Jump to content

Motocykl Na Biurku..;)


_Michał_
 Share

Recommended Posts

Tak z ciekawości zapytam, czy może ktoś z Forumowiczów (podobnie jak ja :P ) posiada "motocykl na biurku"??? ;)

 

Czyli zbiera modele małych motocykli??? ;)

 

U mnie zaczęło się od tego, że pierwszy model w skali 1:18 Honda CBR 600F4 otrzymałem w prezencie na urodziny :smile: Było to kilka lat temu, nie posiadałem jeszcze prawdziwego motocykla... Następnie przez kilka lat nic się nie działo, do czasu jak w zeszłym roku Daga przywiozła mi w prezencie z wyjazdu model ZX-9R 2002 w skali 1:12 (dokładnie taka sama jaką jeździłem :P )

I tak od zeszłego roku jak mam ochotę to kupuję jakiś nowy model do kolekcji ;) Początkowo kupowałem tylko modele Kawasaki (z wiadomych przyczyn :P ) - sportowe i nakedy :smile: Teraz doszło kilka innych marek jak: Honda, Yamaha, Suzuki czy Aprilia :smile: Początkowo mieściły się na biurku, ale z czasem miejsca brakowało więc kilkanaście dni temu kupiłem szklaną gablotkę ;) Szału wielkiego nie ma ponieważ są to modele firm MAISTO i WELLY czyli stosunkowo tanie, no ale radocha jak kupuje się nowego jest :P Poniżej foto :smile:

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

U mnie na pianinie w centralnym miejscu stoi zielone zx10. Szukałem kiedyś bladego ale nie znalazłem.

Nie planuje takiej kolekcji jak twoja ale jakiś akcent motocyklowy musi być.

Link to comment
Share on other sites

O to moja kolekcja :biggrin:

Dołączona grafika

Historii moich motocykli zbytnio nie pamiętam :decayed: Czarnego harley'a mama mi kiedyś kupiła w Championie pewno po to żebym jej nie przeszkadzał na zakupach. Niestety stopka się w nim złamała http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/cry.png i rodzice musieli mi kupić drugiego tylko że białego :smile: BMW mi mam kupiła na wakacje nad jakieś jezioro żebym miał się czym bawić, miałem wtedy chyba 7 lat :whistling: Suzuki były w zestawach z samochodami na prezent pod choinkę. Historii Hondy, Ninji zx9r, Enduro i Yamahy nie pamiętam. Ninje zx12r dostałem na 16 urodziny od byłej dziewczyny :smile: Miałem pewnie jeszcze więcej motocykli ale chyba pozostały z nich części, jak przychodziły do mnie jakieś małe dzieci z rodziny to się nimi bawili http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/pout.png Teraz motocykle stoją tylko do podziwiania i kurzenia się, ale czasami jak nikt nie widzi to polatam nimi na gumie :riding:

Edited by Olo (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Michał, fajną masz skarbonkę :biggrin:

 

a ogólnie macie fajne kolekcje. znajdzćie mi 1000sx ;) a postawię dobre piwo ;)

Link to comment
Share on other sites

U mnie przez jakiś czas kurz na biurku zbierało Suzuki GSX-R 750 :smile: Teraz model przeniósł się do szafki, ale po przeprowadzce mam nadzieję powiększyć kolekcję i znaleźć dla niej odpowiednio wyeksponowane miejsce ;)

 

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

Witam

 

Mały zbiór mam i ja co prawda nie jest to jeszcze koniec kolekcji ale swoje miejsce w domu już mają :decayed:

Dołączona grafika

 

posiadam też jeszcze ok 20szt aut PRL-u

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

O to moja kolekcja :biggrin:

Bardzo fajna kolekcja :smile:

 

Michał, fajną masz skarbonkę :biggrin:

Skarbonka to też prezent od Dagi :P Dobrze, że nie musiałem jeszcze (i mam nadzieję, że nie będę musiał :P ) korzystać aby płacić mandat :P

