ErR Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Delikatne luzy ? Ale jak nie cieknie olej to nie sądzę abyś te luzy skorygował uszczelniaczami. Jeżeli, byłyby uszczelniacze do bani, to przy wciśnięciu amorka polałby się olej. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kramer Opublikowano 28 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 jak motocykl stoi i zaczytam dobijać widelcem, to czuć minimalny luz- puknięcie, ale jest sucho. tak czy siak trzeba to rozebrać ;] 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Puknięcie może być przez stary olej. Ja tak miałem w swoim. Dobijało wszędzie, pukało itd. Zmieniłem olej i problemu nie ma. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Puknięcie może być przez stary olej. Ja tak miałem w swoim. Dobijało wszędzie, pukało itd. Zmieniłem olej i problemu nie ma. Potwierdzam - u mnie to samo było. Zmiana oleju załatwiła sprawę, nie uszczelniaczy. 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kramer Opublikowano 29 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 gość twierdzi, że olej zmieniał, na 20W - tak czy siak trzeba zrobić ;] 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Działkowyyyyy do odpowiedzi ... taaa, pierwsze primo - ostudźcie emocje bo mieszacie pojęcia... - pomiar oczywiście na kole jak mniemam, tak? hamownia (oby po dobrej kalibracji...) była zapewne elektromagnetyczna, z rolkami bezwładnościowymi - moc szczytowa wypluta przez ten motocykl na tylnym kole jest mało realna, a sam tłumik, a choćby Bos'a, bez emulacji mapy zapłonu, zabiera wartość szczytową momentu obrotowego na korzyść peak'u mocy maksymalnej - to standardowe zjawisko (dobre na tor wyścigowy, ale nie na ulicę ... http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/giggle.gif ) przy efekcie grzmiącej rury... i tylko grzmiącej rury (ale o tym było w innym wątku, kto chciał przeczytał ze zrozumieniem, kto nie, wyje dalej po dziś dzień po ulicach i myśli że ma moc i torque ) Przede wszystkim zacznijmy od tego, że wartości podawane przez producenta motocykla to dane według norm DIN 70020 ale na sliniku! Wartości na kole - czyli to co realnie nas odpycha od ulicy, to wartości mierzone na kole - z uwzględnieniem oporów toczenia, strat mocy i momentu generowanych przez sprzęgło, skrzynię biegów i wreszcie przekładnię łańcuchową. Jeśli założymy, że pomiar dał 59Nm to i tak jest dobrze. Ale parametr mocy wydaje się być mało realny - dlatego zawsze, by uniknąć błędów dokonuje się minimum trzech następujących bezpośrednio po sobie pomiarów - zwłaszcza na hamowniach bezwładnościowych. Jeśli naprawdę kolega chce wiedzieć czy ma prawdziwy wykres czy farmazon, powinien pojechać na dokładnie SKALIBROWANĄ hamownię i dokonać najlepiej minimum trzech pomiarów. ... Takie mierzenie na stacjach BP czy innych festynach częstokroć to nabijanie kasy u naiwnych, ale nie ma odniesienia do rzeczywistości - choć nie upieram się - nie wiem, nie było mnie tam, ja tego motorku nie hamowałem... 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kramer Opublikowano 29 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 ja tego motorku nie hamowałem... ja w zasadzie też nie, i nauczony doświadczeniami z 4 kołami przyznaję Ci racje, ale skoro mamy specjalistę ( nie mówię tego z przekąsem) moje pytanie brzmi, gdzie w ludzkiej kasie mogę zestroić motocykl w nowym sezonie i czy wart wymieniać filtr na K&Na? Co do tłumika, no cóż taki już był 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 skoro mamy specjalistę yyy... to nie wiem gdzie w ludzkiej kasie mogę zestroić motocykl w nowym sezonie i czy wart wymieniać filtr na K&Na? Co do tłumika, no cóż taki już był strojeniem motocykli - profesjonalnym - z moich skromnych informacji w naszym smutnym mieście nie zajmuje się nikt. Jest u nas mechanik przygotowujący sprzęty do Endurance i SuperbikeCups, ale tanio