Jump to content

Power Commander - Gdzie Skonfigurować?


Lans
 Share

Recommended Posts

Gdzie można skonfigurować POWER COMMANDERA ???

Zna ktoś jakiś serwis i może go polecić ???

Link to comment
Share on other sites

JMGMOTO ale oni są w Oleśnicy więc kawałek masz do nich,a nie kręci cię żeby samemu się pobawić?bo hamownie w łodzi znajdziesz.Widzę mocy ci mało

Link to comment
Share on other sites

JMGMOTO ale oni są w Oleśnicy więc kawałek masz do nich,a nie kręci cię żeby samemu się pobawić?bo hamownie w łodzi znajdziesz.Widzę mocy ci mało

 

Samemu wole nie kombinowac, bo tylko pogorsze sprawe :biggrin:

Mocy braklo w R1, wiec teraz ZX10R i grubo ponad 200KM :biggrin:

 

 

Lans - GrandyS Duo, Sarmacka,

Jak nie oni, to chyba nikt Ci tego DOBRZE u nas nie zrobi. Wydzwoń ich i pogadaj.

 

Dzialkowy, napisz jasniej kto to taki i gdzie szukac, bo nie czaje :biggrin:
Link to comment
Share on other sites

Czy to prawda że Power Commander cały czas pobiera prąd z akumulatora ???

Słyszałem że podczas zimowania może całkowicie wyczerpać akumulator.

Nie wiem, czy to prawda czy jakiś wymysł ???

Link to comment
Share on other sites

fajne jest to, że Grandysi są ode mnie 10min piechotą, a jeszcze nigdy u nich nie byłem :smile:

za to czasem mijam przyczepę Kawasakowo Granydosową gdy latam z piwem na stawy jana albo chks :biggrin:

 

ps. jak już o Grandysach z sarmackiej, ma ktoś może jakieś spostrzeżenia/wrażenia etc odnośnie?

Link to comment
Share on other sites

Rozmawiałem ze znajomym elektromechanikiem (Michał Hanys), który ma warsztat na Źródłowej, mówi że sobie z tym spokojnie poradzi.

Także napisze jak mu to pójdzie.

 

kiler tez sobie poradzi z Power Commanderem

jakiej firmy masz ?

 

Dynojet , czy jakoś tak.

 

Na stronie Power Commandera można programy ściągnąć, tylko trzeba mieć pojęcie jak to ustawić.

http://www.powercommander.com/

Edited by Lans (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

kiler tez sobie poradzi z Power Commanderem

jakiej firmy masz ?

 

jak Power Commander to musi być Dynojet'a - to ich marka zastrzeżona :smile:

 

Rozmawiałem ze znajomym elektromechanikiem (Michał Hanysz), który ma warsztat na Źródłowej, mówi że sobie z tym spokojnie poradzi.

Także napisze jak mu to pójdzie.

 

hamownię też ma? ... czy będziecie krzywą mocy i momentu na oko mierzyć...? http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/giggle.gif chyba, że mapa i zjazd na hamownię, jak słabo się zhamuje wrot na Źródłową, kolejna próba i kolejny zjazd na Żródłową... i tak ze 3 próby dziennie z hamowaniem to ze dwa tygodnie będziecie to ustawiać... chyba, że stawiasz na efekt z cyklu "wydaje mi się że..." B)
Link to comment
Share on other sites

 

hamownię też ma? ... czy będziecie krzywą mocy i momentu na oko mierzyć...? http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/giggle.gif chyba, że mapa i zjazd na hamownię, jak słabo się zhamuje wrot na Źródłową, kolejna próba i kolejny zjazd na Żródłową... i tak ze 3 próby dziennie z hamowaniem to ze dwa tygodnie będziecie to ustawiać... chyba, że stawiasz na efekt z cyklu "wydaje mi się że..." B)

 

Nie znam sie na tym dlatego pytalem o porady :smile:

W sumie racja...

Tylko gdzie to zrobic :/ Dzwonilem do Grandys Duo, powiedzieli ze nie zajmuja sie takimi ustawieniami :/

Edited by Lans (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

robią to - widocznie nie komercyjnie, bo nie wierzę, że nie przygotowują sami swoich wyczynowych motocykli do Pucharów...

jeśli nie oni to najbliżej masz Killera (Robert) w Tuszynie - weź namiar od Sołtysa (ja nie mogę znaleźć :/ )

albo wycieczka do Warszawy.

