Jump to content

Gdzie Kto Się Uczy

Lesiu
 Share

Recommended Posts

Witam. Założyłem ten temat z myślą o ludziach, którzy chcieliby się dowiedzieć, czy ktoś jest z ich szkoły/ uczelni. Może to na przykład pomóc, w tym że "starsi" pomogą młodszym w wybraniu uczelni, czy też w rozeznaniu się pierwszaków w środowisku szkolnym/uczelnianym.

Zacznę od siebie: Studiuję w trybie zaocznym na Politechnice Łódzkiej, kierunek Budownictwo I semestr.

Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, Informatyka dzienna, 4 rok, Systemy Sieciowe.

hm, to ja dodam swoje trzy grosze. PŁ, wydział mechaniczny, staram się studiować mechanikę i budowę maszyn:) I sem.

- współczuję kiedyś się tam kręciłem - porażka, ale to dawno było więc tylko pogratuluje odwagi, a tak przy okazji czy któryś z klanu Koziarskich jeszcze tam się panoszy?

To prawda PŁ jest ciężka też nie wiem czy dam radę :/ niestety. Na razie muszę katować matematykę i fizykę. :P

Powiem Ci, że jak będziesz dobrze kombinował to i się za bardzo nie namęczysz ;) da się to skończyć :P

Powiem Ci, że jak będziesz dobrze kombinował to i się za bardzo nie namęczysz ;) da się to skończyć :P

Czyzbyś kolego studiował to ustrojstwo, na razie moje odczucie jest takie że chyba nie dam rady :/.

Aktualnie magisterka na PŁ FTIMS Informatyka I sem zaocznie ;)

Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, Informatyka dzienna, 4 rok, Systemy Sieciowe.

Współczuję :P Skończyłem to to tylko, że inżynieria oprogramowania ;]

Czyzbyś kolego studiował to ustrojstwo, na razie moje odczucie jest takie że chyba nie dam rady :/.

Na to się wybierałem, ale zdecydowałem się w końcu na AiR, ale mam znajomych na budownictwie i radzą sobie, nie ma się co zniechęcać z początku, trzeba pruć na przód ;) początki zawsze są najgorsze, później się przyzwyczaisz :P