nie będzie, nie wiem czy w ogóle się podejmie. Reszta, to z całym szacunkiem - w tej akurat materii - harcertwo...Samo strojenie to zabawa nie skomplikowana - zwłaszcza że instalujesz PCII albo PCIII i kryncisz, tyle, że musisz mieć hamownię do takiej zabawy. Sam filtr + wydech bez emulacji mapy i składu mieszanki to mit. Mus jest dobrać parametry stosunku stechiometrycznego Lambda, mus jest dobrać ilość powietrza i paliwa w funkcji prędkości obrotowej i obciążenia silnika na poszczególnych przełożeniach... tyle, że to wszystko kosztuje i zabiera sporo czasu jak się domyślasz. Filtr da więcej jednostek powietrza w danym czasie w stosunku do paliwa, jak chcesz podać więcej paliwa bez emulacji map? Oczywiście, można zakładać wszystko, filtry, tłumiki, trupią czachę na lusterko, ważne, by robić to świadomie i z głową, znając cel i założenia oraz potrafiąc sterować efektami. Wszystko inne to "tjuning" nie mający większego znaczenia. 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kramer Opublikowano 30 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Amen. Czyli swierzy filterek w zupelnosci mu wystarczy Ej mialem wrzucic filmik jak suzi pracuje na tym inne wydechu ale ma takiej dawce byloby to chyba nietaktem Nie bijcie nie mogłem się powstrzymać https://picasaweb.google.com/lh/photo/m3quxuxK-y4mD2jdMyviS6zPFOGWKDf-B-rtuYGfoQM?feat=directlink 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 mogłeś go bardziej pogazować bo na wolnych obrotach to takiego szału nima jeszcze raz tylko że z większym gazowiem prosimy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kramer Opublikowano 30 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Ok przekonałeś mnie, na dniach coś wrzucę 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LISIK 76 Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 fajne moto Ja tam wole dzwiek rzedowki 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kramer Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Motocykl stoi w cieplutkim garażu razem z wartbim, a ja właśnie zdałem sobie sprawę, że nie mam nic poza kaskiem ;/ na całe szczęście dziś stałem się posiadaczem czy ktoś miał do czynienia z takimi bucikami ? proszę o opinie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kark Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Mnie się nigdy SVki nie podobały, ale ta prezentuje się wyjątkowo dobrze Gratuluję sprzętu dzięki:) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crosiak Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 (edytowane) Bardzo ladna sv Co do tej mocy powiem tak... To byla hamownia BP na ktorej kazdy motocykl mial wieksza moc niz podawane moce przez producenta (na wale) a wiec wziete z kosmosu bo poprostu ta hamownia jest do d..y... Sam wydech szczegolnie w wersli wtryskowej nie zmieni nic a moze nawet troche pogorszyc ale za to odczucia sluchowe daja nam wrazenie "piekielnej mocy" . Ja do amorkow zalalem 20W i jak dla mnie jest to idealna sprawa moze i rece bola ale jezeli chcesz wykorzystac 100% potencjalu to inaczej sie nie da;) Jezeli chodzi o wypowiedz Fatum odnosnie osiagow SV to w wersli gaznikowej wszystko jest strasznie agresywnie... Mi to sie bardzo podoba ale jak sie przejechalem na wtryskowej to lipa straszna (odczucie -10KM) To ze wszystkie 600 objezdzaja SV to nieprawda... Liczy sie kierowca bo jak scigalem sie z paroma osobami z naszego forum to na starcie ja bylem pierwszy dopiero powyzej 200 SV rzeczywiscie traci ale k**wa o jakiej predkosci my rozmawiamy? Przeciez na codzien tak sie nie lata no moze oprocz kawalka na dellu... Jedyny mankament moim zdaniem to za nisko umieszczone podnozki bo w zakretach poprostu sie nimi trze i nie zejdzie sie nizej ;( Jeszcze jedna kwestia to jazda na kole co moim zdaniem na SV jest banalne ale tylko na 1 bo na 2 bardzo latwo jest przegiac przy przebijaniu z 1 na 2... Marcin na