisał Regis ja tylko dodam od siebie ze czasem trzeba zaczac od odpowietrzenia na srubie przewodu przy pompie czyli pompujemy i trzymajac wcisnieta klamke luzujemy przewód ,skrecamy i puszczamy klamke i tak pare razy .Trzeba pamietac o tym zeby obłozyc jakimis szmatkami srube bo bedzie plyn pryskał a ma negatywne działanie na lakier , jesli juz prysnie na lakier to mozna go zneutralizowac wodą. 1 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClearWater Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Ok. A macie link do jakiegos tutka jak to zrobic ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Chłopie jakiego tutka wyżej Ci to dokładnie i prosto opisali, prościej się nie da jeśli nie potrafisz tego zrobić dla Twojego bezpieczeństwa oddaj moto do mechanika. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Ok. A macie link do jakiegos tutka jak to zrobic ? http://forum.moto-4t.pl/viewtopic.php?t=1677&start=0 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 (edytowane) Ajj, Jeśli tego nie zrozumiał to ja bym żadnych linków nie wstawiał,ponieważ to może pierdzidło ale się rozpędza,szkoda 30zł a zepsuć może więcej jak zrobi odpowietrznik w najlepszym wypadku na "okrągło" Edytowane 22 Listopada 2012 przez SOBOL (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClearWater Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Wiem jak się odpowietrza układ, robiłem to z 10 razy z moim bratem lecz klamka cały czas jest miękka. Można docisnąć do kierownicy bez żadnego oporu. Nie wiem czy ja coś robię źle czy coś jest zepsute. Układ na 100% szczelny. Wydaje mi się, że jedyna rzecz jaka może nawalić to pompa hamulcowa. Moje pytanie brzmiało jak zalać hamulce od zera a nie jak odpowietrzać. Gdybym chciał pojechać do mechanika to dawno bym to zrobił, jak już się za to zabrałem to dokończyć a przy okazji czegoś się nauczyć. Nie jestem debilem nie zmiele śruby(to tego mam klucz oczkowy) Jeżeli ktoś chce naprawdę mi pomóc to proszę rozpisać poradnik krok po kroku jak zalać hamulce płynem od zera 1 W przewodach hamulcowych, hamulcach, zbiorniczku znajduje się powietrze 2 Odkręcam pokrywkę zbiorniczka z płynem 3... 4... 5... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Nie mozna zalac ukladu plynem plyn musi sie przecisnac od zbiorniczka wycisnac cale powietrze i to wlasciwie tyle. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 ale mi się nie udało dobrze odpowietrzyć hmm jak zalać pompę wlać do niej płyn Wiem jak się odpowietrza układ, robiłem to z 10 razy anulujesz swój post Moje pytanie brzmiało jak zalać hamulce od zera dać im pić A teraz na poważnie-zapewne masz u siebie coś takiego jak regulacja skoku klamy,zapewne masz podparty tłok pompy hamulcowej tą regulacją,poluzowałeś do wyczuwalnego luzu regulację przed odpowietrzaniem? 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Regis Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Ludzie, dajcie spokuj, jak poczytałem co ten młody pisze, to mi łapska opadły. Jakie w punktach, napisałem ci dzieciaku krok po kroku jak to zrobić, więc przestań pierdoły wypisywać i albo wreszcie zrób te hample, albo oddaj do mechanika, bo faktycznie je zepsujesz do końca... Aż żałuję że ci cokolwiek napisałem. 0 Cytuj - Regis- - Airbrush & Tattoo Artist- -Wolna grupa Wujków Motocyklowych Łódź- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClearWater Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 zapewne masz u siebie coś takiego jak regulacja skoku klamy,zapewne masz podparty tłok pompy hamulcowej tą regulacją,poluzowałeś do wyczuwalnego luzu regulację przed odpowietrzaniem? Regulacja klamki jest dobrze ustawiona, popycha tłoczek do końca. Ludzie, dajcie spokuj, jak poczytałem co ten młody pisze, to mi łapska opadły. Jakie w punktach, napisałem ci dzieciaku krok po kroku jak to zrobić, więc przestań pierdoły wypisywać i albo wreszcie zrób te hample, albo oddaj do mechanika, bo faktycznie je zepsujesz do końca... Aż żałuję że ci cokolwiek napisałem. Regis dzięki za ten post, który na początku napisałeś. Myślałem, że do napełniania hamulców jest inna technika niż do odpowietrzania, stąd wynikał mój trzeci post. Dzisiaj próbowałem jeszcze raz napełnić i odpowietrzyć, nie udało się. Może pompa hamulcowa jest zepsuta(kupiłem używkę po glebie). Proszę o komentarze typu: "młody", "dzieciaku" zachować dla siebie. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Regulacja klamki jest dobrze ustawiona, popycha tłoczek do końca. Ło matko,to że popycha go do końca to nie znaczy że po puszczeniu klamy tłok otwiera okienko przez które płyn zaciąga Piszesz głupoty ponieważ klamę ustawia się na wyczuwalny luz a nie żeby tłoczek pchała do końca Edytowane 23 Listopada 2012 przez SOBOL (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Regis Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Młody, to daj znać gdzie ten motór trzymasz, to przyjadę na czasie z Yumii i ci zrobimy te hample, bo mi się ciebie aż żal zaczyna robić... Tel do mnie: 530 578 292. Przedzwoń to się jakoś ustawimy. 0 Cytuj - Regis- - Airbrush & Tattoo Artist- -Wolna grupa Wujków Motocyklowych Łódź- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClearWater Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Po długiej przerwie, zabrałem się ponownie za hamulec. Rozebrałem wszystkie lementy na części pierwsze. Zacząłem go składać. Gdy zacisk był już złożony, doszedłem do wniosku, że muszę mieć pewność, że w każdej części układ jest sam płyn, a nie powietrze. Wziąłem strzykawkę, i zacząłem wstrzykiwać płyn do zacisku. Po pewnym czasie już nie chciał się tam dostawać. Wtedy wiedziałem, że był pełny płynu. Następnie powtórzyłem tę czynność z przewodem. Po wykonaniu tych czynności zabrałem się za odpowietrzenie układu. Z zacisku, przez wężyk nie wylatywały bąble powietrze, więc chyba się udało. Teraz założyłem układ na tarczę, oraz pompę na kierownicę, i zacząłem pompować klamką. Robiła się coraz twardsza. :giggle: Po wykonaniu kilkunastu ruchów wajcha była zupełnie twarda. Teraz moja rs'ka chamuje jak szalona, chociaż testowałem tylko w garażu, gdzie nie ma za dużo miejsca. Poprzednio, kiedy odpowietrzałem, nie udało się ponieważ w jednej części zacisku było nadal powietrze. Nie mam pojęcia, dlaczego podczas poprzednuch prób robienia tej czynności, nie wyszło mi to. Może pominąłem jakiś etap, lub źle go wykonałem. Regis, Madpawel, Olo, Andrzej CBRF2, dziękuję Wam za pomoc 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Zdarza się że niektóre układy trzeba odpowietrzyć od drugiej strony,spoko dobrze że się udało,sezon przed toba 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.