Majka11 Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 (edytowane) Witam przedstawiam wam moją Suzę w 2 obliczach ( cywil i torówka ), posiadam ją od 2 sezonów , model k6 polecam , chodź ma kilka fabrycznych wad ale nadrabia amorem skrętu wyświetlaczem biegu i anythoppingiem Edytowane 4 Października 2012 przez Majka11 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Świetny motocykl Bardzo mi się podoba w tej budzie i nie ukrywam, że sam chętnie kupiłbym takiego GIX'a Napisałeś, że ma "kilka fabrycznych wad" - jakie Twoim zdaniem??? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Julka Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Jeeeej, piękny! Może w przyszłym sezonie zapoluję na k6 w wersji 750 0 Cytuj Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 (edytowane) już mówię : - największa bolączka tego modelu to regulator napięcia a w zasadzie jego umiejscowienie : znajduje się on zaraz obok chłodnicy przez co przez cały czas pracuję w bardzo dużej temp , bardzo często padają regle i ciężko znaleść jakiś sensowny zamiennik , ja osobiście regel mam przeniesiony w zadupek i odpukać nic z nim się nie dzieje - liche heble - w zasadzie to każda Suza ma liche heble(dopiero nowe L1 bodajże dostało zaciski Brembo) , na ulicy spisują się jakoś w miarę ale przy ostrzejszym pałowaniu na torze bez oplotu się nie obędzie a jeśli latasz już o wiele ambitniej to wymiana pompy hamulcowej i przeczep zacisku od r1 to konieczność - korek spustowy w misce olejowej jest bardzo wysunięty w lewą stronę , bardzo łatwo przekręcić gwint a nawet rozerwać gwintem korka miskę ( wiem z doświadczenia ) ale tak to jest jak dokręca się bez klucz dynamometrycznego - jeszcze parę innych pierdół np , plastikowy o trochę złym kształcie smok olejowy , czy kapryśny układ Exup , regulacja linek , czy popsuty silnik Exup itd potrafią napsuć nerwów ale ogólnie sprzęt bardzo polecam , miękka dobra pozycja , niski sprzęt ma to szczególne znaczenie dla pań, Edytowane 4 Października 2012 przez Majka11 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfeti Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 to jeden z tych modeli o którym mogę powiedzieć, że ma seksowny wygląd 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 - największa bolączka tego modelu to regulator napięcia a w zasadzie jego umiejscowienie : znajduje się on zaraz obok chłodnicy przez co przez cały czas pracuję w bardzo dużej temp , bardzo często padają regle i ciężko znaleść jakiś sensowny zamiennik , ja osobiście regel mam przeniesiony w zadupek i odpukać nic z nim się nie dzieje - liche heble - w zasadzie to każda Suza ma liche heble(dopiero nowe L1 bodajże dostało zaciski Brembo) , na ulicy spisują się jakoś w miarę ale przy ostrzejszym pałowaniu na torze bez oplotu się nie obędzie a jeśli latasz już o wiele ambitniej to wymiana pompy hamulcowej i przeczep zacisku od r1 to konieczność - korek spustowy w misce olejowej jest bardzo wysunięty w lewą stronę , bardzo łatwo przekręcić gwint a nawet rozerwać gwintem korka miskę ( wiem z doświadczenia ) ale tak to jest jak dokręca się bez klucz dynamometrycznego - jeszcze parę innych pierdół np , plastikowy o trochę złym kształcie smok olejowy , czy kapryśny układ Exup , regulacja linek , czy popsuty silnik Exup itd potrafią napsuć nerwów Orientujesz się czy w K7 wyeliminowano jakieś "choroby wieku dziecięcego"??? Nie ukrywam, że z modeli 600/750 jest to moto, które najbardziej mi się podoba K4/K5 jest ładne, ale K6/K7 to prawdziwy majstersztyk Te nowsze jakoś do mnie nie przemawiają 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 (edytowane) a dla mnie znow k8 750 fajnie w sierodek kseeenon a po prawo i po lewo długie:D ehh ale k6-7 przod z wygladu bardzie zadziora.... Edytowane 5 Października 2012 przez kuba (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 5 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 (edytowane) Orientujesz się czy w K7 wyeliminowano jakieś "choroby wieku dziecięcego"??? Nie ukrywam, że z modeli 600/750 jest to moto, które najbardziej mi się podoba K4/K5 jest ładne, ale K6/K7 to prawdziwy majstersztyk Te nowsze jakoś do mnie nie przemawiają modele 600 k6/7 600 i 3/4 nie różniły się niczym (tzn 600tka ma złote lagi a 3/4 czarne ) , dodano chyba jakieś jedno malowaniew modelu k7 była akcja serwisowa regli napięcia , ale tylko je wymieniano jak mówiłem regel wystarczy przenieść i po problemie ( 7 kabli jest do lutowania , trzeba pamiętać żeby dobrze polutować żeby luty nie puściły ) Exup , w zasadzie po zmianie komina na jakiś przelot i tak się wywala bo nie jest potrzebny , ważne żeby zawór na koletorach przy sondzie Lambda zostawić otwarty , później wycina się odpowiedni pin z Ecu żeby nie wywalał nam cały czas błąd Exupa co do hebli to oplot to nie jest jakiś majątek (około 300 zł) ,ew jakieś troszkę twardsze klocki , oczywiście z umiarem żeby tarczy nie zarznąć śrubę miski olejowej dokręcać dynamometrem a nie powtórzycie mojego błędu , wtedy nie będzie potrzeby ściągania misy i dotykania się smoka dodam jeszcze od siebie że oryginalny amor skrętu można rozebrać zalać jakimś "twardszym" olejem , przez co będzie o wiele lepiej spełniał swoje zadanie , przy okazji muły się wyrabiają bo na postoju to trzeba mieć dużą krzepę żeby skręcić jak na razie innych wad nie zauważyłem , wycisnę jakieś lepsze czasy to będę mógł powiedzieć więcej o tym moto mi osobiście ze wszystkich modeli najbardziej podoba się 600 , 3/4 , k8, k9 , L0 (jest to ta sama buda ) Edytowane 5 Października 