XT ma gdzies nagrane moje przebijanie ;D bylo blisko bo sv ma moment od dolu niestety;D haha ;D Jak dla mnie motocykl idealny a szczegolnie spalanie tylko dla mnie faworytem jest wersja gaznikowa a uslizgi tylnego kola na wyjsciach z winkli to jest poprostu piekna sprawa ) Edytowane 6 Listopada 2012 przez crosiak (wyświetl historię edycji) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kramer Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Amen ;] 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smooth Opublikowano 11 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Śmigałeś już w tych butach? Jestem ciekaw jak Ci się w nich jeździ. 0 Cytuj Buell sound Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kramer Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 jeździłem w nich jak były nowe, wtedy bardzo dobrze trzymały kostkę i przylegały do nogi na tyle że miałem czasem słabe czucie biegów, ale nie były rozruszane. Teraz wydają się być bardziej elastyczne/ 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kramer Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Co by nie było, że przyszedł świeżak, pokazał motocykl a teraz ma w nosie ;] Kolejne części układanki, które zacznę składać jak tylko puści mnie choroba ;] i mały prezent o szwagra z UK ;] Edytowane 31 Stycznia 2013 przez kramer (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mawet Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Fajnie, że dbasz o motocykl. To się chwali:) Zastanawia mnie tylko Twój wybór lepkości oleju do zawieszenia. Masz, lub planujesz jakieś zmiany w tłumiku? Oryginalnie suzuki wlewa olej 10w. Obawiam się, że taka lepkość oleju znaczącą zmuli Ci zawiechę. Bez przezaworowania (o ile tam jest w ogóle tłumi oparty o shimstack) może się okazać, że zawiecha jest przetłumiona. Objawiać się to będzie pogorszeniem trakcji. Szczególnie na szybkich, następujących po sobie nierównościach. Możesz mieć wrażenie, że amortyzator nie nadąża za wybieraniem nierówności i cały przód nerwowo podskakuje. Pamiętaj też, że lepkością oleju nie reguluje się twardości zawieszenia, a charakterystykę tłumienia. Od twardości są sprężyny (bo preload też nie za dużo daje). I fajne buty:) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kramer Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Generalnie, wybrałem to co lał poprzedni właściciel, posiłkując się wiadomościami od użytkowników, którzy przód sv-ki charakteryzują generalnie jako "miękki" , moją opinie wyrażę po sezonie, jeśli okaże się, że d*pa to będę coś kombinował ;] , ale nie ukrywam, że każda rada jest cenna. BTW. przed sezonem chciałbym jeszcze sprawdzić rozrząd i zsynchronizować przepustnice, możecie polecić kogoś godnego zaufania ? Edytowane 31 Stycznia 2013 przez kramer (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_Z Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 witam. motocykl znam z svforum. z tego co właściciel pisał to moto zadbane i będzie Pan zadowolony . Martwi mnie ten olej w lagach bo SV znane jest z miękkiego zawiasu i każdy leje min. 10W lub nawet 5W. Mam nadzieję, że w sezonie będzie parę okazji żeby porównać SV. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 10W lub nawet 5Wraczej 15W albo 20W 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kramer Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 raczej 15W albo 20W Dokładnie, będziemy porównywać ;] Nikt z użytkowników, nie robi regulacji zaworów w swoich SVkach ? ;P? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_Z Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Racja z tym olejem. Jakiejś zaćmy dostałem Chociaż 20W to twardo ją na wiosnę zalewane 15W Ją się przymierzam do większego serwisu SV na wiosnę i m.in. ma być sprawdzony luz i inne takie tam Edytowane 31 Stycznia 2013 przez Krzysiek_Z (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.