Skocz do zawartości

Suza 600 K6


Majka11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przedstawiam wam moją Suzę w 2 obliczach ( cywil i torówka ), posiadam ją od 2 sezonów , model k6 polecam , chodź ma kilka fabrycznych wad ale nadrabia amorem skrętu wyświetlaczem biegu i anythoppingiem

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Edytowane przez Majka11 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetny motocykl :smile: Bardzo mi się podoba w tej budzie i nie ukrywam, że sam chętnie kupiłbym takiego GIX'a :smile:

 

Napisałeś, że ma "kilka fabrycznych wad" - jakie Twoim zdaniem??? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już mówię :

- największa bolączka tego modelu to regulator napięcia a w zasadzie jego umiejscowienie : znajduje się on zaraz obok chłodnicy przez co przez cały czas pracuję w bardzo dużej temp , bardzo często padają regle i ciężko znaleść jakiś sensowny zamiennik , ja osobiście regel mam przeniesiony w zadupek i odpukać nic z nim się nie dzieje

- liche heble - w zasadzie to każda Suza ma liche heble(dopiero nowe L1 bodajże dostało zaciski Brembo) , na ulicy spisują się jakoś w miarę ale przy ostrzejszym pałowaniu na torze bez oplotu się nie obędzie a jeśli latasz już o wiele ambitniej to wymiana pompy hamulcowej i przeczep zacisku od r1 to konieczność

- korek spustowy w misce olejowej jest bardzo wysunięty w lewą stronę , bardzo łatwo przekręcić gwint a nawet rozerwać gwintem korka miskę ( wiem z doświadczenia :biggrin:) ale tak to jest jak dokręca się bez klucz dynamometrycznego

- jeszcze parę innych pierdół np , plastikowy o trochę złym kształcie smok olejowy , czy kapryśny układ Exup , regulacja linek , czy popsuty silnik Exup itd potrafią napsuć nerwów

ale ogólnie sprzęt bardzo polecam , miękka dobra pozycja , niski sprzęt ma to szczególne znaczenie dla pań,

Edytowane przez Majka11 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- największa bolączka tego modelu to regulator napięcia a w zasadzie jego umiejscowienie : znajduje się on zaraz obok chłodnicy przez co przez cały czas pracuję w bardzo dużej temp , bardzo często padają regle i ciężko znaleść jakiś sensowny zamiennik , ja osobiście regel mam przeniesiony w zadupek i odpukać nic z nim się nie dzieje - liche heble - w zasadzie to każda Suza ma liche heble(dopiero nowe L1 bodajże dostało zaciski Brembo) , na ulicy spisują się jakoś w miarę ale przy ostrzejszym pałowaniu na torze bez oplotu się nie obędzie a jeśli latasz już o wiele ambitniej to wymiana pompy hamulcowej i przeczep zacisku od r1 to konieczność - korek spustowy w misce olejowej jest bardzo wysunięty w lewą stronę , bardzo łatwo przekręcić gwint a nawet rozerwać gwintem korka miskę ( wiem z doświadczenia :biggrin:) ale tak to jest jak dokręca się bez klucz dynamometrycznego - jeszcze parę innych pierdół np , plastikowy o trochę złym kształcie smok olejowy , czy kapryśny układ Exup , regulacja linek , czy popsuty silnik Exup itd potrafią napsuć nerwów

Orientujesz się czy w K7 wyeliminowano jakieś "choroby wieku dziecięcego"??? :P

 

Nie ukrywam, że z modeli 600/750 jest to moto, które najbardziej mi się podoba :smile: K4/K5 jest ładne, ale K6/K7 to prawdziwy majstersztyk :smile: Te nowsze jakoś do mnie nie przemawiają :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientujesz się czy w K7 wyeliminowano jakieś "choroby wieku dziecięcego"??? :P

 

Nie ukrywam, że z modeli 600/750 jest to moto, które najbardziej mi się podoba :smile: K4/K5 jest ładne, ale K6/K7 to prawdziwy majstersztyk :smile: Te nowsze jakoś do mnie nie przemawiają :P

 

modele 600 k6/7 600 i 3/4 nie różniły się niczym (tzn 600tka ma złote lagi a 3/4 czarne ) , dodano chyba jakieś jedno malowanie

w modelu k7 była akcja serwisowa regli napięcia , ale tylko je wymieniano

jak mówiłem regel wystarczy przenieść i po problemie ( 7 kabli jest do lutowania , trzeba pamiętać żeby dobrze polutować żeby luty nie puściły )

Exup , w zasadzie po zmianie komina na jakiś przelot i tak się wywala bo nie jest potrzebny , ważne żeby zawór na koletorach przy sondzie Lambda zostawić otwarty , później wycina się odpowiedni pin z Ecu żeby nie wywalał nam cały czas błąd Exupa

co do hebli to oplot to nie jest jakiś majątek (około 300 zł) ,ew jakieś troszkę twardsze klocki , oczywiście z umiarem żeby tarczy nie zarznąć

śrubę miski olejowej dokręcać dynamometrem a nie powtórzycie mojego błędu , wtedy nie będzie potrzeby ściągania misy i dotykania się smoka

dodam jeszcze od siebie że oryginalny amor skrętu można rozebrać zalać jakimś "twardszym" olejem , przez co będzie o wiele lepiej spełniał swoje zadanie , przy okazji muły się wyrabiają bo na postoju to trzeba mieć dużą krzepę żeby skręcić :decayed:

jak na razie innych wad nie zauważyłem , wycisnę jakieś lepsze czasy to będę mógł powiedzieć więcej o tym moto

mi osobiście ze wszystkich modeli najbardziej podoba się 600 , 3/4 , k8, k9 , L0 (jest to ta sama buda )

Edytowane przez Majka11 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna maszyna :smile: Ale dla siebie wolał bym litra :smile::riding:

 

powiem Ci że latałem na paru litrach i nie podeszły mi , takie toporne , ciężkie ,

jak wycisnę wszystko z 600 to i na lytra czas przyjdzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci że latałem na paru litrach i nie podeszły mi , takie toporne , ciężkie , jak wycisnę wszystko z 600 to i na lytra czas przyjdzie ;)

Tak jest, masz rację :smile: Mam kolegę z Poznania (notabene od którego odkupiłem ZX9R). Po sprzedaży ZX9R latał K6 w litrze, po półtora sezonu bodajże sprzedał litra i kupił K6 600 z przeznaczeniem na tor. W ciągu tego sezonu po kilku / kilkunastu wizytach na torze poprawił swój czas (na 600 w stosunku do 1000) o kilka sekund... :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest, masz rację :smile: Mam kolegę z Poznania (notabene od którego odkupiłem ZX9R). Po sprzedaży ZX9R latał K6 w litrze, po półtora sezonu bodajże sprzedał litra i kupił K6 600 z przeznaczeniem na tor. W ciągu tego sezonu po kilku / kilkunastu wizytach na torze poprawił swój czas (na 600 w stosunku do 1000) o kilka sekund... :smile:

 

w naszym ojczystym Poznaniu wyprzedzanie litrów przez 600 to częsty widok , ( różnica w czasach między 1000 a 600 to około 2-3 sek , oczywiście mówię tu o zawodowcach

ale np Slovakiaring ( nie miałem okazji być osobiście ) jest to tor stworzony typowo pod litry , tam 600 nie mają prawie żadnych szans z litrami , bardzo szybki tor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

szef zadzwonił że do roboty mam nie przychodzić więc ruszyłem z serwisem- skończyłem przekładkę michy olejowej + nowy olej i filtr- czyszczenie kn powietrza- wymiana płynu chłodniczego , o dziwo weszło tylko gdzies tak 2400 ml , odpowietrzałem tylko śruba przy pompię gdyż nie mogłem dojrzeć tej pod bakiem , dałem mu się zagotowac ze czekałem i uzupełniałem tak ze 4 razy, i wiele to nie pomogło -dziwna sprawarozebrałem przedniu układ hamulcowy , czekam na listonosza bo idą oploty i rbf660 od Leguta , w przyszłym tyg rozbiorę i wyczyszczę zaciski + nowe klockitak samo zrobię z tyłemjeszcze muszę łożyska w kołach ale to przed Speed dayem jak będę wiózł koła do przełożenia kapci na slickii zostanie jeszcze napęd ale nie ma razie kasy na niego no i chyba będe musiał jaką zakukwarkę kupić

post-1533-0-66010200-1365261283_thumb.jpg

Edytowane przez Majka11 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalnie 299 , ja miałem trochę taniej u Leguta ;)

jeśli nie hamujesz tak ostro że się gotuja i czujesz że Ci klama zaczyna wpadać to Ci nie potrzebny , lepiej te 3 stówki na coś innego

 

miałem jeszcze przez zimę zawory sprawdzić ale jakoś nie znalazłem czasu na to

no i łożysko główki ramy , tyle razy jestem w garażu i zapominam podnieść ja na lewarku i je spr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale za 299 masz przewody na przód i tył? Jeszcze nie miałem przypadku żeby mi klamka się miękka zrobiła, miesiąc temu wymieniłem nowy płyn hamulcowy DOT4 więc nie powinno być kłopotu, nie jeżdżę na torze i chyba nie będę miał przyjemności:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak omplet p+t

jesli by Ci się grzały to warto zalać płynem o o wiele wyżej temp wrzenia np rb600 , 660 , z tym że one bardzo lubią chłonąc wodę i co sezon by cza wymieniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn normalnie to ona jest drogówką , turystykiem , środkiem komunikacji lansowozem  w zasadzie to wykorzystuję ją do wszystkich celów

najważniejsze to sprawne moto

ale jak się wybieram gdziś na tor  no to założenie ubranka torowego gdzieś tak ze 3 h

do tego cza koła powyciągać i zawieśc na przekładkę i pooźniej złożyc

a resztę to już zależy , na pewno trzeba dbać o układ hamulcowy  spr zawartość wody w płynie ,

częściej wymieniac olej , filtr , paczać na klocki bo schodzą

na poziomie bardzo zaawansowanym gdzies kręci sie w h*j dobre czasy to pełny seriws  wymiana oleju płynów itd po każdym weekendowym treningu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...