zino Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Ostatnio zauważyłem[w chłodniejsze dni],wciskając hamulec przedni,że klama nie wciska się płynnie,tylko tak jakby pulsowała. Hamuje dobrze. Nie wiem-płyn do wymiany,zapowietrzony układ,pompa...? Ktoś tak miał? Z góry-dziękuwa 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scOti Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 podobne objawy miałem w momencie gdy tłoczek w pompie był wyrobiony koszt ok 100 zł, zwie to się "zestaw naprawczy pompy hamulcowej" ja kupowałem części w UK i zwało się to "master cylinder repair kit" wygląda to mniej więcej tak: wymiana bardzo prosta ale na początek może wymień płyn hamulcowy i odpowietrz układ 0 Cytuj "Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia" Newsweek Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zino Opublikowano 12 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Dzięki. Ciekawi mnie czy temperatura otoczenia ma na to wpływ,bo do tej pory było git. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarahu_michu Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 (edytowane) Kumple w "zygzaku" miał to samo wymienił przewody a okazało się że pompa no i zestaw naprawczy wystarczył Osobiście popieram "scOti"-ego . Edytowane 12 Października 2012 przez yarahu_michu (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 nic dodać, nic ująć - "skokowe" działanie hamulca to wina zużytej pompy hamulcowej a w zasadzie wyklepanego zaworu zwrotnego, temperatura otoczenia nie ma tu specjalnie znaczenia, raczej zbieg okoliczności. Przy okazji wymienisz płyn, który jest higroskopijny i przyjmuje wodę no i odpowietrzysz układ. Przy takiej robocie rozebrałbym jeszcze zaciski, obejrzał klocki, prowadnice w jarzmach posmarowałbym smarem miedziowym a same tłoczki wyczyścił, sprawdził stan gumowych uszczelniaczy i przesmarował tłoczyska specjaną pastą, np ATE. Po takiej operacji, jesli zrobisz wszystko dokładnie - zawiedzie Cię wszytsko - ale nie hamulce Idą chłody - aura sprzyja dłubactwu 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zino Opublikowano 12 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Idą chłody - aura sprzyja dłubactwu Zaciski zostawię do wiosny,ale z pompą i płynem powalczę-dzięki 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 posmaruj smarem grafitowym śrubę mocującą klamkę( ta na której się "łozyskuje" klamka, jeśli dobrze cię zrozumiałem pomoże) prosty manewr kosztuje 5 min. wpadnij (drogę znasz;) ) coś wymyślimy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zino Opublikowano 13 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 posmaruj smarem grafitowym śrubę mocującą klamkę( ta na której się "łozyskuje" klamka, jeśli dobrze cię zrozumiałem pomoże) prosty manewr kosztuje 5 min. wpadnij (drogę znasz;) ) coś wymyślimy Wpadne,wpadne -nawet myślałem o dzisiejszym dniu,ale pizdzi deszcz. Miałbym jeszcze kilka pytań odnośnie ustawienia zawiasów. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlueSky Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 U mnie po wymianie płynu pomogło. 0 Cytuj Po nieba błękicie za*******am przez życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zino Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 U mnie po wymianie płynu pomogło. U mnie też-i gitara! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlueSky Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 zino, trochę ci to zajęło, jakieś 4 miesiące 0 Cytuj Po nieba błękicie za*******am przez życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broto Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 jak to działkowy napisał przyszły chłody i aura sprzyja dłubactwu może zino opatrznie to zrozumiał 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zino Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 zino, trochę ci to zajęło, jakieś 4 miesiące Jadzka stała za kanapą całą zimę,po wywleczeniu do garażu podłubałem 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JASTRZAB Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 sprawdziłbym jeszcze tarcze czy są proste 0 Cytuj Odszkodowania powypadkowe z polisy OC sprawcy za różne zdarzenia z ostatnich 19 lat , bezpłatna analiza sprawy , wypłacam zaliczki do 20 tys. zł na osobę po podpisaniu umowy , pokrywam wszelkie koszty sądowe , daję pisemną gwarancję wygranej sprawy sądowej.Artur JastrzębskiDyrektor Generalny woj. ŁódzkieEuropejskie Centrum Odszkodowań S. A.606-342-812 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panfillo Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Ja też mam zapytanie a'propos prawej klamki. Ostanimi czasy wymieniłem przewód na Hela, przy okazji rozebrałem pompe i poczyściłem podmuchałem, pocałowałem itd. Zacisk tez pomalowany wypucowany. Ogólnie cały KIT igiełka. No i faktycznie w pierwszym momencie wciskania klameczki jest reakcja natychmiastowa hamulac działa sprawnie, klamka "twarda" Jednak problemyy zacczynaja sie przy manewrowaniu (powolnej jeździe np po parkingu pod marketem bądź pomiędzy stadem slicznych Pań na Piotrkowskiej. ) otóż jadąc powolutku na jedyneczce wciskająć powoli leciutko klameczkę- klameczka mięknie, mięknie, mięknie aż prawie dotyka kiery. Szybkie odpuszczenie klamki ponownie wciskam i juz jestem twarda. WTF? Przyznaje się bez bicia, że zacisk i pompa złozona na starych uszczelkach, które nomen omen były w dobrym stanie. (czyt. nie poszarpane.) ze względu na chwilowy brak ww. w kraju naszym. Jednak wycieków na zacisku nie stwierdzono a i pompa wydaje sie sucha od strony klameczki. Jak to jest, że ta klamka mięknie? Pragnę równiez namienic, że taka sytuacja ma tylko miejsce jeśli moto sie toczy w sensie wystepuje jakieś tarcie powiedzmy na klockach i tarczy. Na postoju np. na światłach to zjawisko być może występuje ale wydłuża się czasie w taki sposób, że jeszcze nie dotknąłem klamką kiery. Can U help me? Plissss! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulba Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Przepuszcza uszczelka w pompie 0 Cytuj "Ja chcę, żeby moja Łódź rosła, żeby miała pałace wspaniałe, ogrody piękne, żeby był wielki ruch, wielki handel i wielki pieniądz..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panfillo Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Kuźwa, tak podejrzewałem. Padaka bo tłoczek do pompy to póki co rarytas do mojego moto. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.