AndrzejCBR Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 witam mam od dwóch lat zalozony zestaw hid do lapm hella z gladkim szklem auto golf 3. Jestem zadowolony z tych świateł bo oświetlenie drogi jest naprawdę dobre. Ale od pewnego czasu mam niby mały problem czasami podczas jazdy zgaśnie jedna lampa. Fakt faktem ze zestaw ma dwa lata ale czy miał ktoś taki przypadek? Czy to wina zarnika czy przetwornicy? Nie chce wpędzac się też w koszta dlatego rozważam też poprostu powrót do oryginału czyli jakieś dobrej marki żarówki halogenowe. Mam jeszcze pytanie jak wyglądała by sytuacja odpukac przy kolizji nie z mojej winny jeśli ktoś upierałbym się ze został oślepiony lub policjant stwierdził ze to nie miało homologacji. Czy ubezpieczyciel nie zasłaniałby się tym przed wyplata odszkodowania? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Czy to wina zarnika czy przetwornicy? Andrzej - jeśli to HID - to lampa wyładowcza - nie ma w jej konstrukcji żarnika, bo światło powstaje na skutek wyładowania łuku elektrycznego w oparach gazu szlachetnego.Co do montowania tego typu samopałów w "tjuningfurach" - poczytaj wątek o ksenonach na moto... jak dla mnie to wiocha. Były już przypadki zatrzymania dowodów rejestracyjnych od samochodów czy motocykli za tzw "gównony" (nawet pokazywane parę razy w Uwaga Pirat czy jakoś tak na TVN, jak kazali faciowi rozbebeszać lampy na ulicy i zakładać zwykłe żarówki, albo utrata dowodu) - milicja to nie bystrzaki - ale nie idioci - w Golfie III wystawiasz się na "strzał" pierwszego rozgarniętego milicjanta, który zatrzyma Cię widząc z dala Twoje "gównony" i zapyta o układ samopoziomowania lampy i o odzielny układ oczyszczania klosza - po czym zabierze Ci dowód rej. Kwestię ubezpieczenia po bombie w takim wydaniu - dopowiedz sobie sam. 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 dzięki za odpowiedź która sobie cenie co jesteś gościem znajacym się na rzeczy. Fakt to prawda z tym dowodem choć jeżdżę tak dla lata. Mam też pytanie, napięcie przy kostkach do żarówek jest trochę niższe niż na aku, chcialbym podłączyc zwykle markowe żarówki bezpośrednio do aku by dobrze świecily i jasno (chybiałbym wyeliminowac opory prądu które powstaly na kablach które mają swoje lata.) jak to podłączyc by to dobrze działało i oczywiście funkcjonowal włącznik świateł. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Napięcie na odbiorniku prądu (w tym wypadku żarówka) zawsze będzie niższe niż na jego źródle (bateria), to normalne, bo przewody mają swoją oporność, a wraz z ich długością następuje spadek napięcia. Odradzam jednak podłączanie świateł na tzw. obejście, z pominięciem układu przekaźnikowego, bo w mig popalisz mikrostyki włącznika świateł. Do tego jeszcze bezpiecznik, którego też bym nie eliminował - w przypadku zwarcia w obwodzie fura znacząco się podgrzeje Jeśli uważasz, że wina leży w przewodach wymień wiązki, wyczyść styki, ewentualnie zamontuj nowe kostki. Zobacz w jakim stanie są odbłyśniki lamp, same klosze i kup dobre markowe żarówki - np Osram Nightbreaker'y czy inne podobne. 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Dzieki za info w poniedzialek mam dopiero wolne i zabiore sie za to i chyba wymontuje hidy bo ich usterki zaczynaja mnie denerwowac. Dzieki za info dzialkowy jutro jadę kupić w żarówki hella long life czytałem o nich i dobrze się sprawuja oraz jest dobra cena 10zł sztuka. Ale chcialbym sobie wyregulowac światła. Czy robicie to samemu? Czy ktoś jest na forum kto się tym zajmuje? Czy najlepiej podjechac na stację? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.