Skocz do zawartości

wydarzenie_FLM_Tuchola.png

Zapraszamy na Zlot Forum Łódzkich Motocyklistów  - więcej informacji tutaj.

Jeśli 125 To Jaka?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie, czy lepiej nabyć Hondę NSR, czy CBR? Mówię tutaj oczywiście o pojemności 125. : )

Opublikowano

Nsr jest pełno ale większość to trupy,szukaliśmy koledze i masakra,wybraliśmy cbr-chociaż nie żre tyle co 100 konny scigacz jak to jest w NSR

http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE
Opublikowano (edytowane)

Cały tydzień zjeździłem się za cbr 125, większość to też są trupy http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/pout.png ale w końcu dzisiaj kupiłem po ciężkich trudach, jutro się pochwale na forum :smile:

oglądałem tą Honda CBR 125 + wydech DEVIL Ostrów Wielkopolski • Tablica.pl , przejechałem się żeby zobaczyć 130km. w opisie 1 element do poprawki lakierniczej i miała mieć przejechane ok. 20 tysięcy. okazało się: zadupek połamany, każda część z innej parafii, nowa uszczelka pod cylindrem, świeci się kontrolka wtrysku i kopci, no i najechane ponad 24 tysiące. Honda cbr125R Po sezonowa cena Łask • Tablica.pl rok nie 2006 tylko 2005, miała mieć przejechane 11 tysięcy km, a licznik był w milach, felga podbita, klamka złamana, kierownica pordzewiała, wskaźnik paliwa nie działa, wskazówka od licznik drga, ale przez telefon wszytko cacy, cukiereczek prawdziwy http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif nawet 100zł koleś nie chciał opuścić http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/thumbdown.gif jeszcze jedną z ogłoszenie z gazety sprawdziłem, przejechałem 50km. przez telefon "stan jak z salonu, rok 2006" na miejscu: lusterko urwane, plastik jeden pęknięty i rok 2005 :decayed: dawałem kolesiowi 4500zł to mu mało było :biggrin:

Edytowane przez Olo (wyświetl historię edycji)
Opublikowano

Z tego co czytałem "ludzie ze świata motocykli", uważają, że NSR jednak jest pewniejszym zakupem i ma w sobie większy "potencjał". Co wy o ty myślicie?

Opublikowano

Jak 125 to tylko w 2suwie, przynajmniej się pobawisz i podłapiesz co i jak przed zmianą na coś większego :smile: Jak nie NSR to popatrz na aprilkę rs 125, też fajna zabawka.

Opublikowano

Zależy co wolisz, jeśli osiągi i dźwięk simsona to bierz 2t. Jeżeli wolisz niskie spalanie i przyjemny dźwięk to bierz 4t ;)

Opublikowano

No wiesz, najlepiej to i osiągi i w miarę niskie spalanie.. xd

Opublikowano

Nie mozna miec wsystkiego;p ogolnie cbr fajnie brzmi ale d*py nie urywa nsr jezdzilem oraz mialem swoja tzr w 2t ja akurat do silnika nic nie dolozylem kumpel sprowadzil z niemiec i po 15tys dziura w tloku sie zrobila. Sa to awaryjne maszyny ale sa wysilone. Wole dziwoek chusteczkowy ale zeby jechalo - to moje zdanie. Jak ktos ma troche pojecia to remoncik w 2t sam moze sobie zrobic.

Opublikowano

Ale moto chyba się kupuje żeby jeździć, a nie remonty robić :biggrin:

Opublikowano

Nie przesadzajmy że ścigacze w 2t są bardzo awaryjne ja sam miałem nsr 125 i kolega też miał i nie narzekał, ja swoją przejeździłem dwa sezony i remontu silnika nie robiłem a przez dwa sezony zrobiłem coś koło 10 tys km. Jednym zdaniem jak dbasz tak masz....

Opublikowano

proponuje nowy kupić to bedzie bez remontów :smile:

..................SEX, DRUGS, AND DRUM 'N' BASS.....................