 

znajdzćie mi 1000sx ;)

Myślę, że za jakiś czas może się pokazać ;) Trzeba uważnie śledzić, duży wybór (zdecydowanie większy niż w PL) jest np na ebay'u :smile:

 

Mały zbiór mam i ja co prawda nie jest to jeszcze koniec kolekcji ale swoje miejsce w domu już mają :decayed:

Rewelacja :smile:

 

U mnie przez jakiś czas kurz na biurku zbierało Suzuki GSX-R 750 :smile:

Też mam takiego :P

 

Fajnie, czyli sporo osób zbiera modele :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Rzeczywiście zaczęło się dość niewinnie i pierwszy motocykl ode mnie zapoczątkował całą kolekcję Michała ;) ;-)

przyznam, że wciągnęło to nas na tyle,że będąc na zakupach namietnie poszukujemy kolejnych modeli ;-)...co prawda nie jest łatwe znalezienie konkretnego kąska ale właśnie to szukanie sprawia najwięcej frajdy ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Michał, fajną masz skarbonkę :biggrin:

 

a ogólnie macie fajne kolekcje. znajdzćie mi 1000sx ;) a postawię dobre piwo ;)

 

 

Hehehehe... JA już od lat szukam modelu Hondy CBX 750F albo CBX 1000 ... niestety bezskutecznie...

Link to comment
Share on other sites

Tez mam niezłą kolekcję :smile: , niestety na razie brak zdjęcia bo została u rodziców z powodu braku gabloty. Widzę Michał, że swoją kupiłes prawdopodobnie w IKEI. Tez chciałem kupić ale musialbym przerabiać jakoś. Mam ok 70 modeli. Zacząłem zbierać jeszcze w latach 90tych. Na poczatku Harleye MAISTO 1:18, pózniej modele motocykli które wydawały mi sie po prostu ciekawe lub "kultowe".

Może ktos w forumowiczów wie gdzie można kupic lub zamówic gablote na wymiar. Foto moich motorków niebawem. LwG

 

Tez mam niezłą kolekcję :smile: , niestety na razie brak zdjęcia bo została u rodziców z powodu braku gabloty. Widzę Michał, że swoją kupiłes prawdopodobnie w IKEI. Tez chciałem kupić ale musialbym przerabiać jakoś. Mam ok 70 modeli. Zacząłem zbierać jeszcze w latach 90tych. Na poczatku Harleye MAISTO 1:18, pózniej modele motocykli które wydawały mi sie po prostu ciekawe lub "kultowe".

Może ktos w forumowiczów wie gdzie można kupic lub zamówic gablote na wymiar. Foto moich motorków niebawem. LwG

 

..... Nie wytrzymałem, pojechałem po moje skarby ( dokładnie 61 które sie nadają do pokazania :smile: tylko tej gabloty brak....

 

post-170-0-30545000-1352316813_thumb.jpg

 

post-170-0-79284600-1352316880_thumb.jpg

post-170-0-11702700-1352316922_thumb.jpg

post-170-0-28763100-1352316962_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tez mam niezłą kolekcję :smile:

Na chwilę obecną masz chyba największą kolekcję :biggrin: Pojechałeś Stary! :smile: Rewelka :smile:

 

Widzę Michał, że swoją kupiłes prawdopodobnie w IKEI.

Zgadza się :smile:

 

Tez chciałem kupić ale musialbym przerabiać jakoś. Mam ok 70 modeli.