Niestety, ale w naszym smutnym mieście wszyscy robią tylko po łebkach, albo wydaje im się że potrafią coś zrobić profi - po czym po paru próbach z d*py wylatuje kasztan... http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/thumbdown.gif

nauczony doświadczeniami woziłem na tjuning silnika auto parę ładnych razy do Poznania, bo u naszych magików starch było kosiarkę do trawy oddać, ale jak zapytałeś to taaaaaaa - wszystko zrobią i potrafią, po czym po paru "głębszych" pytaniach czy zagadnieniach, okazywało się że w ogóle nie wiedzą o czym mówią http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/cry.png

Jeśli chcesz to mieć zrobione naprawdę dobrze i profesjonalnie to warto poszukać i wydać więcej talarów, poświęcając czas i kilometry niż zdawać się na przypadkowość czy efekty w stylu "chyba się uda" albo "zdaje mi się że... wiem"

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

jak Power Commander to musi być Dynojet'a - to ich marka zastrzeżona

ja o tym wiem ;) ale często się mówi potocznie "Power Commander" używając innego producenta,

 

by to ustrojstwo zestroić na hamowni trzeba mieć nie małe pojęcie i oczywiście nie najgorszą hamownię.

 

można też pójść po mniejszej linii oporu, co wydaje się jedyna drogą (ze względu na koszty) wgrać jedną z gotowych map, tylko ważne jest czy w opisie danej mapy jest podane: jaki układ wydechowy, jaki filtr powietrza i jakie paliwo (model motocykla-chyba oczywiste) i mozna powiedzieć ze powinno być lepiej.

 

ale jak ma byc ideał to tak jak moi przedmówcy pisali trzeba to zrobić na hamowni( i nie wgrywać jechac sprawdzić, tylko postawić i zmieniać i zmieniać ... i zmieniać i zmieniać aż do skutku :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Przymierzam się do zakupu wyświetlacza biegów Gipro/Atre. 

 

Wyświetlacz dodatkowo wyposażony jest w układ TRE.
Poprawia on reakcję silnika przy gwałtownym operowaniu manetką gazu oraz poprawia przyśpieszenie dla biegów 1 do 4.
Praca silnika staje się równiejsza przy niższych obrotach silnika.
Poprawia pracę silnika przy pełnym odkręceniu manetki gazu w średnim zakresie obrotów dla motocykli Kawasaki.

Wszystkie funkcje załączane są za pomocą jednego przycisku, znajdującego sie pod wyświetlaczem. Dlatego zbędne jest programowanie.

 

   Zastanawia mnie tylko jedna sprawa, mając Power Commandera również mogę poprawić niski, średni i wysoki zakres obrotów, ustawić dowolne mapy...

Z opisu Gipro Atre wynika że, sam się programuje i ustawia mapy...

Czyli przestawi ustawione mapy  Power Commandera ???

Jest wogóle sens zakładania tego skoro mam PC ???

Edited by Lans (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

 

Czyli przestawi ustawione mapy Power Commandera ??? Jest wogóle sens zakładania tego skoro mam PC ???

zależy jak zostanie podłączony, jeśli GIpro będzie wpięty do ECU razem z PC - to jednostka przeczyta sygnał podany przez "ostatnie" w kolejności źródło - może nastąpić konflikt modulacji map, albo jedna będzie spłaszczała mapę drugiej - to tak jakbyś założył dwie pompy paliwa i chciał pojechć dwa razy szybciej...

sens? ... przy dobrze skonfogurowanym PC - żaden ... powtórzę - przy dobrze skonfigurowanym.

 

Byłem ostatnio w PTM i rozmawiałem z człowiekiem który się zajmuje na codzień konfigami PC... to trochę bardziej skomplikowane, niż pokręcenie dwoma śrubkami...

Link to comment
Share on other sites

"Rev tec " zdaje się... W kielcach. Dużo znajomych zadowolonych. (ode mnie z forum gsx1400).Dwa dni pracy - pare hamowań, korekty jakieś, wiec duzo zachodu. Chyba, ze impreza, nocowanko i powrót następnego dnia:-) Namiary znajdziesz gdzieś w necie.

Edited by markowicz (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

no to bliżej masz już wspomnianego PTM'a - jako generalnego importera i oficjalnego dystrybutora Dynojet'a w PL  - no i źródło wiedzy na temat tegoż ustrojstwa.

Zadzwoń, umów się na configa, weź kanapki, termos z herbatą i jedź - wrócisz z dobrze zrobionym configiem i pewnością usługi.

