Skocz do zawartości

Suzuki Sv 650S - 2003R.


kramer

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie ;] wcześniej ujeżdżałem xj6 09r. - motocykl nie był mój, ale użytkowałem go prawie 2 sezony i potem miałem trochę przerwy, więc technikę jazdy na motocyklu sobie przypominam;] Od zawsze myślałem o motocyklu, który będzie sprawiał mi frajdę i nie chodzi mi tylko o moc i odejście. Dźwięk v-ki moim zdaniem nadrabia jakieś małe niedociągnięcia w tym motocyklu ;] Wydech to bos, ale nie wiem czy dedykowany czy uniwersalny, poprzedni właściciel ją hamował i wyszlo mu ok 80 KM i 60 Nm , możliwe, że nie jest to wszystko zestrojone. Powoli muszę ogarniać przerejestrowanie, a że idzie zima to będę powoli sprawdzał podstawowe funkcje życiowe i zmieniał płyny ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

80 KM i 60 Nm

ke ? 80 koni i 60 momentu ? coś Ciebie w bambuko zrobił z tą hamownią bo w standardzie ma 72 konie oraz 65 Nm. Więc jeżeli by podniósł moc to i moment byłby wyższy. Po drugie, jeżeli rzeczywiście ma te "80 KM" to musiał ingerować w silnik bo wydechem oraz filtrem powietrza tego się nie osiągnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem miękki ale już w tych rocznikach regulowany,ale i tak warto wymienić olej na gęstszy. A przy dużym szczęściu może poprzedni właściciel "miłośnik tuningu" dał tam już sprężyny progresywne... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężyn nie dał, ale olej wymienił, problem w tym, że nie wymienił uszczelniaczy więc... , najpierw był ogar 205 potem jakieś wski, potem xj 6 nie moja fakt ale jeździłem częściej niż właścicielka, ale tak to mój pierwsze własny poważny motocykl ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli z lag nie cieknie to nawet zalecają zostawienie tak jak jest. Sam wymieniałem olej w swojej bez wymiany uszczelniaczy i jest ok. Uszczelniacze wymienia się jak coś cieknie więc obserwuj tylko. Na początku uważaj przy redukcji bo ostro silnikiem hamuje i łatwo zblokować tylną oponę, redukować najlepiej z przegazówką (międzygazem). A tak to mało awaryjny, mało palący, ładnie brzmiący (kwestia gustu) moto ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no coś Ty jak możesz, przecież była hamowana ;) a wykresik kolega dostał razem z moto ? ciekaw jestem jam wyglada krzywa momentu obrotowego, ze po modyfikacjach jest niżej od fabryki. Nie czepiam się gwoli ścisłości, zwykła ludzka ciekawość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem otwarty na krytykę tylko piszcie wprost co może być nie tak :biggrin:

poniżej więcej fotek od starego właściela:

 

http://www.fotosik.pl/u/arek0810/album/1276086

,a tu wykres jeśli słabo widać mogę zrobić lepszą fote albo skan ;]

 

Dołączona grafika

 

Jeśli foto wykresu nieczytelne to wrzucę skan:

 

http://www.iv.pl/images/24383205826849702617.jpg

 

moi mili ;] jestem otwarty na krytykę, tylko piszcie wprost co może być nie tak i czemu się lepiej przyjrzeć ;]

 

poniżej zdjęcia starego właściciela:

 

http://www.fotosik.pl/u/arek0810/album/1276086

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde i jest wykres z hamowni ... i widać 79KM i 59Nm... dziwne, powiększył moc ale obniżył moment ? To już moja wiedza się chyba skończyła w takim razie i trzeba kogoś mądrzejszego spytać :biggrin: W sumie nie ma co tutaj krytykować bo moto masz na serio bardzo fajne, zadbane i ładne ! Wszystkie papiery posiadasz, więc jest ok. Tylko jeżeli na serio ta hamownia jest prawdziwa to ja nie wiem co on z nim zrobił bo przecież silniki V są popularne z tego że mają dużo Nm przy nie dużej tak na serio mocy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no kolego szacun, sorki jeśli bylem lekko uszczypliwy, lecz też zachodze w glowe co z pomiarem, zawsze myślałem iż ze wzrostem koników pare niutków musi skoczyć do góry, ale co by nie mówić sprzęt masz zacny i jeszcze nie raz przyprawi Cię o banana pod kaskiem. Dbaj a odwdzięczy Ci się z nawiązką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba kogoś mądrzejszego spytać

Działkowyyyyy do odpowiedzi ;)

 

Kurde i jest wykres z hamowni ... i widać 79KM i 59Nm... dziwne, powiększył moc ale obniżył moment ?

Mów co zje.... ;P

Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!!

 

Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie.

 

Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniaczy nie wymieniaj jak ci nie cieknie. Obejrzyj w jakim są stanie i jeżeli wyglądają ok i są szczelne to zostaw je, nie zalecają wymiany jeżeli jest wszystko ok. Zdejmij lagi, odkręć korki, wylej olej (zostaw np na noc do góry nogami) i wlej nowy. Serio, możesz więcej popsuć niż poprawić z tymi uszczelniaczami.

 

Ps: to postać z bajki :smile:

Edytowane przez rooland (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...