ridrick Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 (edytowane) http://regiomoto.pl/...yklisty-zdjecia Chyba większość się zgadza. Edytowane 28 Września 2012 przez scOti ciekawy temat, podpinam (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyygy Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 To jak jestem chyba idealny jestem w R1 urodzony. może jeden z tych punktów się zgadza a reszta to nie o mnie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massi Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 no mnie się tyczą tylko te migacze bo nie zawsze ich używam... w sumie zależy od prędkości 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiciania Opublikowano 29 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Ja zawsze z pokorą i uniżeniem w tym temacie - i na razie jest ok. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zidus Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 "8. Wyprzedzaj tam, gdzie można, używaj kierunkowskazów" Szkoda tylko że nieraz włączenie i wyłączenie kierunku trwa 2x dłużej niz sam manewr hihihi 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aidekk Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Ja muszę przyznać że artykuł mi się podoba, prosto i sensownie napisane i co do mnie to chyba wszystkie punkty pasują. Zacząłem od MZ 250 TS1 ale tez szybko przesiadłem się na 500,600, w końcu 1000F i powiem, że chyba nawet za szybko. Nie ma ludzi idealnych i nie ma ludzi, którzy wszystko umieją. Są tylko chojraki co to cwaniakują a później płaczą. Każdy kto skończył kurs powinien coś takiego przeczytać, zwłaszcza Ci co im na pierwsze moto mało 60 KM. Pozdrawiam myślących. 1 Cytuj Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barbarelka Opublikowano 15 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Artykuł ok, sygnalizuje główne błędy popełniane przez początkujących , nie wszystkie of course . Praktyka-doświadczenie i spokojna głowa zwiększają stopień bezpieczeństwa jazdy z latami. Jasne, że doświadczenie trzeba...wyjeżdzić, nawet wokół komina, ale jeżdzić i to w rożnych warunkach atmosferycznych, no może omińmy cięzką ulewę i całą zimę. Dobrze, jeśli również na zróżnicowanym krajobrazowo terenie tj. górki, dołki, zakrętasy etc. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karuszka Opublikowano 15 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Artykuł ok, sygnalizuje główne błędy popełniane przez początkujących , nie wszystkie of course . Praktyka-doświadczenie i spokojna głowa zwiększają stopień bezpieczeństwa jazdy z latami. Jasne, że doświadczenie trzeba...wyjeżdzić, nawet wokół komina, ale jeżdzić i to w rożnych warunkach atmosferycznych, no może omińmy cięzką ulewę i całą zimę. Dobrze, jeśli również na zróżnicowanym krajobrazowo terenie tj. górki, dołki, zakrętasy etc. bo praktyka czyni mistrza:-) 0 Cytuj Zajrzyj jeśli interesują Cię nowe wózki widłowe Kupno i sprzedaż koparko ładowarek Komatsu Deawoo http://wozki-jezdniowe.pl/wozki-widlowe-daewoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 15 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 liczę na trafny przekaz poniższej infografiki PS jak zwykł mawiać pewien jegomość "let's begin at the beginning" - podstawy! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyygy Opublikowano 15 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Ja bym nie nazwał tego podstawami, raczej oczywista oczywistość.... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Tłumaczenia, że „... i tak za sezon, czy dwa ta „600-ka" będzie za słaba dla mnie" są co najmniej niepoważne i pokazują, jak niewiele delikwent wie o jeździe na motocykluto to ja chyba jestes jakiś dziwny bo mi wcale litr nie potrzebny 10. Nie ścigaj się z innymi kierowcami jak to ? przecież jak sama nazwa wskazuje "ścigacz" a tak na poważnie to godają w 100% prawdę w tym artykule 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Tłumaczenia, że „... i tak za sezon, czy dwa ta „600-ka" będzie za słaba dla mnie" są co najmniej niepoważne i pokazują, jak niewiele delikwent wie o jeździe na motocykluto to ja chyba jestes jakiś dziwny bo mi wcale litr nie potrzebny Majka11 potwierdzam Twoje słowa i zgadam się z Twoim rozumowaniem ale niestety wiele osób myśli, że 600 to nic a tak naprawdę nie umieją nawet nią jeździć, ale kupują 1000 bo lepiej jedzie na prostej. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rescuer Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Mój instruktor jazdy jak robiłem A mawia " Przesiądź się na litra dopiero jak będziesz potrafił wykorzystać wszystkie możliwości 600-ki " ( i nie mówił o pruciu po prostej do odciny ) Czyli długie lata ciężkiej nauki, a idąc tropem może się okazać, że nigdy nie ogarnę "wszystkich" możliwości tego motunga. Ale wiadomo o co chodzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doop Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 (edytowane) To nie do końca tak , litr inaczej idzie z dołu i do dalekiej turystyki ( albo szybkiej sam już nie wiem ) jest zdecydowanie lepszy. Obładujcie 600 tobołami i pasażerem to nie bardzo ma ochotę latac . Wszystko jest O.K. w zależności do czego potrzebujemy motonga. Co wcale nie znaczy ,że litr musi byc szybszy od 600 (czasami tak nie jest ) Edytowane 30 Marca 2013 przez Doop (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Lepiej na dwóch ... jak człowiek niż jak zwierze na czterech...... !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tolo Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Ja tam się nie znam ale jak dla mnie to nie ważne czym się jeździ, to jeździć trzeba z głową i dla przyjemności a nie dla kogoś czy popisów, bo to się zwykle źle kończy niezależnie czy to 250cm3 czy 1000cm3. Takie tam moje zdanie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rescuer Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 jeździć trzeba z głową i dla przyjemności a nie dla kogoś czy popisów, bo to się zwykle źle kończy niezależnie czy to 250cm3 czy 1000cm3 Amen 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broto Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Czasem prujac 200 na prostej bez kasku zapominam o kierunkowskazach slalomując pomiedzy puszkami czy to oznacza, ze nie nadaje sie na kierowce litra? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartesh Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Czasem prujac 200 na prostej bez kasku zapominam o kierunkowskazach slalomując pomiedzy puszkami czy to oznacza, ze nie nadaje sie na kierowce litra? Haha Jesteś idealnym motocyklistą, spokojnie Jeśli chodzi o mnie to z pewnością punkt 3 Aaale pracuję nad tym 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broto Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 no dobre szmaty to podstawa. Ja muszę kurtke kupić 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Amen wariat z dużym doświadczeniem pojeździ dłużej niż jeżdżący z głową amator 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thebestof78 Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 wariat z dużym doświadczeniem pojeździ dłużej niż jeżdżący z głową amator to się nazywa prawo frajera 1 Cytuj Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broto Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 hehehehe good1 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salat Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 a ja wczoraj jadąc sobie na działkę widziałem mistrza kierownicy. Gościu jechał zacną WSKą oczywiście z racji na pogodę w krótkich spodniach i t-schircie, kask raczej mu nie pasował do stroju to go nie założył. Prawą ręką sprawnie kontrolował prędkość i tor jazdy a lewą odpowiadał na sms-a !!!! Muszę powiedzieć że byłem pod wielkim wrażeniem, jak można w krótkim czasie zadeptać niemal wszystkie zasady rozsądnej jazdy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 a ja wczoraj jadąc sobie na działkę widziałem mistrza kierownicy. Gościu jechał zacną WSKą oczywiście z racji na pogodę w krótkich spodniach i t-schircie, kask raczej mu nie pasował do stroju to go nie założył. Prawą ręką sprawnie kontrolował prędkość i tor jazdy a lewą odpowiadał na sms-a !!!! Muszę powiedzieć że byłem pod wielkim wrażeniem, jak można w krótkim czasie zadeptać niemal wszystkie zasady rozsądnej jazdy szkoda, że mu zdjęcia nie pstryknałeś, może rozpoznałby się na nim :] ps proponuję utworzyć galerię w której będą umieszczani ynteligenci jak wyżej 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broto Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Jadac na moto wyciagne tel i bede cykac fote osobie ktora jadac na moto pisze smsa rownie dobrze sam sobie bym wtedy mogl cyknac zdjecie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.