Aha - gość z PTM'u kiedy u nich byłem, wspominał, że w razie "W" mają wpięcie do danych Dynojet'a z hameryki - w razie jakichkolwiek kłopotów zciągają z serwera Dynojet'a wszystkie potrzebne configi i mapy od ręki, na bieżąco i od biurka idą na serwis do Twojego motocykla - jako jedyni w PL.


http://ptm.pl/index.php?page=kontakt


co do GIpro - przedstawicielem węgierskiego HealTech'a (producenta GIpro) na PL jest bikestar - słuchawa do ręki i wydzwoń ich i popytaj o temat:

http://www.bikestar.pl/kontakt

Link to comment
Share on other sites

a ja napisze tak , jak uzyskasz moc fabryczną to modyfikacjach to wielki szacun :P wiadomo że moc japońców jest podawana na wale a nie na silniku... więc 200 koni to nie realne , ale polecam po modyfikacjach zestroić i przejrzeć czy wszystko masz podłączone z PC bo nieraz tzw specjaliści zapominają włożyć na o2 sensor eliminator :smile:  . A kolejna sprawa to nie mocą się jeździ tylko momentem więc na hamowni to będzie najważniejsze, i bez Ignition modul do PC nie spodziewaj się , że osiągniesz moc i moment większy niż fabryczny na wale. Jak mi stroił Kendzior to ewidentnie było widać ,że brakuje paliwa by jeszcze coś podnieść.

 

Poniżej 2 wykresy FZ1 , po modyfikacjach dość konkretnych (więcej na blogu) i wgraniu mapy ze strony Mivv Kędzior przez 2 godzinki podciągnął mapkę ok 1,5 konia + 2Nm / a w stosunku do serii moc poszła konkretnie UP :P

 

 

Dołączona grafika
Dołączona grafika
 
Teraz w Cb1000r też mam PC ale nie wiem gdzie to ustawić/sprawdzić, choć podobno była strojona w UK (widać to po programie) . Niestety Kędzior nie jest w PL , a nikt sensowny nie przychodzi mi do głowy...
Edited by Nicram (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

 że moc japońców jest podawana na wale a nie na silniku...

przecież "na wale" i "na silniku" to dokładnie ten sam parametr :decayed:  ... chciałeś chyba napisać "na kole" ...? :woot:

Edited by działkowy emeryt (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

no i tu się mylisz :P na kole podają włosi Ducati itd... poczytaj moc jest na wale/ silniku , a po przełożeniach zębatki , łańcuch rozrządu , skrzynia biegów moc na kole jest zdecydowanie niższa... ,

 

nawet o tym pisano na forum http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/150002-prawdziwa-moc-na-kole/   nie pamiętam fachowej lektury ale zaraz poszukam :P

Edited by Nicram (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi... ;)

 

piszesz "moc jest podawana na wale a nie na silniku" - ja uważam, że to ten sam parametr

 

więc jak można podawać moc na wale i nie podawać jej na silniku kiedy to dokładnie to samo??? :woot: w Twojej wypowiedzi sam przeczysz sobie

 

do tego, moc podawana przez hamownię bezwładnościową, czy elektromagnetyczną to pomiar mocy na kole i ten parametr pokazujesz na wykresie - a jeśli jest inaczej, to podaj jakie straty w % generuje zespół napedowy Twojego motocykla, czyli ile KM / Nm zabierają kolejno: opory toczenia koła, opory generowane przez przekładnię łańcuchową, dalej przez skrzynię biegów i wreszcie przez sprzęgło...? wtedy uzyskamy pomiar na wałku zdawczym silnika - i oczywiście, można to zrobić, ale trzeba znać dokładnie parametry trakcyjne danego zespołu napędowego...

 

przepraszam Cię, ale jako emeryt "zjadłem na tym zęby" ... pracuję zawodowo z silnikami tłokowymi i ich parametrycznością... kilkanaście lat zawodowo :angelnot:

Link to comment
Share on other sites

Ani faktycznie zrobiłem błąd miałem na myśli tak jak piszesz :smile: No i wszystko jasne , wykres pokazuje stock Fz1 i moja była po przerobkach , widać z tego ze po przerobkach ma znacznie wiecej na wale/ silniku niż seria :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jak włączyć akcelatora pompy paliwa przy pc:

 

-ściągamy ze strony http://www.powercommander.com/powercomm ... e=PCIIIUSB

plik o nazwie

PCIII USB Accelerator Pump Enable 3.2.1

-instalujemy na komputerze

-podłączamy do komputera pcIII przez usb

-odpalamy silnik (lub podłączamy nową baterie 9volt do pc przez złącze)

-uruchamiamy program PCIII USB Accelerator Pump Enable 3.2.1

-ustawiamy disabled coś tam coś tam

-włączamy i zapominamy już zawszer jest to włączone

-zamykamy program

 

-uruchamiamy program do wczytywania map do pcIII

PC III USB Control Center Software - można go wcześniej ściągnąć ze strony

-pojawia się nowe meni po prawej stronie po rozwinięciu paska

zakładka accelate pump

-ustawiamy ilość paliwa w procentach i od jakiej procentowej wartości odkręcenia menetki gazu ma zapodać power commander dodatkową porcje paliwa

-domyślnie jest 15% przy 90% gazu

-zamykamy program

 

Co to znaczy włączyenie akcelatora pompy paliwa przy power commanderze ???

Po co to się robi i co to daje/zmienia.

Edited by Lans (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...