2012 przez Majka11 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lans Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 (edytowane) Piękna maszyna Ale dla siebie wolałbym litra Edytowane 5 Października 2012 przez Lans (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 5 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Piękna maszyna Ale dla siebie wolał bym litra powiem Ci że latałem na paru litrach i nie podeszły mi , takie toporne , ciężkie ,jak wycisnę wszystko z 600 to i na lytra czas przyjdzie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 powiem Ci że latałem na paru litrach i nie podeszły mi , takie toporne , ciężkie , jak wycisnę wszystko z 600 to i na lytra czas przyjdzie Tak jest, masz rację Mam kolegę z Poznania (notabene od którego odkupiłem ZX9R). Po sprzedaży ZX9R latał K6 w litrze, po półtora sezonu bodajże sprzedał litra i kupił K6 600 z przeznaczeniem na tor. W ciągu tego sezonu po kilku / kilkunastu wizytach na torze poprawił swój czas (na 600 w stosunku do 1000) o kilka sekund... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Piękny giixx <zakochany> Pozdro 600:D 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 6 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Tak jest, masz rację Mam kolegę z Poznania (notabene od którego odkupiłem ZX9R). Po sprzedaży ZX9R latał K6 w litrze, po półtora sezonu bodajże sprzedał litra i kupił K6 600 z przeznaczeniem na tor. W ciągu tego sezonu po kilku / kilkunastu wizytach na torze poprawił swój czas (na 600 w stosunku do 1000) o kilka sekund... w naszym ojczystym Poznaniu wyprzedzanie litrów przez 600 to częsty widok , ( różnica w czasach między 1000 a 600 to około 2-3 sek , oczywiście mówię tu o zawodowcach ale np Slovakiaring ( nie miałem okazji być osobiście ) jest to tor stworzony typowo pod litry , tam 600 nie mają prawie żadnych szans z litrami , bardzo szybki tor 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarahu_michu Opublikowano 9 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Jak nie lubię plastików to Ten - PYSZNY pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 coś z zimowego serwisu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Xrv Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Jaaaaaaaaa :woot: :woot: Chcę taki stojak do mojej dryndy :woot: 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółwik Opublikowano 19 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Ładna suzy mają fajne kształty :woot: , ale wole 3/4 litra i napewno nie czarna 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 (edytowane) szef zadzwonił że do roboty mam nie przychodzić więc ruszyłem z serwisem- skończyłem przekładkę michy olejowej + nowy olej i filtr- czyszczenie kn powietrza- wymiana płynu chłodniczego , o dziwo weszło tylko gdzies tak 2400 ml , odpowietrzałem tylko śruba przy pompię gdyż nie mogłem dojrzeć tej pod bakiem , dałem mu się zagotowac ze czekałem i uzupełniałem tak ze 4 razy, i wiele to nie pomogło -dziwna sprawarozebrałem przedniu układ hamulcowy , czekam na listonosza bo idą oploty i rbf660 od Leguta , w przyszłym tyg rozbiorę i wyczyszczę zaciski + nowe klockitak samo zrobię z tyłemjeszcze muszę łożyska w kołach ale to przed Speed dayem jak będę wiózł koła do przełożenia kapci na slickii zostanie jeszcze napęd ale nie ma razie kasy na niego no i chyba będe musiał jaką zakukwarkę kupić Edytowane 6 Kwietnia 2013 przez Majka11 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gruby124 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 ładna maszynka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Niezły serwis. Ile dałeś za oplot? zastanawiam się czy do f2 nie założyć 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 normalnie 299 , ja miałem trochę taniej u Leguta jeśli nie hamujesz tak ostro że się gotuja i czujesz że Ci klama zaczyna wpadać to Ci nie potrzebny , lepiej te 3 stówki na coś innego miałem jeszcze przez zimę zawory sprawdzić ale jakoś nie znalazłem czasu na to no i łożysko główki ramy , tyle razy jestem w garażu i zapominam podnieść ja na lewarku i je spr 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ale za 299 masz przewody na przód i tył? Jeszcze nie miałem przypadku żeby mi klamka się miękka zrobiła, miesiąc temu wymieniłem nowy płyn hamulcowy DOT4 więc nie powinno być kłopotu, nie jeżdżę na torze i chyba nie będę miał przyjemności:( 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 tak omplet p+t jesli by Ci się grzały to warto zalać płynem o o wiele wyżej temp wrzenia np rb600 , 660 , z tym że one bardzo lubią chłonąc wodę i co sezon by cza wymieniać 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyygy Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Tak z ciekawości dużo czasu kosztuje cię przygotowanie jej na tor? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 tzn normalnie to ona jest drogówką , turystykiem , środkiem komunikacji lansowozem w zasadzie to wykorzystuję ją do wszystkich celów najważniejsze to sprawne moto ale jak się wybieram gdziś na tor no to założenie ubranka torowego gdzieś tak ze 3 h do tego cza koła powyciągać i zawieśc na przekładkę i pooźniej złożyc a resztę to już zależy , na pewno trzeba dbać o układ hamulcowy spr zawartość wody w płynie , częściej wymieniac olej , filtr , paczać na klocki bo schodzą na poziomie bardzo zaawansowanym gdzies kręci sie w h*j dobre czasy to pełny seriws wymiana oleju płynów itd po każdym weekendowym treningu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.