Ta gablota co mam pomieści około 40 sztuk modeli w skali 1:18 z podstawkami :P Ty masz większość na "stopkach" więc może by się zmieściły ;)

 

A jak nie to zawsze można kupić 2 gablotki albo poszukać 1 większej :P

Link to comment
Share on other sites

A jak nie to zawsze można kupić 2 gablotki

hahaha. No może i można tylko.... gdzie to wstawić? :smile: Jednak zdecyduje sie na tą z Ikei. Mam pomysł na "więcej półek". wrzucę foto jak osiągnę efekt :smile: hehe

Link to comment
Share on other sites

Tez mam niezłą kolekcję :smile: , niestety na razie brak zdjęcia bo została u rodziców z powodu braku gabloty. Widzę Michał, że swoją kupiłes prawdopodobnie w IKEI. Tez chciałem kupić ale musialbym przerabiać jakoś. Mam ok 70 modeli. Zacząłem zbierać jeszcze w latach 90tych. Na poczatku Harleye MAISTO 1:18, pózniej modele motocykli które wydawały mi sie po prostu ciekawe lub "kultowe".

Może ktos w forumowiczów wie gdzie można kupic lub zamówic gablote na wymiar. Foto moich motorków niebawem. LwG

 

 

 

..... Nie wytrzymałem, pojechałem po moje skarby ( dokładnie 61 które sie nadają do pokazania :smile: tylko tej gabloty brak....

 

post-170-0-30545000-1352316813_thumb.jpg

 

post-170-0-79284600-1352316880_thumb.jpg

post-170-0-11702700-1352316922_thumb.jpg

post-170-0-28763100-1352316962_thumb.jpg

 

:ohmy2: jestem absolutnie zakochana w Twojej kolekcji! Teraz ciągle szukam w necie kandydatów do powiększenia swojej :P

Link to comment
Share on other sites

Dżulia, może zamiast kandydatów do kolekcji znajdź po prostu kandydata z kolekcją :P

Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

:ohmy2: jestem absolutnie zakochana w Twojej kolekcji! Teraz ciągle szukam w necie kandydatów do powiększenia swojej :P

 

Bardzo mi miło Julka.. :smile: Kiedys można było dostać fajne egzemplarze w sklepie z modelami na Kościuszki przed A.Struga jadąc w kierunku Piłsudskiego po prawej stronie. Do tej pory żałuję że nie kupiłem gold winga, którego tam kiedyś widziałem :smile: Duży wybór jest też na Bajzlu. Czasem trafi się coś ciekawego w marketach. albo: http://www.maisto.com.pl/index.php?cPath=26

 

Ale najcenniejsze dla mnie są takie "trafione przypadkiem gdzieś tam..."

 

Życzę udanych łowów :smile: LwG

 

Jest gablota. Musze tylko półki dorobić jeszcze 4 i będzie GIT :smile:

 

post-170-0-61944000-1352412022_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Bardzo mi miło Julka.. :smile: Kiedys można było dostać fajne egzemplarze w sklepie z modelami na Kościuszki przed A.Struga jadąc w kierunku Piłsudskiego po prawej stronie.

Dobrze wiedzieć :smile:

 

Jest gablota. Musze tylko półki dorobić jeszcze 4 i będzie GIT :smile:

Sporo się pomieściło :P

 

Mam pewną propozycję dla "kolekcjonerów" :P Dostałem w prezencie Kawasaki Z1000 II generacji (2007), zielone... Model WELLY w skali 1:18. Tak się składa, że kiedyś już sobie kupiłem taki model czyli mam 2 identyczne :P Gdyby ktoś był zainteresowany, chętnie wymienię się na jakiś inny model ;)

Link to comment
Share on other sites

Dżulia, może zamiast kandydatów do kolekcji znajdź po prostu kandydata z kolekcją

Poszukiwania cały czas trwają ;)

 

MODEL 1:18 YAMAHA YZF-R6 07- (2708341074) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Yamaha YZF-R6,2005 ,NewRay Motorrad Modell ,1:18,Neu | eBay

:drool:

Link to comment
Share on other sites

U mnie na biurku w pracy stoi Junak taki jak na zdjęciu Borasa, a kiedyś dawno jak jeszcze bawiłem się w modele posklejałem sobie Suzuki Katana 1100 i HD Glide (nie pamietam dokładnie który) niestety po 3 przeprowadzkach niewiele z nich zostało ;(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...