Lesiu Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 Witam. Założyłem ten temat z myślą o ludziach, którzy chcieliby się dowiedzieć, czy ktoś jest z ich szkoły/ uczelni. Może to na przykład pomóc, w tym że "starsi" pomogą młodszym w wybraniu uczelni, czy też w rozeznaniu się pierwszaków w środowisku szkolnym/uczelnianym. Zacznę od siebie: Studiuję w trybie zaocznym na Politechnice Łódzkiej, kierunek Budownictwo I semestr. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olo Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 Ja jestem uczniem w szkole samochodowej o profilu technik mechatronik 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Velastir Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 Społeczna Akademia Nauk w Łodzi, Kierunek informatyka 1 semestr 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueSky Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 29 LO 2 klasa biochmiel 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logan Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, Informatyka dzienna, 4 rok, Systemy Sieciowe. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mała Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 (edited) hm, to ja dodam swoje trzy grosze. PŁ, wydział mechaniczny, staram się studiować mechanikę i budowę maszyn:) I sem. Edited November 13, 2012 by Mała (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuboniak Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 Politechnika Łódzka, zacny Wydział Mechaniczny, Automatyka i Robotyka sem. III. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...