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Myślicie, ze RS-ka, lepiej sie sprawi niż NSR ? ; >

Opublikowano

Ja właśnie przesiadłam się z CBR 125 R na SV 650 s . Swoją CBRkę chcę sprzedać. Tutaj masz link, możesz obejrzeć - http://motocykle-lodz.pl/topic/2906-moja-cbrka-125-r/

 

Pewnie bardziej poszalejesz na RS albo NSR, ale CBR ma śmieszne spalanie, a do tego w miarę bezpieczna, idealna na pierwsze moto dla narwanych. Ale dla wysokich facetów się nie nadaje - gościu powyżej 180 cm i 80 kg wagi wyglądałby na tym zabawnie :decayed: Jak kto woli - ten motocykl szału nie robi ( jak to 15 KM...), ale ja na początek byłam nim zachwycona :riding:

Opublikowano

ale ja na początek byłam nim zachwycona :riding:

 

A ja 3 lata już jeżdżę na moto i dopiero sobie kupiłem cbr :decayed:http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/pout.png

Nowciu bierz od koleżanki wyżej cbr, przynajmniej będziesz mieć pewne moto, bo większość tych sprzętów jest pozarzynana ;)

Opublikowano (edytowane)

Plusy i minusy cbr

 

+spalanie 2.5-3l (17zł/100km)

+żywotność silnika ponad 100k km, mniejsze prawdopodobieństwo a raczej bliskie 0, że trafisz na trupa.

+chyba najwygodniejszy motocykl w klasie 125 sportowy

+bardzo wytrzymały silnik

+elastyczny silnik

 

-wąski, mały, niektórym to przeszkadza.

-brzmi jak kosiarki 100cm3

-13,5 koni

-130km/h

-wąskie opony

 

Plusy i minusy nsr 125

+28 koni

+v max w ganicy 150-160

+wygląda jak rasowa 600

 

-spalanie od 5-8l/100km(30-47zł/100km Plus do tego trzeba doliczyć koszt oleju, który w cale nie jest tani)

-silnik trzyma przynaj połowe mniej niż cbr i jest owieelee starsza, więc wyczjenie czegoś nie skatowanego graniczy z cudem>

-brzmi jak kosiarka 100cm w 2t.

-bardziej awaryjny silnik niw w cbr

-nieelastyczny silnik

 

 

Jeżeli nie masz kasy lub dużo jeździsz po mieście bierz cbr.

Jeżeli masz kase i chcesz poczuć moc w 125 2t to bierz aprilie rs 125. Ma nowocześniejszą konstrukcję od nsr, pali tyle samo, awaryjnosc ta sama, tylko jest droższa.

Edytowane przez BlueSky (wyświetl historię edycji)

Po nieba błękicie za*******am przez życie.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Ja śmigałem sezon na NSR i fakt,spalanie jest duże ale adekwatne do mocy. Był to mój 1 poważne motocykl i byłem zaskoczony jego mocą jak na 125 ccm. Awaryjność? Może miałem szczęście,ale nie włożyłem w niego nic co zepsuło by się samo,nie licząc podbitej na własne życzenie felgi.Jak dla mnie motocykl bezawaryjny i dobrze ją wspominam. Jedyne co denerwowało to drgania przy wyższych obrotach silnika.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dziękuje za przedstawienie, jak to wygląda ;D

Opublikowano

Pozostaje jeszcze poruszyć jedną kwestię... a mianowicie nowe przepisy prawa jazdy, które weszły 2 dni temu. Teraz NSR 125 na prawko A1 już nie pojeździsz. Teraz oprócz pojemności biorą pod uwagę także moc oraz stosunek mocy do masy. 1 słowem, limit na A1 do 11 kW a NSR ma 21. Warto się z tym liczyć, bo teraz biznesowe państwo będzie nas kasować bo przecie dziura jest do załatania. A tutaj cytacik z nowych przepisów:

 

2) kategorii A1:a) motocyklem o pojemności skokowej silnika nieprzekraczającej 125 cm3, mocy nieprzekraczającej 11 kW i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającym 0,1 kW/kg, motocyklem trójkołowym o mocy nieprzekraczającej 15 kW,c) pojazdami określonymi dla prawa jazdy kategorii AM;

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Opublikowano

Wcześniej też było tylko 15km. Aidekk nie przejmuj się, każda nsr ma wpisane w dowód nie więcej niż 15km ;)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

przecież cbr 125 to wygląda jak rower 

Opublikowano

W takim razie jeżdżę rowerem :smile:

Po nieba błękicie za*******am przez życie.

Opublikowano (edytowane)

no panie wąskie to takie jakieś , laćki jak w kolarzówce, a no i nie jedzie bo to 4t , miałem RS 50 i rs 125 nowe budy , qumpel miał 125 w starej  , kuzyn miał Tzr 50 i Cbr 125 i Nsr 50 i na wszystkich dużo ganiałem  i według mnie cbr na ostatnim miejscu  , jedynie coś tam głosem nadrabia 

Edytowane przez Majka11 (wyświetl historię edycji)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...