Skocz do zawartości

BobeQ


BobeQ

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, mam na imię Bartek - lat 19. Mieszkam, żyję i studiuję w Łodzi. Moja przygoda ze wszystkim co posiada silnik oraz jakąś moc zaczęła się 3lata temu od skutera. Typowego 50cc z 5 KM chyba marki Kymco, a model to super8. Lecz przez 2 sezony tyrania go poszedł w nim cały napęd i sprzedałem go na części. W chwili kiedy odjeżdżał ode mnie zrozumiałem, że bardzo lubiłem mój mały sprzęt. Zawsze jak jeszcze wtedy jeździłem do liceum towarzyszyły mi dzielnie. Wiem, że głupio to zabrzmi ale zżyłem się z nim i od tamtej pory chciałem jak najlepiej poznać działanie silników i wejść w posiadanie wspaniałych maszyn. Następnie przyszedł czas na prawo jazdy, z racji iż mój tata to lekarz nie pozwolił mi przed skończeniem 18 robić prawka kat. A. W ten sposób poszedłem tylko na B, zdałem, kupiłem samochód i w obecnym czasie nim jeżdżę. Ale w wyniku zmian w przepisach prawa o ruchy drogowym zebrałem się ostatnio i poszedłem na kurs na prawko kat. A. Pierwszy raz wsiadając na Yamaszke ybr250 powróciły wspomnienia i pragnienie wolności jaką daję motocykl. W ten oto sposób znalazłem się tutaj, gdyż zimą planuje kupno mojego własnego sprzętu. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie do grona łódzkich motomaniaków i niejednokrotnie wyruszymy gdzieś w trasę razem. Także na razie lewa w górę i postaram się tutaj dużo udzielać, żeby w nowy sezon z nowym sprzętem wejść bogatszy o doświadczenie i znajomości nabyte na tym forum :smile:.

Pozdrowionka!

Motocykle , samochody to dla większości ludzi maszyny do

przemieszczania się z punktu A do punktu B. Ale dla takich jak ja to coś

więcej, silnik jest jak drugie serce a, akumulator, rozrusznik,

przerywnik, cewka, świece są jak respirator, który ciągle to serce

przywraca do życia i nie da się tego wszystkiego opisać słowami

bo to jest miłość i pasja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach