Jump to content

Suza 600 K6


Majka11
 Share

Recommended Posts

Witam przedstawiam wam moją Suzę w 2 obliczach ( cywil i torówka ), posiadam ją od 2 sezonów , model k6 polecam , chodź ma kilka fabrycznych wad ale nadrabia amorem skrętu wyświetlaczem biegu i anythoppingiem

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Edited by Majka11 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Świetny motocykl :smile: Bardzo mi się podoba w tej budzie i nie ukrywam, że sam chętnie kupiłbym takiego GIX'a :smile:

 

Napisałeś, że ma "kilka fabrycznych wad" - jakie Twoim zdaniem??? :P

Link to comment
Share on other sites

już mówię :

- największa bolączka tego modelu to regulator napięcia a w zasadzie jego umiejscowienie : znajduje się on zaraz obok chłodnicy przez co przez cały czas pracuję w bardzo dużej temp , bardzo często padają regle i ciężko znaleść jakiś sensowny zamiennik , ja osobiście regel mam przeniesiony w zadupek i odpukać nic z nim się nie dzieje

- liche heble - w zasadzie to każda Suza ma liche heble(dopiero nowe L1 bodajże dostało zaciski Brembo) , na ulicy spisują się jakoś w miarę ale przy ostrzejszym pałowaniu na torze bez oplotu się nie obędzie a jeśli latasz już o wiele ambitniej to wymiana pompy hamulcowej i przeczep zacisku od r1 to konieczność

- korek spustowy w misce olejowej jest bardzo wysunięty w lewą stronę , bardzo łatwo przekręcić gwint a nawet rozerwać gwintem korka miskę ( wiem z doświadczenia :biggrin:) ale tak to jest jak dokręca się bez klucz dynamometrycznego

- jeszcze parę innych pierdół np , plastikowy o trochę złym kształcie smok olejowy , czy kapryśny układ Exup , regulacja linek , czy popsuty silnik Exup itd potrafią napsuć nerwów

ale ogólnie sprzęt bardzo polecam , miękka dobra pozycja , niski sprzęt ma to szczególne znaczenie dla pań,

Edited by Majka11 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

- największa bolączka tego modelu to regulator napięcia a w zasadzie jego umiejscowienie : znajduje się on zaraz obok chłodnicy przez co przez cały czas pracuję w bardzo dużej temp , bardzo często padają regle i ciężko znaleść jakiś sensowny zamiennik , ja osobiście regel mam przeniesiony w zadupek i odpukać nic z nim się nie dzieje - liche heble - w zasadzie to każda Suza ma liche heble(dopiero nowe L1 bodajże dostało zaciski Brembo) , na ulicy spisują się jakoś w miarę ale przy ostrzejszym pałowaniu na torze bez oplotu się nie obędzie a jeśli latasz już o wiele ambitniej to wymiana pompy hamulcowej i przeczep zacisku od r1 to konieczność - korek spustowy w misce olejowej jest bardzo wysunięty w lewą stronę , bardzo łatwo przekręcić gwint a nawet rozerwać gwintem korka miskę ( wiem z doświadczenia :biggrin:) ale tak to jest jak dokręca się bez klucz dynamometrycznego - jeszcze parę innych pierdół np , plastikowy o trochę złym kształcie smok olejowy , czy kapryśny układ Exup , regulacja linek , czy popsuty silnik Exup itd potrafią napsuć nerwów

Orientujesz się czy w K7 wyeliminowano jakieś "choroby wieku dziecięcego"??? :P

 

Nie ukrywam, że z modeli 600/750 jest to moto, które najbardziej mi się podoba :smile: K4/K5 jest ładne, ale K6/K7 to prawdziwy majstersztyk :smile: Te nowsze jakoś do mnie nie przemawiają :P

Link to comment
Share on other sites

Orientujesz się czy w K7 wyeliminowano jakieś "choroby wieku dziecięcego"??? :P

 

Nie ukrywam, że z modeli 600/750 jest to moto, które najbardziej mi się podoba :smile: K4/K5 jest ładne, ale K6/K7 to prawdziwy majstersztyk :smile: Te nowsze jakoś do mnie nie przemawiają :P

 

modele 600 k6/7 600 i 3/4 nie różniły się niczym (tzn 600tka ma złote lagi a 3/4 czarne ) , dodano chyba jakieś jedno malowanie

w modelu k7 była akcja serwisowa regli napięcia , ale tylko je wymieniano

jak mówiłem regel wystarczy przenieść i po problemie ( 7 kabli jest do lutowania , trzeba pamiętać żeby dobrze polutować żeby luty nie puściły )

Exup , w zasadzie po zmianie komina na jakiś przelot i tak się wywala bo nie jest potrzebny , ważne żeby zawór na koletorach przy sondzie Lambda zostawić otwarty , później wycina się odpowiedni pin z Ecu żeby nie wywalał nam cały czas błąd Exupa

co do hebli to oplot to nie jest jakiś majątek (około 300 zł) ,ew jakieś troszkę twardsze klocki , oczywiście z umiarem żeby tarczy nie zarznąć

śrubę miski olejowej dokręcać dynamometrem a nie powtórzycie mojego błędu , wtedy nie będzie potrzeby ściągania misy i dotykania się smoka

dodam jeszcze od siebie że oryginalny amor skrętu można rozebrać zalać jakimś "twardszym" olejem , przez co będzie o wiele lepiej spełniał swoje zadanie , przy okazji muły się wyrabiają bo na postoju to trzeba mieć dużą krzepę żeby skręcić :decayed:

jak na razie innych wad nie zauważyłem , wycisnę jakieś lepsze czasy to będę mógł powiedzieć więcej o tym moto

mi osobiście ze wszystkich modeli najbardziej podoba się 600 , 3/4 , k8, k9 , L0 (jest to ta sama buda )

Edited by Majka11 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Piękna maszyna :smile: Ale dla siebie wolał bym litra :smile::riding:

 

powiem Ci że latałem na paru litrach i nie podeszły mi , takie toporne , ciężkie ,

jak wycisnę wszystko z 600 to i na lytra czas przyjdzie ;)

Link to comment
Share on other sites

powiem Ci że latałem na paru litrach i nie podeszły mi , takie toporne , ciężkie , jak wycisnę wszystko z 600 to i na lytra czas przyjdzie ;)

Tak jest, masz rację :smile: Mam kolegę z Poznania (notabene od którego odkupiłem ZX9R). Po sprzedaży ZX9R latał K6 w litrze, po półtora sezonu bodajże sprzedał litra i kupił K6 600 z przeznaczeniem na tor. W ciągu tego sezonu po kilku / kilkunastu wizytach na torze poprawił swój czas (na 600 w stosunku do 1000) o kilka sekund... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak jest, masz rację :smile: Mam kolegę z Poznania (notabene od którego odkupiłem ZX9R). Po sprzedaży ZX9R latał K6 w litrze, po półtora sezonu bodajże sprzedał litra i kupił K6 600 z przeznaczeniem na tor. W ciągu tego sezonu po kilku / kilkunastu wizytach na torze poprawił swój czas (na 600 w stosunku do 1000) o kilka sekund... :smile:

 

w naszym ojczystym Poznaniu wyprzedzanie litrów przez 600 to częsty widok , ( różnica w czasach między 1000 a 600 to około 2-3 sek , oczywiście mówię tu o zawodowcach

ale np Slovakiaring ( nie miałem okazji być osobiście ) jest to tor stworzony typowo pod litry , tam 600 nie mają prawie żadnych szans z litrami , bardzo szybki tor

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

szef zadzwonił że do roboty mam nie przychodzić więc ruszyłem z serwisem- skończyłem przekładkę michy olejowej + nowy olej i filtr- czyszczenie kn powietrza- wymiana płynu chłodniczego , o dziwo weszło tylko gdzies tak 2400 ml , odpowietrzałem tylko śruba przy pompię gdyż nie mogłem dojrzeć tej pod bakiem , dałem mu się zagotowac ze czekałem i uzupełniałem tak ze 4 razy, i wiele to nie pomogło -dziwna sprawarozebrałem przedniu układ hamulcowy , czekam na listonosza bo idą oploty i rbf660 od Leguta , w przyszłym tyg rozbiorę i wyczyszczę zaciski + nowe klockitak samo zrobię z tyłemjeszcze muszę łożyska w kołach ale to przed Speed dayem jak będę wiózł koła do przełożenia kapci na slickii zostanie jeszcze napęd ale nie ma razie kasy na niego no i chyba będe musiał jaką zakukwarkę kupić

post-1533-0-66010200-1365261283_thumb.jpg

Edited by Majka11 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Niezły serwis. Ile dałeś za oplot? zastanawiam się czy do f2 nie założyć

Link to comment
Share on other sites

normalnie 299 , ja miałem trochę taniej u Leguta ;)

jeśli nie hamujesz tak ostro że się gotuja i czujesz że Ci klama zaczyna wpadać to Ci nie potrzebny , lepiej te 3 stówki na coś innego

 

miałem jeszcze przez zimę zawory sprawdzić ale jakoś nie znalazłem czasu na to

no i łożysko główki ramy , tyle razy jestem w garażu i zapominam podnieść ja na lewarku i je spr

Link to comment
Share on other sites

Ale za 299 masz przewody na przód i tył? Jeszcze nie miałem przypadku żeby mi klamka się miękka zrobiła, miesiąc temu wymieniłem nowy płyn hamulcowy DOT4 więc nie powinno być kłopotu, nie jeżdżę na torze i chyba nie będę miał przyjemności:(

Link to comment
Share on other sites

tak omplet p+t

jesli by Ci się grzały to warto zalać płynem o o wiele wyżej temp wrzenia np rb600 , 660 , z tym że one bardzo lubią chłonąc wodę i co sezon by cza wymieniać

Link to comment
Share on other sites

tzn normalnie to ona jest drogówką , turystykiem , środkiem komunikacji lansowozem  w zasadzie to wykorzystuję ją do wszystkich celów

najważniejsze to sprawne moto

ale jak się wybieram gdziś na tor  no to założenie ubranka torowego gdzieś tak ze 3 h

do tego cza koła powyciągać i zawieśc na przekładkę i pooźniej złożyc

a resztę to już zależy , na pewno trzeba dbać o układ hamulcowy  spr zawartość wody w płynie ,

częściej wymieniac olej , filtr , paczać na klocki bo schodzą

na poziomie bardzo zaawansowanym gdzies kręci sie w h*j dobre czasy to pełny seriws  wymiana oleju płynów itd po każdym weekendowym treningu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...